سه شنبه، 29 اسفند 1402
اجتماع
شناسه خبر: 2263
  • 0

فرمانده نیروی انتظامی پلدختر:

پوشش اخبار انتظامی پلدختردرصداوسیمای لرستان مطلوب نیست

فرمانده نیروی انتظامی پلدختر از صدا و سیمای مرکز لرستان به خاطرعدم پوشش مناسب اخبار نیروی انتظامی این شهرستان انتقاد کرد


فرمانده نیروی انتظامی پلدختر از صدا و سیمای مرکز لرستان به خاطرعدم پوشش مناسب اخبار نیروی انتظامی این شهرستان انتقاد کرد.

به گزارش بالاگریوه سرهنگ پاسدار صفر عبدالوند امروزدر نشست خبری با رسانه های خبری شهرستان اظهار داشت : انتظار داریم همانطوری که صدا و سیمای مرکز لرستان خبر شکارچی بزوکل در استان را به تصویر می کشد و روی آن مانور می دهد روی شکارچی انسانها که سودا گران مرگ هستند نیز مانور دهد.

وی با اشاره به اینکه از نماینده صدا وسیمای شهرستان راضی هستیم ولی ازمسئولین صدا و سیمای استان بخاطر پوشش ندادن اخبار نیروی انتظامی پلدخترگلایه داریم افزود: کشف 22 کیلو تریاک در شهریور 95 بعد از 4 روز رایزنی با مسئولین صدا و سیما یک خبر سوخته اعلام کردند.

سرهنگ عبدالوندبا بیان اینکه کشف 210 کیلومواد مخدر از نوع تریاک و سپس کشف 7 کیلوی دیگر توسط نیروی انتظامی باعث رضایت مندی مردم و احساس امنیت در شهرستان شده است خاطرنشان کرد: اما متأسفانه رسانه ملی درحدچندثانیه خبرکشف 210 کیلومواد را درشهرستان اعلام کردکه ازعملکرد آنها اعلام نارضایتی می کنیم.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه صدا و سیمای استان به صورت جزیره ای عمل می کند که امرپسندیده ای نیست ،یادآورشد: بایستی خبرهای کشف مواد اعلام شود تا مردم احساس امنیت و آرامش کنند.

فرمانده نیروی انتظامی پلدختر با اشاره به طرح پاکسازی و مبارزه با قلیان سراها خاطر نشان کرد: این طرح با همکاری اداره بهداشت شهرستان و دادگستری انجام شده که در این طرح 6 واحد پلمپ شدند و تعدادی قلیان نیزکشف و ضبط شد.

«عبدالوند » با اعلام رضایت ازعملکرد خوب رسانه های محلی شهرستان اظهار داشت : این عملکرد باعث امنیت فکری و احساس امنیت در پلدختر شده است .

سرهنگ صفر عبدالوند درپایان خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی شهرستان پلدختربرای پیشگیری از وقوع جرایم از هیچ اقدامی فروگذار نخواهدکرد.

دسته بندی: اجتماع
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید