چهارشنبه، 5 اردیبهشت 1403
انتخاب سردبیر / جهاد و مقاومت
شناسه خبر: 2337
  • 0

جانشین فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) درپلدخترخبرداد :

قول سپاه به مقام معظم رهبری ؛ 1000 دهستان محروم را آباد می کنیم

جانشین فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان گفت : 38 سال است که دردفاع از آرمان های انقلاب پنجه درپنجه با استکبار جهانی می جنگیم

جانشین فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان گفت : 38 سال است که دردفاع از آرمان های انقلاب پنجه درپنجه با استکبار جهانی می جنگیم.

 

به گزارش بالاگریوه سردارحبیب توکلی درمراسم افتتاح بیمارستان فوق تخصصی صحرائی شهیدهوشنگ الهیاری در روستای سراب حمام پلدختر گفت: 38 سال ازعمر پربرکت انقلاب اسلامی می گذرد و علیرغم همه توطئه هاٰ ،تهدیدها ، نا امنی ها و فتنه ها ما همچنان دردفاع از آرمان های انقلاب رو در روی نظام سلطه و دشمنان انقلاب و نظام اسلامی پنجه درپنجه استکبار می جنگیم.

 

وی افزود: امروز سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب را درحالی آغاز می کنیم که استکبارجهانی و دررأس آن آمریکا همچنان به دشمنی و کینه ی خود علیه ملت مسلمان وشریف ایران اسلامی ادامه می دهد.ودرمقابل آن انقلاب اسلامی پرشورو حرارت به حرکت خود به سمت آرمان های بلند و اهداف ازپیش تعیین شده  ادامه داده و روز به روز برعظمت و اقتدارش افزوده می شود.

 

«توکلی » با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران ازهمان آغاز موجب خشم و نگرانی سلطه گران و ایادی منطقه ای آنان و سبب خوشحالی و دلگرمی همه ی مستضعفین ،مظلومان و محرومین عالم شد، افزود: اکنون با گذشت 37 سال از انقلاب ، جهانیان شعاع نورانی آن را درسطح منطقه و دنیا شاهد هستند.

 

جانشین فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام بزرگوار بیش از 80 دستاورد داشته است که «شکستن ابهت پوشالی ابرقدرت ها » از اولین و مهمترین این دستاوردهاست خاطرنشان کرد: حضرت امام (ره) دراین زمینه می فرمایند: شما ملت بزرگ ایران ثابت کردید که رودر روی آمریکا می شود ایستاد ، لانه ی جاسوسی را می شود گرفت ، جاسوسان آمریکائی را می شود گرفت و آنهارا حفظ کرد.وآن عظمتی را که بوسیله تبلیغات زیاد برای استکبارجهانی ایجادکرده بودند شما آن را درهم شکستید.

 

« توکلی » دومین دستاورد انقلاب اسلامی را « صف آرائی دربرابرنمایش قدرت آمریکا » عنوان کرد و یادآورشد: ملت بزرگ ایران بخوبی به یاددارند که دلاورمردان این سرزمین چگونه درآب های نیلگون خلیج فارس با امکانات بسیارجزئی ،معمولی ونابرابردرمقابل ناوهای بسیارپیشرفته آمریکا ایستادندواجازه ی تحرک وتجاوزبه متجاوزان ندادندو دریکی دوسال گذشته جهانیان شاهدبودند که به دنبال تعرض آمریکائی ها به آبهای نیلگون خلیج فارس ، تفنگداران دریائی آمریکا در مقابل فرزندان انقلابی این ملت زانو زدند .

 

جانشین فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان از نهاد « ولایت فقیه » به عنوان مهمترین دستاورد انقلاب اسلامی یادکرد و افزود: نظام مقدس جمهوری اسلامی عبور ازهمه بحران ها، فتنه ها، توطئه هاو جنگ تحمیلی را مرهون وجود نعمت ولایت فقیه دانست و یادآورشد: امروز رهبر معظم انقلاب اسلامی رهبری کشور ما و جهان اسلام را برعهده دارد و این به برکت انقلاب اسلامی است.

   

وی « شکل گیری نهادهای مردمی همچون کمیته انقلاب، کمیته امداد، سپاه،بسیج، جهادسازندگی، بنیاد مستضعفان، بنیاد15خرداد »و الگوسازی برای ملت های مظلوم منطقه »را ازدیگر دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران عنوان کرد و یاد آورشد : درچند سال گذشته شاهد هستیم که موج بیداری اسلامی ملت های مسلمان منطقه دست نشاندگان استکبار جهانی و حاکمان مرتجع را به وحشت انداخته است.هرچند به دلیل نداشتن رهبری مقتدرو آگاه به زمان برخی از این قیام ها به انحراف کشیده شد.اما همچنان روحیه ضد اسکباری و ضد استعماری درمنطقه وجود دارد.

 

« توکلی » حمایت از مردم مسلمان و آزاده سراسردنیا را ازدیگر دستاوردها و افتخارات انقلاب اسلامی برشمرد و با بیان اینکه جمهوری اسلامی بعنوان دژ نظامی آسیب ناپذیر نیاز سربازان اسلام را در ابعاد عقیدتی و تربیتی تأمین کرده و آنها را به روش های مقابله با نظام های شرک وکفر آشنا می سازد.افزود: جمهوری اسلامی ایران برای همیشه حامی مظلومین و مستضعفین عالم بوده و خواهد بود.

 

سردار توکلی جهانی سازی دفاع از آرمان فلسطین و روزجهانی قدس را ازدستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی عنوان کرد و یادآورشد: امروز شاهدهستیم که درسراسر جهان همه ملت های به پاخاسته برای ابراز همدردی با مردم مظلوم فلسطین و ابراز انزجار از رژیم جعلی صهیونیستی درروز جهانی قدس به میدان می آیند.

 

جانشین فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) « عزت ایرانی » را از دیگر دستاوردهای انقلاب اسلامی دانست وافزود:قبل ازپیروزی انقلاب اسلامی ،آمریکائی هادرمصونیت کامل جنایات زیادی را درکشورما مرتکب می شدند و هیچ ارزشی برای آحاد ملت ما قائل نبودند اما انقلاب اسلامی به ما عزت بخشید و حضرت امام دراین رابطه می فرمایند ؛اگر همین امروز رئیس جمهور آمریکاهم به ایران بیاید و بخواهد با یک کارمند جزء هم با درشتی برخورد کند ،حتما سیلی خواهد خورد. و این عزت و اقتدار را ما مدیون حضرت امام و انقلاب اسلامی هستیم.

 

سردارتوکلی بابیان اینکه کمک به محرومان ومستضعفان ازتأکیدات مقام معظم رهبری و وصایای حضرت امام (ره) می باشدخاطرنشان کرد:بسیج جامعه پزشکی وکانون های جامعه پزشکی درسطح شهرستان ها همه ساله درهمه ی مناطق محروم ، دورافتاده و صعب العبور اقدام به راه اندازی بیمارستان های صحرائی می کنندکه یک اقدام انقلابی ،جهادی ارزشمند و خداپسندانه است .

 

وی بااشاره به اینکه احداث وراه اندازی بیمارستان صحرائی فوق تخصصی شهیدهوشنگ الهیاری منشاء خیروبرکت است و بخشی ازمشکلات درمانی مردم منطقه را برطرف می سازد،اظهارامیدواری کرد این مرکز بتواند تصویری ازنیازمندی های بهداشتی ودرمانی منطقه را به سمع و نظر مسئولان استانی و کشوری برساند.

 

« توکلی » راه اندازی این بیمارستان رایک رزمایش بزرگ از همدلی ،انسجام و همکاری مردم دربحث پدافند غیرعامل عنوان کرد و اظهارامیدواری کرداین نوع ازهمدلی و اتحادوهمکاری دردیگر شهرهای استان نمود پیداکند .

 

وی با قدردانی ازپزشکان متخصص وفوق تخصصی که ایثارگرانه وباروحیه جهادی وبسیجی حاضر شده انددراین واحددرمانی به مردم خدمت رسانی کنند ،افزود: امروزبه لطف خداوند بزرگ سپاه پاسداران با تمام توان پابه میدان محرومیت زدائی درهمه ابعاد مدرسه سازی ،ساخت بیمارستان و مراکزدرمانی ،پل سازی ،احداث مساجد،ساخت مسکن محرومین، احداث کانال های آبرسانی کشاورزی ، طرح های اقتصاد مقاومتی گذاشته ودربحث اشتغالزائی گام های مؤ ثری برداشته است.

 

سردارتوکلی افزود : امروز سپاه به مقوله ی درمان معتادین نیز ورود پیداکرده و پس ازدرمان معتادان زمینه ی اشتغال آنان را نیز دردستورکارقرارداده است.

 

توکلی به مردم نوید داد که سپاه به مقام معظم رهبری قول داده است 1000 دهستان راآبادکندکه امسال 5دهستان ازاستان لرستان با140روستاشامل این طرح می باشدکه برای هردهستان140میلیارد ریال در نظرگرفته شده و روستاهائی که بیشترین ضریب محرومیت را داشته باشند دراولویت قرارگرفته اند.

 

سردارتوکلی درپایان گفت: امروزهمه ی مامسئولیت داریم چون هم اعتبار و هم ابزاردراختیار ما قرارگرفته اگر در وظیفه ی محرومیت زدائی که حضرت امام برعهده ی ما گذاشته کوتاهی کنیم هم دردنیا و هم درآخرت باید پاسخگو باشیم.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید