جمعه، 10 فروردین 1403
اجتماع
شناسه خبر: 2244
  • 0

شهردارمعمولان :

تمهیدات لازم برای مقابله با خطرات احتمالی سیلاب اندیشیده شده است

شهردارمعمولان گفت:همۀ دستگاههای اجرایی معمولان برای مقابله با سیل احتمالی در آماده باش به سرمی برند

شهردارمعمولان گفت:همۀ دستگاههای اجرایی معمولان برای مقابله با خطرات سیل احتمالی در آماده باش به سرمی برند.


به گزارش خبرنگاربالاگریوه احمد شاه کرمی درجلسه ستاد پیشگیری ازبحران شهر معمولان که در سالن اجتماعات شهرداری برگزار شداظهار داشت : این جلسه درراستای پیشگیری از وقوع  سیلاب ها رانش زمین وزمین لرزه برگزارشده واینکه تمام ادارات خدمات رسان ازجمله اداره برق ، آب و فاضلاب و اداره گاز همکاری لازم را با شهرداری دارند.


وی ازآماده باش کامل این شهر ازروز چهارشنبه تاجمعه شب این هفته خبردادو افزود :باتوجه به اینکه دیوارساحلی شهرمعمولان در دست احدا ث می باشدلذا به واحدهای مسکونی و اداری در مجاورت رودخانه کشکان اخطارهای لازم را جهت مواقع بحرانی داده شده  وآمادگی کامل داریم که ساختمانهایی که در کرانه ضلع غربی شهر قرار دارند را در صورت بروز سیل از خطر خارج کرده و در محیط امنی که درنظر گرفته شده اسکان دهیم .


شهردارمعمولان بابیان اینکه برای احداث سد آبخیزداری دربالادست شهر معمولان بامنابع طبیعی استان مکاتبه شده است ،افزود: لایروبی کلیه جداول وکانالها ومسیرهای اب وزیر پلها درسطح شهر انجام گرفته و همۀ نیروهای خدماتی و آتش نشانی در زمان بارندگی در آماده باش کامل قرار دارند.


شاه کرمی خاطر نشان کرد شاخه زنی درختان و جمع اوری برگ درختان به جهت جلوگیری از مسدود شدن جداول سطح شهر انجام گرفته است.


وی گفت : باتوجه به اینکه شهرمعمولان ازیک پست برق تغذیه میشود لذا هنگام وقوع بحران با قطع برق روبرو میشویم مکاتبات لازم برای اینکه یک مدار به پست تغذیه شهر اضافه شودبا ستاد بحران استان انجام گرفت است.
شهردارمعمولان اظهار داشت : تمام ادوات اداری بلدوزر ،گریدر و تجهیزات راهداری برای اسکان خانواده هائی که درمعرض سیل احتمالی قرارمی گیرنددرچند نقطه در نظر گرفته شئه است.

خبرنگار: ف . حاتمی

دسته بندی: اجتماع
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید