جمعه، 10 فروردین 1403
اجتماع
شناسه خبر: 2382
  • 0

گلایه فرزند شهید لطوند نسبت به ادعای شهردار پلدختر

شهردارپلدختر : خانواده های شهدا و جانبازان از پرداخت هزینه اخذ پروانه ساختمان صددرصدمعاف هستند/فرزندشهیدلطوند :شهرداری 10میلیون تومان بابت پروانه ساخت و پایان کار از بنده دریافت کرده است.

فرزند شهید قدرت اله لطوندبه ادعای شهردارپلدخترمبنی برمعافیت صد درصدی خانواده های شاهدو جانبازان از پرداخت هزینه های پروانه ساختمان واکنش نشان داد.

فرزند شهید قدرت اله لطوند به ادعای شهردارپلدخترمبنی برمعافیت صد درصدی خانواده های شاهد و جانبازان از پرداخت هزینه های پروانه ساختمان واکنش نشان داد.

به گزارش بالاگریوه پس ازآنکه جهانگیر اکبری شهردارپلدختردرجلسه مورخه 95/12/11 شورای ترویج فرهنگ ایثاروشهادت شهرستان اعلام کرد که از زمان مسئولیت بنده درشهرداری برابر بخشنامه خانواده های معظم شهدا وجانبازان از پرداخت هزینه های مربوط به اخذ پروانه ساختمان به طورصد درصدمعاف می باشند،نصرت لطوند فرزندشهید قدرت اله لطوندبا انتشارجوابیه ای به این ادعای شهردار پاسخ داد.

فایل صوتی شهردار

 

بالاگریوه بخشی از گلایه فرزند شهید لطوند را به شرح زیر درمعرض قضاوت مخاطبان قرارمی دهد :

اول اینکه بعنوان یک فرزند شهیدامسال بالای10ملیون برای پروانه و پایان کارساختمان خودم درکوی پاسداران پرداخت کردم و برادرم نیز به بهانه اینکه ساختمان خود را بصورت شمالی ساخته شهرداری با دادن پایان کار به او مخالفت کرده وبانک هم وام مسکن مربوط به این ساختمان را به دلیل نداشتن پایان کار قسط بندی نکرده که در نهایت مجبور شده منزل تازه ساز خودرا به فروش رسانده و وام بانک ملی را یکجا تسویه نماید.،درحالی که شهرداری به دیگران حتی با این شرایط پایان کار داده است.

فرزند شهید لطوند همچنین گفته است که رئیس بانک ملی اطلاع دارند که به دلیل عدم ارائه پایان کارازطرف شهرداری به این ساختمان و قسط بندی نشدن وام مسکن مربوطه ،برادرم ناگزیر است ساختمان را بفروشد و وامش راکه برای ساخت منزل و نجات ازکرایه نشینی گرفته یکجا تسویه کند چون پایان کار ندارد.

 

نصرت لطوند درادامه گلایه خود آورده است: مطلب دیگراینکه هرچند شهدا هدفی دیگر داشتند و برای دفاع ازخاک و ناموس همه ما رفتند که وظیفه همه ماست که پاسدار و ادامه دهنده راه آنها باشیم ،اما متاسفانه تابلوی یادبود پدر این حقیر و 3 شهید دیگر که روی بلوار جلوی بانک صادرات نصب شده بود ، برای ایجاد یک دوربرگردان که حتی باعث مشکلاتی برای مردم گردیده ،آن تابلو یادبود شهیدان رابرداشته اند.

خداوند به کسانی که نیت صادقانه درخدمت دارند عزت و آبرو و سربلندی عنایت کند انشالله. /  نصرت لطوند فرزندشهید لطوند کارمند بانک سپه پلدختر

دسته بندی: اجتماع
تبلیغ

نظرات

    • شهروند
    • 18 اسفند 1395 08:02
    • 0
    باتشکرازمدیرمحترم سایت بالاگریوه میخواستم ازطریق سایت شماسخنی کوتاه ودرددل بعضی ازکارگران شهرداری راباشهرداربگویم چنانچه برایتان خدای نکرده مشکل سازبودازانتشارآن خودداری نمایید.جناب آقای اکبری همه مادریک شهربامردمانی زندگی میکنیم که اکثرا"باهم فامیل وآشناهستندحقیقتا"اینجورکه اززبان بعضی ازکارگران شنیده ام هرکدام بیش از5ماه حقوق طلب دارندازآنجائیکه درروزهای پایان سال هستیم انتظارداریم نسبت به پرداخت حقوق این قشرزحمتکش اقدام عاجل راعنایت بفرمائیدوچنانچه برایتان مقدورنبودشماهم مثل این عزیزان امسال برای خریدشب عیدبه آبادان ودیگرشهرهانرویدماشین شاسی بلندسوارنشویدمسافرت ایام نوروزگناوه ودیلم نرویدشماقبلا"کارمندکمیته امدادامام بوده ایدوروزانه بامردم مستحق کمک سرکارداشته ایدپس انتظارمان بیهوده نیست تاجایی که اطلاع دارم شماهم بجزحقوق شهرداری درآمددیگری نداریدکه امیدوارم این حرفم درست باشد 
    • عزت بیرانوند
    • 18 اسفند 1395 07:41
    • 0
    به استناد ماده ۶ قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران مشمولان این قانون برای احداث یک واحد مسکونی با زیر بنای مفید تا ۱۲۰متر مربع و بیست متر مربع تجاری در شهر محل سکونت خود از پرداخت هزینه های عوارض صدور پروانه های ساختمانی  عوارض شهرداری نوسازی برای یکبار با معرفی بنیاد معاف می باشند. مفاد این ماده در احداث مجتمع های مسکونی نیز اعمال و مازاد بر تراکم شامل ایثارگران نخواهد شد .
    تبصره: مشمولان این قانون از پرداخت هرگونه هزینه انشعاب آب و فاضلاب و برق و گاز و۵۰ درصد هزینه خدمات انشعاب آنها برای یکبار معاف می باشند
    ===
    بالاگریوه :
    ولی شهردار پلدختر دراین جلسه به گونه ای وانمود کرد که اززمان مسئولیت وی این قانون عملیاتی شده است !
    • چوپان راستگو
    • 17 اسفند 1395 13:49
    • 0
    باتشکرازشمامعلم عزیزودوست داشتنی واقعا"ازاین تدبیرجنابعالی متشکرم واین مطلب رابعنوان یک پنددرخاطرم خواهم سپردامیدوارم روزوروزگارتان خوش باشد
    ===
    احمدی :
    خداوند به جنابعالی و همه عزیزانی که دغدغه پیشرفت و توسعه شهرستان و سربلندی مردم عزیز ،همیشه درصحنه واما محروم پلدختررا دارند عزت و سلامتی عنایت فرماید.
    • چوپان راستگو
    • 17 اسفند 1395 09:42
    • 0
    ........................
    ====
    بالاگریوه :
    باسلام و احترام به کاربر محترم با نام مجازی « چوپان راستگو »
    اولا ازارسال مطلب نغز و پرمحتوای شما سپاسگزارهستیم .
    ثانیاخوب است بدانید که سال گذشته همین مطلب توسط یکی ازمخاطبان عزیزبالاگریوه درسایت منتشر شد و باعث به هم ریختگی تعادل روحی و نیز عصبانیت احدی از مسئولان گردید لذا چون دراین ایام عید بایستی زمینه شادی و سرور مردم، مسئولان و مخاطبان فراهم گردد با عرض پوزش، از انتشار مطلب و نظرحضرتعالی صرف نظرگردید.
    ایام به کامتان باد
    • اصالت بالاگریوه
    • 16 اسفند 1395 11:23
    • 0
    اقای احمدی بزرگوار
     این قانون به هیچ وجه اجرا نمیشه 
    من همین امسال پایان کار و شناسه ساختمان و غیره گرفتم 
    در شهرداری هیچگونه تخفیفی برای خانواده شهدا و فرزندان شهدا قایل نشدن 
    بدتر جریمه درست و حسابی برای خریدخونه قدیمی ازمن گرفتن 
    وحسابی اذیت شدم برای گرفتنش و یک ماه وقت براش گذاشتم 
    البته بنده در شهرستان پلدختر نیستم 
    فقط خواستم بگم در شهرداری  های دیگه هم  اجرا نمیشه 
    اقای احمدی شما که خودتون درجبهه  بودین و زجر و مشکلات دیدین
    حقیقت این است  که متاسفانه نمایندگان محترم مجلس یک سری قوانین وضع  میکنند اون هم  جدیدا البته به اجبار ولی چه فایده با تبلیغات و در بوق کرنا در تلویزیون و غیره برای خانواده شهدا فلان امتیاز گرفتیم  و مدیون شهداییم و غیره 
    ولی  متاسفانه در هیچ کدوم از ادارات حتی خود بنیاد شهید هیچ کدوم از این قوانین  اجرایی نمیشه 
     نمونه ساده مثال بالا و استخدامی  بماند سایر قوانین که اجرا نمیشه
    درد دل : نمایندگان و رییس و روسا زمانی که میخوان همش اسم شهدا و فلان کار و غیره انجام میدیم ولی در عمل هیچ نمیدونم چرا
    تو را به خدا  لا اقل از اسم شهدا استفاده نکنید 
    مردم  فکر میکنند همه امتیازات مربوط میشه به فرزندان شاهد و خانواده شهدا و جانبازان
    ولی خدا شاهده این جور نیست طرز تفکر مردم هم عوض نکنید وقتی در عمل هیچ خبری نیست 
    ناراحتی فرزندان شاهد زیاده ولی کو دلی برای شنیدن مشکلات
     تنها پشتیبان ما همیشه رهبر انقلاب امام خامنه ای  بوده
    اقای احمدی  موفق و موید باشید همیشه پشتیبان فرزندان شاهد بودید 
    • ایثارگر
    • 15 اسفند 1395 10:14
    • 0
    باتشکر از آقای احمدی مدیر مسئول رزمنده و جانباز سایت وزین بالاگریوه که درددل های خانواده های شهدا وجانبازان و آزادگان را منعکس می کند ،شهردار محترم دراین فایل صوتی می گوید که 4 نفر ازخانواده های شهدا راجذب شهرداری کرده ،درصورتی که این افراد ازطریق بنیادشهید به استانداری معرفی شده اندو پس ازشرکت درآزمون استخدامی درشهرداری به کارگیری شده اند و شهرداری پلدختر نقشی دراستخدام این 4 نفرنداشته است .
    • شاهد
    • 15 اسفند 1395 08:17
    • 0
    من نمیدانم واقعا"شهرداراین حرف رازده یانه؟؟
    1- خانواده شهدا.جانبازان .وافرادتحت پوشش کمیته امدادوبهزیستی براساس بخشنامه دولت تاسقف 120مترمربع برای یکبارازپرداخت عوارضات شهرداری درسراسرکشورمعاف میباشندپس این بخشنامه سراسری بوده وربطی به ایشان ندارد
    2-درشهرداری ایشان فقط عوارضات صدورپروانه که مبلغ آن به 500هزار تومان هم نمیرسددریافت نمیشودالبته آنهم باخواهش والتماس وآوردن یکی ازاعضای شورای شهرمدنظر.....
    3-بیشترین عوراضات پروانه ساختمانی ویاپایانکارهزینه آماده سازی هرمتر15000هزارتومان وجریمه کمیسیون ماده صداست که نمیدانم واقعا"درسراسرکشورهم این مبالغ ازخانواده شهداوجانبازان ......گرفته میشودیانه؟؟؟؟
    • ایثارگر
    • 15 اسفند 1395 06:56
    • 0
    پس این شهردار چرا ................
    خدایا این مردم پلدختر را از طایفه گرایی کورکورانه نجات بده.آمین

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید