پنج شنبه، 9 فروردین 1403
سیاست
شناسه خبر: 2352
  • 0

با صدور اطلاعیه‌ای صورت گرفت:

اعلام حمایت رسمی «جمعیت ایثارگران» ازجبهه مردمی نیروهای انقلاب

جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی از«جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی» اعلام حمایت کرد

جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی از«جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی» اعلام حمایت کرد.

 

به گزارش بالاگریوه به نقل از تسنیم، جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی باصدور بیانیه‌ای از جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی حمایت کرد.

 

 متن این بیانیه به شرح زیر است:

 

 میهن اسلامی عزیزمان در تحقق فرآیند تکاملی انقلاب اسلامی و ثمردادن مکتب مبتنی بر آموزه های امام‌خمینی(ره) و رهبر فرزانه انقلاب(مدظله) قرار گرفته است.

 ازیک­سو سیاست لبخند و کرنش برخی به استکبار برای همه و به وضوح ثابت کرد که منظور و برداشت دولت آمریکا از معامله، گرفتن همه چیز و تحقیر طرف مقابل است و برای حل مشکلات کشور باید بجای تکیه بر خارجی‌ها، به نیروهای مستعد و توانای داخلی اعتماد و تکیه کرد.

 

از سوی دیگر بی‌تدبیری‌های پی در پی،فشار معیشتی برآحادطبقه متوسط و محروم جامعه را به شدت افزایش داده است. تجربه این چند سال نشان داد پیشرفت، ازمسیر «اقدام انقلابی» و «تکیه بر آحاد مردم» بدست می‌آید و هرجا «روحیه انقلابی» و «تکیه برمردم»،کنارگذاشته شده،حاصل، تحقیرملی وحداقل،‌عقب نگهداشتن کشوربوده است وقطعا دستاوردهای عظیم ملت ایران ناشی از روحیه انقلابی، تکیه بر مردم، اعتقاد به ارزشهای دینی و وحدت ملت در تبعیت از رهبری است و کاستی ها ناشی ازفاصله گرفتن از این اصول بنیادین است.

 

خبر مرتبط: جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی از آغاز تاکنون

 

در ادامه این بیانیه آمده است: بیش ازسه سال است که اقتصادانان منصف وخیرخواه به دولت نصیحت می کنندکه مشکل اصلی، ناشی ازعملکرد بدبانکها و ادارت دولتی، مدیران ناکارامد وخسته و بی توجهی به ظرفیت عظیم مردمی است و دولت همت کند تا کارآفرینان ایرانی را ازمشکلات اداری ومقررات دست و پاگیرکسب وکار نجات دهد،اما دولت،همه امیدش رابه نتایج مذاکرات ودوران به اصطلاح پسابرجام دوخته بود و تصورمی کرد با رفع تحریمها، همه مشکلات ازآب خوردن وآلودگی هوا تا بیکاری جوانان حل و فتح الفتوح حاصل خواهد شد.این خوش خیالی،سه سال و نیم کشور را در بی عملی قرار داد و عمق مشکلات و بیماریهای اقتصادی را حادتر کرد.

 

 در این بیانیه تصریح شده است: بی‌تدبیری و بی‌عملی این سال‌ها، با پدیده تلخ و بسیارخطرناک پیوند ثروت و قدرت همراه شده است. امروز در شرایطی قرار داریم که برخی مسئولان، ثروتهای هزار میلیاردی اندوخته و شرکتهایشان را بنام همسرو فرزندان خویش کرده اند و با وقاحت هرچه تمام ترتلاش دارند مقررات و قیمتها را به ضرر عموم مردم و به نفع کسب و کار شخصی خود تغییر دهند.

 

 در ادامه این بیانیه آمده: در دورانی به سرمی بریم که برخی مدیران بی لیاقت وبدعمل، برداشت ناعادلانه حقوقهای چندده میلیونی و پاداشهای چندصدمیلیون تومانی ازبیت المال راسهم خوداز سفره انقلاب می نامند و خود را ذخیره انقلاب می خوانند و درشرایطی که کثیری ازمردم بخاطر بی عملی و بدعملی آنها درتنگنای سخت معیشتی ناشی ازحقوق های عقب افتاده یاشغلهای از دست رفته می سازند و می سوزند، این پُرروها در فیشهای نجومی و ظالمانه برای خود، حق اوقات فراغت اولاد در نظر می گیرند.

 

 این بیانیه می افزاید: امروزدروضعیتی به سرمی­بریم که اشرافی­گری، مانور تجمل وکاخ­نشینی برخی صاحبان قدرت و ثروت ازمحل بیت المال، دره های فقرو محرومیت راعمیق ترو نسل جوان را از داشتن حداقلهای زندگی سالم محروم و ناامید کرده است.

 

 در ادامه این بیانیه امده: با کسانی طرف هستیم که بودجه توسعه حمل و نقل عمومی را نمی دهند اما برای خریدخودروی شخصی وام می پردازد، برای پرداخت وام ازدواج، شرایط سخت و صف های طولانی تعیین می کنند اما به سفارش شده­ها و نورچشمی­ها وام های میلیاردی فوری پرداخت می کنند. بجای پرداختن به مطالبات و نیازهای واقعی جوانان مستعد و پرتوان کشور، مسایل فرعی و حاشیه­ای را بزرگ و دوقطبی های کاذب و توخالی درست می کنند.

 

 این بیانیه تصریح شده: در شرایطی هستیم که عده ای با دشمن خارجی با لبخند و کرنش ولی با ایرانی دلسوز میهن، باعصبانیت و درشتی برخورد می کنند. فرصتهای تاریخی کشور را می سوزانند و حتی جرات اعتراف به اشتباه در برابر ملت را ندارند.

 

در این بیانیه تاکید شده است: دانشمندان توانای ایرانی را تحقیر می کنند و حق شان را نمی پردازند اما برای خرید کالا و فناوری خارجی، تحقیر را افتخار می دانند و مطالبات کلان شان را پیش پیش می پردازند. کمر تولیدکننده داخلی را با انواع تصمیمهای نادرست می شکنند و برای ورود کالاهای خارجی فرش قرمز پهن می کنند و بازارهای ایران را در اختیار آنها می گذارند. کارگر ایرانی را بیکار می کنند و فرصتهای شغلی ناشی از بازار ایران را در اختیار کارگران چین و ترکیه و اخیرا اروپایی قرار می دهند.

 

این بیانیه می افزاید: این همه بی تدبیری وناکارامدی وحقارت،نتیجه دور شدن تدریجی ازارزشها و روحیه انقلابی است.این همه ضعف و رکود وبیکاری و فشارمعیشت،درشان وحق این ملت صبور نیست و چاره کار، پالایش اساسی مسئولیتهای کشور از فاسدان و هرزگان و اشراف نوکیسه و اعتماد و اتکا به توانایی های داخلی و اصلاحات واقعی اقتصاد ایران برای تسهیل سرمایه­گذاری، ارتقای تولید و ایجاد اشتغال است.

 

 جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی، همه ملت ایران،گروه های مرجع،تشکلها و دلسوزان انقلاب و میهن اسلامی رابه حرکت تحولخواهانه و مردمی برای پایان دادن به این همه بی تدبیری و فساد فرا می­خواندو اعتقاد دارد،نجات کشور ازمدیران پرادعا، پرخرج، فاسد،اشرافی وبی کفایت؛ جهادی مقدس و مبارزه ای بدون تبعیض با فساد درهر لباس ومقامی می طلبدو به تعبیررهبر عزیز انقلاب،هیچکس و هیچ نهادو دستگاهی نباید استثنا و ازحساب کشی معاف شود. تنبلها و خسته ها و مدیران اشرافی و مرفه بی درد، اگر پاکدست بوده اند، به مرخصی و استراحت بروند و اگر خدای نکرده فاسد بوده اند، بدون ملاحظه جناح و لباس و سابقه؛ به محکمه سپرده شوند.

 

جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی، ازاعلام موجودیت جبهه مردمی نیروهای انقلاب برای کارآمدسازی نظام اجرایی کشور استقبال می کندو خودو خواهران و برادران خوددر این حرکت جدید رابه تقوای الهی، اتحاد، توجه به نیازهای واقعی مردم وبه وی‍ژه طبقات مستضعف، فرامی خواند.شفافیت،پاسخگویی، صراحت و کنارگذاشتن رودربایستی با هر متهم به فسادو کج دستی در استفاده از بیت المال و داشتن برنامه های روشن وعملی برای پایان دادن به رکود، تحرک کسب وکارها،ایجاد اشتغال وبهبودمعیشت عمومی، توقع مردم فداکار وصبور ازحرکت اصلاح طلبانه برای پایان دادن به مدیران ناکارآمد، اشرافی ومردم گریز، پرخرج، پرمدعا و بی عمل است و طبیعی است این حمایت و پشتیبانی مشروط به پایبندی به اصول و مبانی ارزشی اعلام شده است و منتظر عمل انقلابی آنهاست تا ان شا الله امید ایجاد شده شکوفا و محقق شود و این جهاد مقدس که دل دوستان را شاد و دشمنان ملت را به وحشت انداخته، باصبر و مقاومت به ثمر بنشیند.

 

در پایان این بیانیه آمده: تجربه نشان داده است این ملت نجیب وشریف،اگر صداقت و انصاف ببیند،برای فداکاری و ایثار درحق کشورو همنوع خود،ازهیچ کاری دریغ نمی کند و اگر بخواهد،می تواند. امروز وقت آن است تا نخبگان متخصص، پاکدست و فداکار به میدان بیایند تا کشورمان را از ناکارآمدی و سوءتدبیرها نجات دهیم و برای پیشرفت اقتصادی و احیای تولیدملی و اشتغال گام برداریم و به مطالبات به حق مردم، پاسخ عملی و واقعی دهیم.

والعاقبه للمتقین

جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی

بهمن ماه 1395

دسته بندی: سیاست
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید