پنج شنبه، 9 فروردین 1403
سیاست
شناسه خبر: 2367
  • 0

نامه دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه شهیدچمران اهواز به رئیس جمهور

آقای رئیس جمهور ! ازشما 34 مورد تضاد جدی با امام و رهبری دیده ایم

آقای دکتر، ازشما 34 مورد تضادجدی با امام و رهبری دیده ایم. اگر رهبری نگوید،مامی گوییم.ما سینه هایمان را در راه ولایت سپر کرده ایم

درقسمتی ازنامه دبیرانجمن اسلامی دانشگاه شهیدچمران اهوازبه رئیس جمهور آمده است:درهمین استان و درهمین سال ها شهدایی را تقدیم اسلام نمودیم که بنابر شرف و غیرت وناموس پرستی شان راهی دیاردمشق شده تابرای دفاع از حرم آل الله جان شیرین شان را فداکنند تادست حرامی به مرقدشریف شان نرسدو در اولویت بعدی امنیت رابرای ماو شما تامین کنند.

 

به گزارش بالاگریوه به نقل ازپایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج دانشجوئی ،دبیرکل انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه شهیدچمران اهوازبه دکتر روحانی درحاشیه سفر ایشان به خوزستان نامه نوشت.

 

متن این نامه را در ادامه میخوانید:

 

بسمه تعالی

اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل 

رسالت انجمن های اسلامی رسالت انبیاست. حضرت امام خمینی ( ره )

ریاست محترم جمهوری

 

جناب آقای دکتر روحانی

سلام علیکم

با خبر شده ایم که بعد از مدتها یادتان افتاده که استان خوزستانی هست و مردمی تنومند در آن که اززیرلایه های خاک هرچندنفسشان گرفته و سلامتی شان به خطرافتاده،ولی هنوز زندگی می کنند.

استانی که مظهر مقاومت و نماد غیرت و شجاعت است. غیور مردانی که در این استان به خاک افتاده و در خون غلطیدند و زندگی شان را فدا نمودندتا ماوشمازنده بمانیم و درامنیت باشیم ونیز صندلی های مسئولین بر پایه خون شهدا استوار شود.

در همین استان و درهمین سال ها شهدایی را تقدیم اسلام نمودیم که بنا بر شرف و غیرت و ناموس پرستی شان راهی دیار دمشق شده تا برای دفاع از حرم آل الله جان شیرین شان را فدا کنند تا دست حرامی به مرقد شریف شان نرسد و در اولویت بعدی امنیت را برای ما و شما تامین کنند.

خوزستان سال هاست دین خود را به اسلام ادا کرده و می کند. آیا وقت ادای دین شما دولت مردان نرسیده؟

اینجانب به عنوان دبیرکل و نماینده بزرگترین تشکل دانشجویی استان خوزستان و جنوب غرب کشور برخود لازم می دانم تا از طرف قشر دانشجو، مسائل مهمی را به محضرتان متذکر شوم.

 

آقای دکتر، ازشما 34 مورد تضادجدی با امام و رهبری دیده ایم. اگر رهبری نگوید، مامی گوییم. ما سینه هایمان را در راه ولایت سپر کرده ایم.

 

آقای دکتر،ما بی کفایتی و ناکارآمدی مسئولان تان رامشاهده کرده و بی تدبیری و نا امیدی و کلیدهای شکسته شده را دیده ایم.

 

جناب رئییس جمهور،تاکی بنا داریدکه تمام کوتاهی ها راگردن دولت های قبلی بیندازید و اززیرمسئولیت شانه خالی کنید؟ فرضاًکه مسئولین قبلی کاری نکرده اند،پس چرا شما نیزکاری نمی کنید؟ یادتان نرود که چند صباح دیگر از شما نیز به عنوان مسئولین سابق یاد می شود و عملکردتان دیده خواهد شد.

 

آیا مسئولین ماخجالت نمی کشندوشرم نمی کنند که شخص مقام معظم رهبری، حضرت امام خامنه ای برای مسئله خوزستان وارد میدان شود؟ کار بایدبه جایی برسد که ازدولت نا امیدشده و بگویند این وظیفه حکومت هاست؟

 

اکنون که به خوزستان می آیید، پس مواضع ما را نسبت به چند مسئله بدانید:

 

-ما از رییس بی کفایت محیط زیست کشور، سرکار خانم ابتکار شاکی و گله مندیم.

-از وزیر نیرویی که هیچ قدمی درراستای نوسازی تاسیسات برقی استان برنداشته وهمچنین کم کاری مسئولان تان در استان شاکی و گله مندیم.

-ما با انتقال آب کارون که حق طبیعی مردم این استان است مخالفیم و در مقابل آن خواهیم ایستاد.

-ما از وضعیت بد بیکاری و نبود شغل و مشکلات عدیده در استان گله مندیم و از بی تدبیری ها و نا امید ها شکایت می کنیم.

-ما از پاسخگو نبودن مسئولان تان و عدم حضور آنها در بین مردم و جلسات با افرادگزینشی وگلچین شده که پیاده نظام جریانی خاص ومطیع امرمسئولان تان هستند،وعدم برگزاری جلسه و پاسخگویی به تشکل های منتقد شاکی هستیم و شکایت می کنیم.

-ما از قطع بودجه ریزگردها که حق مسلم مردم این استان است گله مندیم.

-ما از شما و مسئولان تان شفاف سازی درامربودجه های استان ،نفت ،مبلغ ومیزان بودجه اختصاص داده شده ،میزان و گزارش عملکرد وخرج کرد آن، درسطح استان به طورجد خواستاریم و مطالبه می کنیم.

آقای دکتر، سینه ما پر درد است و گله،ها انبار شده از بس که کسی از مسئولان تان در بین مردم نیامد تا درد ها را بببیند و زجر ها را مشاهده کند.

ازبس که نمایندگان مجلس در استان آرام هستند وحق مردم رابطور شایسته مطالبه نکرده وصدای مردم راآن گونه که شایسته است به گوش دولت مردان نمی رسانند و به یک نامه نگاری ساده بسنده می کنند و دریغ از پیگیری و حل مشکل مردم.

آقای دکتر، برجام تان کدام درد مردم مظلوم خوزستان را دوا کرد؟ بدون تعارف عرض کنم که دولت شما و مسئولان تان ضعیف ترین دولت و مسئولان در جمهوری اسلامی بوده اید.

امیدواریم که در زمان کوتاه باقی مانده مشکلات را سریعا حل نمایید.

اگر دچارطرح دو فوریتی فراکسیون امید درمجلس نشدیم و دو سال زندان نرفتیم و در پاسخ مان نگفتید به درک که گله مندید،و بی سواد خطاب مان نکردید موارد ضعف دولت تان و گلایه ها و انتقادها را درسطح کشوری، در نامه ای دیگر عرض می کنم.

 

 و من ا... توفیق

دبیرکل انجمن اسلامی دانشجویان

دانشگاه شهید چمران اهواز

بزرگترین تشکل دانشجویی استان خوزستان و جنوب غرب کشور

علی قائدرحمت

 

بالاگریوه : انتشارمطالب خبری وتحلیلی رسانه‌های داخلی وخارجی لزومابه معنای تاییدمحتوای آن نیست وصرفاجهت اطلاع کاربران ازفضای رسانه‌ای بازنشرمی‌شود.

دسته بندی: سیاست
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید