پنج شنبه، 9 فروردین 1403
سیاست
شناسه خبر: 2332
  • 0

رئیس اجرایی جبهه مردمی نیروهای انقلاب :

« تشکیل دولت انقلابی » یکی ازمهتمرین کارهای نیروهای انقلابی است

رئیس اجرایی جبهه مردمی نیروهای انقلاب تاکید کرد: یکی ازمهمترین کارهای نیروهای انقلابی تشکیل دولت انقلابی بر اساس یک روال و مکانیزم مردمسالاری است

رئیس اجرایی جبهه مردمی نیروهای انقلاب تاکید کرد: یکی از مهمترین کارهای نیروهای انقلابی تشکیل دولت انقلابی است و این بر اساس یک روال و مکانیزم مردمسالاری پیش می‌رود.  


 به گزارش بالاگریوه به نقل ازپایگاه اطلاع رسانی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی ،محمدباقر ذوالقدر صبح امروز در نشست قشر رسانه ای جبهه مردمی نیروهای انقلاب با تبریک ایام دهه فجر و گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل اظهار داشت: پیروزی انقلاب اسلامی بزرگترین حادثه تاریخ کشور ما بود، اگر انقلاب اسلامی بزرگترین حادثه تاریخ معاصر جهان است، اگرانقلاب اسلامی که حاصل یک آرزوی بزرگ و طولانی‌مدت در آزادی و استقلال کشور است و بحمدالله محقق شد این انقلاب امروز در معرض خطر است.

رئیس اجرایی جبهه مردمی نیروهای انقلاب با اشاره به تاکیدات مکرر مقام معظم رهبری درباره انقلاب‌زدایی تاکید کرد: بارها از لسان مقام معظم رهبری این کلید واژه را شنیده‌ایم. دشمن برای توقف عظمت ایران و برای بازگشت مجدد به ایران همه تلاش خود را می‌کند و با تشکیل یک جبهه عظیم که در راس آن آمریکا و رژیم صهیونیستی است و کشورهای استکباری غرب و دنباله‌های منطقه‌ای او و متاسفانه جریان غیرانقلابی نیز در داخل یک جبهه واحد تمام عیار برای توقف انقلاب اسلامی ایجاد کردند.


ذوالقدر تصریح کرد: نمی‌توان بدون ایجاد یک جبهه تمام عیار با این جبهه عظیم مواجه شویم و انتظار داشته باشیم در این رویارویی تعیین‌کننده پیروز نیز شویم. مشکل ما این است که نیروهای انقلابی فراوانی در کشور وجود دارد و انقلاب یک ثروت اجتماعی فراوان دارد ولی متاسفانه این ثروت تبدیل به سرمایه نشده است و سازماندهی درستی بر روی آن صورت نگرفته است.


وی با بیان اینکه راهبرد دشمن انقلاب‌زدایی است افزود: باید همه ظرفیتهای انقلابی برای مقابله با این حرکت تجمیع شود و معتقدیم که این اجماع باید به صورت جبهه باشد،البته جبهه نه با یک نگاه سیاسی به معنای تشکل سیاسی بلکه باید جبهه‌ای با نگاه دفاع مقدسی تشکیل شود و به این موضوع نگاه کنیم که طرف مقابل ما دشمنی تمام قد وجود دارد که می‌خواهد یک جنگ تمام عیار راه بیندازد. باید نیروهای انقلاب تجمیع شوند و در این عرصه یک غوغا ایجاد کنیم و این ثروت را برای حفاظت از انقلاب به یک سرمایه تبدیل کنیم.


وی در بخش دیگری ازسخنانش به فلسفه تشکیل جبهه مردمی نیروهای انقلاب اشاره کرد و گفت: بایدهمه ظرفیتهابا یک رویکرد درست و قابل قبول مردمسالاری روی کار آیند، اینکه جمعی دور یکدیگر بنشینند و برای نیروهای عظیم انقلاب تصمیم‌گیری کنند و انتظار داشته باشند که دیگران بدون مشارکت این رویکرد را اجرا کنند نه در تئوری و نه در عمل درست نیست و پاسخ نمی‌دهد.


ذوالقدر ادامه داد: اگر تجمیع نیروهای انقلابی اتفاق بیفتد و این سرمایه حاصل شود آن زمان مواجهه با مسائل انقلاب دیگر کار دشواری نیست. البته یکی از کارهای جدی پیش روی ما ورود در عرصه انتخابات است. آن هم نه با نگاه حزبی و روش حزبی و حزب‌گرایانه، نگاه حزبی یعنی اینکه جبهه به قدرت برسد و به قدرت چنگ بیندازد و روش حزب‌گرایانه یعنی اینکه درمرکز کسانی بنشینند و برای بدنه تصمیم‌گیری کنند و دیگران نیز مشارکت کنند ما از این مراحل عبور کردیم و این تجربه، تجربه ناموفق و شکست خورده‌ای است.


وی با تاکید بر اینکه انتخابات مسئله بسیار مهمی است، گفت: انتخابات سال 96 یک جنگ سرنوشت است. اگر نیروهای انقلاب نتوانند دولت انقلابی تشکیل دهند و با توجه به شرایط کشور،جهانی و منطقه‌ای و همچنین مطالبات مردم  را پاسخ بگویند حتما فردا دیر خواهد شد.


رئیس اجرایی جبهه مردمی نیروهای انقلاب تاکید کرد: یکی از مهمترین کارهای نیروهای انقلابی تشکیل دولت انقلابی است و این بر اساس یک روال و مکانیزم مردمسالاری پیش می‌رود.


ذوالقدر دربخش دیگری ازسخنانش بااشاره به رسانه‌ها واصحاب رسانه دراین عرصه گفت:نقش اصحاب رسانه بسیارمهم وجدی است و رسانه‌ها نقش تعیین‌کننده‌ای دراین امر دارند.اگرظرفیت رسانه‌های نیروهای انقلابی بسیج شوند می‌توانند معجزه بزرگی رقم بزنند.

دسته بندی: سیاست
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید