جمعه، 7 اردیبهشت 1403
اجتماع
شناسه خبر: 2410
  • 0

امام جمعه پلدختر درمراسم سالروز میلاد حضرت علی (ع) :

شرط قبولی عبادات اعتقاد به ولایت است

امام جمعه پلدختر گفت: اگر درزمان غیبت حضرت صاحب الامر (عج) دستور و فرمان ولی فقیه را نپیذیم دستور امام عصر (عج) را نپذیرفته ایم .

امام جمعه پلدختر گفت: یکی ازدستورات حضرت ولیعصر(عج) درعصر غیبت رجوع به ولی فقیه است واگر دستور و فرمان ولی فقیه را نپیذیم دستور امام عصر را نپذیرفته ایم .

 

به گزارش بالاگریوه حجت الاسلام والمسلمین محمدسوری عصرروزدوشنبه درمراسم گرامیداشت سالروز میلادحضرت علی (ع) درمسجد جامع با بیان این مطلب گفت: خداوند وعده داده است کسی که دستور ولی فقیه و ولیعصر (عج) را نپذیرد حتی اگراهل گناه و معصیت هم نباشد به بهشت راه داده نخواهد شد.

 

وی افزود: براساس گفته امام معصوم ، خداوند فرموده است که اگربنده ای ازبندگانم آنچنان عبادت کند که تکه تکه شود ولی ولایت اهلبیت را قبول نداشته باشد وارد بهشت نمی شود.یعنی شرط قبولی عبادات ما ولایت ائمه معصومین است.

 

حجت الاسلام و المسلمین محمدسوری بانقل حدیثی از قول حضرت امام باقر(ع)گفت: عادت بنی اسرائیل این بودکه 40 روزخداراعبادت می کردند ،بعد هرچه ازخدا می خواستند خداوندبه آنان عطا می فرمود ،اما یک نفرازهمین قوم 40 شبانهروز عبادت کرد ولی خواسته اش اجابت نرسید، حضرت عیسی از خداوند درخواست کرد که چرا دعای این شخص به اجابت نمی رسد؟ به عیسی ندا آمد که هرچند این مرد 40شبانه روز عبادت کرده اما چون اعتقادی به پیامبری وولایت شما ندارد حاجتش برآورده نمی شود.

دسته بندی: اجتماع
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید