شنبه، 8 اردیبهشت 1403
اجتماع
شناسه خبر: 2397
  • 0

حجت الاسلام و المسلمین سوری امام جمعه پلدختر:

مسئولان نگرانی مردم پلدختربه عملکردهیأت نظارت درتشکیل هیأت اجرائی انتخابات شوراهای این شهرستان را برطرف کنند

امام جمعه پلدختر :مؤمنین ،انقلابیون وگروه گروه مردم پلدخترنسبت به ردصلاحیت یکی ازفرزندان شهداتوسط هیأت نظارت شوراها معترض هستند

امام جمعه پلدختر گفت:مؤمنین ، انقلابیون وگروه گروه مردم پلدختر با مراجعه به دفتر امام جمعه نسبت به معتمد ندانستن و رد صلاحیت یکی ازفرزندان شهدا توسط هیأت نظارت برانتخابات شوراهای این شهرستان معترض هستند.


به گزارش بالاگریوه حجت الاسلام و المسلمین محمد سوری درخطبه های نماز وحدت بخش ودشمن شکن جمعه این هفته بابیان این مطلب افزود:مسئولان استان باید وارد عمل شوندو اجازه ندهند کسانی که بعنوان معتمد مردم انتخاب می شوند به گونه ای عمل کنند که آرامش و امنیت درشهرستان مخدوش شود و هیأت اجرائی و نظارت برانتخابات با عملکردشان مردم را از شرکت درانتخابات دلسرد نکنند.

«سوری» یادآورشد: وقتی مقام معظم رهبری و مسئولان عالی رتبه ی نظام مردم را به حضور درانتخابات دعوت می کنند و مردم هم لبیک گفته و حضورفعال دارند دلیلی ندارد هیأت نظارت برانتخابات شوراها ی پلدخترفرزند شهید را از فهرست معتمدین هیإت اجرائی رد صلاحیت کنند تا او ناگزیرشود به رهبر معظم انقلاب به عنوان پدر معنوی فرزندان شاهد نامه بنویسد.

وی با اشاره به اینکه بایستی اراده مردم سرنوشت انتخابات را معلوم کندو از انجام هررفتار و اتخاذ هرموضعی که اعتماد مردم راخدشه دارکندپرهیز شودافزود: هیأت نظارت و اجرائی برانتخابات شوراها نبایستی به گونه ای رفتار کنند که مردم عاشق ولایت شهرستان پلدختر از شرکت درانتخابات مأیوس شوند.

خطیب جمعه پلدختربا تقبیح رفتاربرخی مسئولان که ازپذیرش مسئولیت عملکرد نامناسب وغیرقانونی زیرمجموعه خود اعلام برائت می کنندخاطرنشان کرد: مگرپذیرفتنی است که مسئولیت داشته باشی و درمقابل برخی رفتارهای زیرمجموعه خود بی تفاوت بوده و شانه خالی کنی ؟


حجت الاسلام والمسلمین سوری بااشاره به برخی شرایط لازم برای عضویت درشورای شهر یاد آورشد : بایدکسانی خودرا درمعرض رأی مردم قراردهند که دارای تعهد و تخصص بوده و توانائی دفاع ازحق مردم را داشته باشند.


حجت الاسلام والمسلمین سوری با تأکید برضرورت توانائی دفاع ازحق مردم بعنوان یکی ازشاخصه های کاندیداهای شورای شهراظهارداشت : کسانی که نمی توانند ازکوچکترین حق و مطالبه ی خود ومردم دفاع کنند نخواهند توانست درشورا ی شهر یا روستا نیز ازحق و خواسته ی مردم دفاع کنند.

«سوری» بابیان اینکه اگرمردم ازانتخاب افراد صالح ومتعهدغافل شوند نبایدانتظارپیشرفت و توسعه شهرستان را داشته باشند، تصریح کرد: کسانی که تعصبات قومی و قبیله ای دارند نمی توانند نماینده خوبی برای مردم درشورا باشند.


امام جمعه پلدختر درفرازی ازخطبه های نمازجمعه باپیام نوروزی و سخنرانی مقام معظم رهبری درجوارمرقد نورانی حضرت ثامن الحجج امام رضا علیه السلام اشاره کرد و گفت: همانطور که حضرت «آقا» اشاره و تأکید فرمودند ضروری ترین و فوری ترین نیاز کشور درحال حاضر اقتصاد و معیشت مردم بوده و کلید مسأله نیز عمل به اقتصاد مقاومتی و تولید و ایجاد اشتغال است.

وی یادآور شد : درحالی که اولویت اول دشمنان نظام اسلامی درضربه زدن به ملت قهرمان ایران از طریق اقتصاد و معیشت مردم است اما مسئولان کشوردرسالی که گذشت درزمینه معیشت مردم و اقتصاد کشور موفق عمل نکردند .


حجت الاسلام و المسلمین محمد سوری تلخ کامی های سال گذشته را ازدیدگاه مقام معظم رهبری مشکلات معیشتی مردم به ویژه اقشار ضعیف و آسیب پذیرعنوان کردو افزود: ازمنظر مقام معظم رهبری راه حل مشکلات مردم وکشورمدیریت انقلابی و کارآمد است .

دسته بندی: اجتماع
تبلیغ

نظرات

    • پلدختری ایثارگر
    • 5 فروردین 1396 12:35
    • 0
    فرماندار پلدختر بایدجواب بدهدبر اساس چه معیار و ملاکی معتمدین خودرا به هیئت نظارت انتخابات شوراهای پلدخترمعرفی کرده است .در بین 23نفر تایید شده متاسفانه برخی افرادی هستندکه نباید بعنوان معتمدمعرفی میشدندولی فرزند شهیدی که معلم و مشاور فرماندار درامور ایثارگران هست را تاییدنکردند و این یک توهین بزرگ به ایثارگران می باشد.
    هیئت نظارت برانتخابات شوراها درپلدختربه ایثارگران پاسخ دهندبر چه اساسی آقای بیرانوندرا تاییدنکرده اند ؟
    امیدواریم با پیگیری سربازان گمنام امام زمان این حقایق برای امت حزب اللهی عیان شوند و افرادی که قصدبدبین کردن مردم نسبت به نظام مقدس جمهوری اسلامی رادارند رسوا شوند 
    .از موضع گیری انقلابی امام جمعه محترم تقدیر و تشکر میکنم
    • مهدی(واشیان)
    • 5 فروردین 1396 08:27
    • 0
    تشکر وسپاس از نماینده ولی فقیه در شهرستان بخاطر توجه ویژه به دغدغه های مردم بعنوان بخشی از رسالت خود
    امیداست که مسئولین مربوطه به خودبیایند
    • محسن علایی پور
    • 4 فروردین 1396 22:12
    • 0
    درودخدا برامام جمعه فاضل و اندیشمندشهرستان پلدخترکه همیشه جانب حق را گرفته وباشجاعت و صراحت مواضع خودرا که همانا درد دل و مطالبه مردم و رهبری می باشد رابیان می نماید
    خداوندبه ایشان توفیق روزافزون عطا فرماید
    روح الله(محسن) علایی پور
    • ایثارگر
    • 4 فروردین 1396 20:43
    • 0
    سلام و درودخدا برامام جمعه شجاع وحق طلب حضرت حجت الاسلام سوری
    اقدام هیئت نظارت انتخابات شوراهای پلدختر درحذف نام فرزندشهیداسدالله بیرانوندرا محکوم می کنیم.
    تقدیر وتشکر میکنیم ازامام جمعه عزیزشهرمان که همیشه حامی حق وحقیقت بوده است.وجودشان درپلدخترباعث افتخار ماست.
    ان شاالله همه در راه رضای خدا گام برداریم ،نه برای منافع و مقاصد شخصی وخوشایندفردخاصی درشهرستان 

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید