پنج شنبه، 9 فروردین 1403
اجتماع
شناسه خبر: 2385
  • 0

امام جمعه پلدختر :

کمیته امداد وامدارمجلس و دولت نبوده و تحت نظر ولایت است

امام جمعه پلدختر گفت: کمیته امداد امام وامدار قوه مقننه و مجریه نمی باشد و تحت نظر مقام معظم رهبری است و خدمت دراین نهاد بایستی فارغ ازتعلقات و تعصبات قومی ،حزبی وسیاسی باشد

امام جمعه پلدخترگفت: باتوجه به اینکه کمیته امداد امام وامدار قوه مقننه ومجریه نمی باشدو تحت نظر مقام معظم رهبری است انتظار می‌رود خدمت دراین نهاد فارغ ازتعلقات و تعصبات قومی ،حزبی وسیاسی باشد.
به گزارش بالاگریوه حجت الاسلام والمسلمین محمدسوری دردیدارمسئولان کمیته امداد پلدختربه مناسبت سالروز تأسیس این نهاد به فرمان امام خمینی (ره) و درآستانه آغاز هفته احسان ونیکوکاری اظهار داشت: طبق احادیث و روایات بالاترازهرعمل نیک عمل نیکو تری وجود دارد؛ بجز دوکار: اعتقاد به وحدانیت خداوند و خدمت رسانی به خلق خدا؛
«سوری» یادآور شد : چون خدمت رسانی به افرادی که هم مومن هم شیعه و هم نیازمند هستند ازصدقه جاریه می باشد،لذا این خدمت رسانی می تواند ماندگار باشد.

وی بابیان اینکه نهادکمیته امداد یک نهاد مقدس وخاص خدمت رسانی هم ازنوع ارباب رجوع و هم ازنوع خدمت رسانی است ،افزود: برخورد وعملکردشمابا مراجعان و نیازمندان و افرادتحت حمایت بسیار تأثیرگذار می باشد و بایستی بدون منت گذاری و با عزت و احترام با آنها برخورد کنید تا مبادا احساس حقارت کنند .
امام جمعه پلدخترخطاب به رئیس و کارمندان کمیته امداد پلدختربا اشاره به اینکه مراجعه کنندگان شما افراد خاص جامعه هستند اظهارداشت: اگر نیت شما درخدمت رسانی به این قشر ازجامعه خدایی باشد و به خاطر خدا اقدام کنید هم ذخیره‌ای برای آخرت شما و هم نتیجه خوبی برای مردم به دنبال خواهد داشت.

امام جمعه پلدخترلحاظ کردن تعصبات و تعلقات سیاسی،حزبی قومی و طایفه ای را از آسیب های عرصه خدمت رسانی دراین نهاد دانست و گفت: مجموعه کمیته امداد نه متعلق به دولت است و نه قوه مقننه بلکه منتصب به ولایت فقیه است و وامدار هیچ فرد ، جریان و حزبی نیست. وشما هم در خدمت به نیازمندان باید هیچ گونه تعصبات قومی و حزبی مدنظرتان باشد.
«سوری» با بیان اینکه بدترین افراد کسانی هستندکه دیگران به خاطربرخورد آنها ازدین خدا رویگردان شوند ،عنوان کرد : کسانی که به این نهاد مراجعه می کنند نیازمندان جامعه هستند و اگر ناراضی بروند برخورد شما را در مجموعه نظام ارزیابی می کنند .

وی تصریح کرد : شغل شما جزو مشاغل سخت است و کار دراین نهاد ایجاب می کند سعه صدر داشته و دیگران را تحمل کنید و عنایت ویژه ای به ارباب رجوع داشته باشید.
حجت الاسلام والمسلمین سوری اظهارامیدواری کرد: اداراتی که کارشان خدماتی است ازجمله کمیته امداد،بیمارستان،شهرداری و اداره بهداشت اولین اولویت شان باید خدمت رسانی باشد.و از دخالت دادن تعصبات همفکری سیاسی و حزبی درکارو وظیفه خود پرهیز نمایند.

درادامه نبی اله ناظری رئیس کمیته امداد پلدختردرهفته نیکوکاری اظهارداشت: باهمکاری آموزش وپرورش درمدرسه دخترانه زینبیه پایگاه نیکوکاری خواهیم داشت ویک پایگاه درپلدختر ویک پایگاه در معمولان هم به همین مناسبت ایجاد خواهیم کرد.

دسته بندی: اجتماع
تبلیغ

نظرات

    • همشهری
    • 21 اسفند 1395 11:13
    • 0
    باسلام  اتفاقا کمیته امداد و.......شده جولانگاه تاخت وتازهای سیاسی ....ازعزل ونصبهای انجام گرفته هر کسی متوجه میشود که اقایان چه اهداف وبرنامه هایی دارن ولی بساراشتباه می کنندمردم اگاه وبیدارن. گذشت ان دورانی که نیازمندان را به هر طریقی مجبور میکردن رای خود را به کاندید مورد نظر..... بدهد.
    • مهدی(واشیان)
    • 16 اسفند 1395 23:27
    • 0
    درود بر امام جمعه محترم که دغدغه مردم رو بیان کردن
    ولی حضرات راه خودشون رو میرن ورفتن و بعد 8 سال باز هم این نهاد مقدس رو به سیاسی ترین اداره پلدختر تبدیل کردن و اصلا هم بفکر بدبینی مردم نسبت به نظام و نهادهای انقلابی نیستن

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید