سه شنبه، 4 اردیبهشت 1403
سیاست
شناسه خبر: 2388
  • 0

دراعتراض به عدم دریافت حدود 6ماه حقوق

کارگران شرک پایندان پلدختردست ازکارکشیدند

کارگران شرکت پایندان پلدختر در اعتراض به عدم دریافت حقوق 6 ماهه خود صبح امروز دست از کارکشیده و درمحوطه این شرکت اجتماع کردند .

کارگران شرکت پایندان پلدختر ( خط لوله 56 اینچ گاز دزفول – کوهدشت) پلدختر در اعتراض به عدم دریافت حقوق 6 ماهه خود صبح امروز دست از کارکشیده و درمحوطه این شرکت اجتماع کردند.

به گزارش خبرنگار بالاگریوه صبح امروزکارگران شرکت پایندان پلدخترکه بیش از 6ماه وعده ی مسئولان شرکت درخصوص پرداخت مطالباتشان محقق نشده است دست ازکار کشیده و درمحوطه شرکت اجتماع کردند.

یکی ازکارگران این شرکت که نخواست نامش فاش شود به بالاگریوه گفت : ازحدود دو سال پیش تاکنون هیچگاه حقوق این کارگران به موقع و بصورت یکجا پرداخت نشده بلکه هرازچندماهی مبالغی را به ما پرداخت می کنند که به هیچ عنوان کفاف معاش زندگی و بدهکاری های مارا نمی دهد.

این کاگر شرکت پایندان همچنین گفت : درحالی که براساس یک رسم دیرینه همه مردم ایران بخصوص کارمندان وکسانی که حقوق و دستمزد می گیرندمعمولاً از مبلغی که به عنوان عیدی دریافت می کنند برای فرزندان و اهل خانواده لباس نو و شیرینی و... تهیه می کنند اما درکمال تعجب شرکت پایندان عیدی ما کارگران را درفروردین و یا اردیبهشت پرداخت می کند.

وی گفت : مسئولان شرکت به ما گفته بودندکه تایکشنبه تجمع و تحصن نکنید ،وقتی که موضوع را ریشه یابی کردیم ،مشخص شد که قراربوده روز یکشنبه بازرسانی تحت عنوان ایزو ازتهران برای تأئید کارهای شرکت به منطقه بیایند و مسئولان نمی خواسته اند که ما این چند روز و تا قبل از آمدن بازرس ها دست از کار کشیده باشیم.

یکی دیگر از کارگران شرکت پایندان باقدردانی ازمهندس حسن نژادجواد مسئول کارگاه سراب جهانگیر شرکت پایندان که معمولا باکارگران صمیمی و همدل می باشد افزود: حضور و وعدۀ آقای میرزائی بخشدار مرکزی پلدختر نیز نتوانست کارگرانی که بیش از 6 ماه است حقوق نگرفته اند و دراین ایام عید دست خالی با شرمندگی نزد اهل خانواده می روند متقاعد نماید .

 وی خاطرنشان کرد :برابرقولی که آقایان حسن نژادجوادمسئول کارگاه سراب جهانگیردرجمع کارگران و دکترشعبانی مدیرعامل شرکت پایندان درتهران بصورت تلفنی به کارگران داده اند تا یکشنبه هم صبر می کنیم و درمحل کارحاضر می شویم اما تا وعده های مسئولان درخصوص پرداخت مطالبات چندین ماهۀ ما محقق نشود کار و فعالیت نمی کنیم .

دسته بندی: سیاست
تبلیغ

نظرات

    • همشهری 2
    • 21 اسفند 1395 11:29
    • 0
    باسلام من یکی ازرانندگان شرکت پایندان هستم
    تشکر ازرسانه بالاگریوه که پیگیرمشکل ما شد
    ما جواب زن و بچمون رو چی بدیم در این ایام خرید عید؟ با جیب خالی

    • پلدختری
    • 20 اسفند 1395 02:11
    • 0
    باسلام خدمت مسئول محترم بالاگریوه
    تشکر از جنابعالی که به مشکل این عزیزان پرداختید.
    اینجانب از نزدیک شاهد مشکل این زحمتکشان هستم زیرا یکی از نزدیکانم بمدت 2 سال در این شرکت مشغول میباشد. مشکل حقوق و مزایا این افراد سر دراز دارد
    در این ایام همه بفکر خرید. عید هستند...
    اماای کاش پای درد دل زن و بچه این کارگران بشینید...امیدوارم با پیگیری شما و همت مسئولان مشکل ابن عزیزان برطرف شود
    انشالله مسئولان شرکت به قول خود عمل کنند

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید