پنج شنبه، 6 اردیبهشت 1403
سیاست
شناسه خبر: 2216
  • 0

درجلسۀ شورای مرکزی این تشکل

برای حمایت ازروحانی در سال 96 مجمع نمایندگان ادواربه نتیجه نرسید

شوراى مرکزى مجمع نمایندگان ادوار برای حمایت از حسن روحانی در دوازدهمین دور انتخابات ریاست جمهوری به نتیجه نرسیدند و قرار شد نامزدهای دیگرى از جبهه اصلاحات معرفی شوند

جلسه شورای مرکزی مجمع نمایندگان ادوار در تهران برگزار شد.

به گزارش بالاگریوه در این جلسه برخی از نمایندگان ادوار پس از گزارش عملکرد دولت از حوزه‌های انتخابیه اسبق خود نسبت به کارکرد دولت در این مناطق انتقاد و ناامیدکننده خواندند.

درجلسه شورای مرکزی مجمع نمایندگان ادوار همچنین نظرسنجی یکی از احزاب که به درخواست وزارت کشور صورت گرفته بود قرائت و نسبت به کیفیت این نظرسنجی انتقاد شد.

همچنین شوراى مرکزى مجمع نمایندگان ادوار برای حمایت از حسن روحانی در دوازدهمین دور انتخابات ریاست جمهوری به نتیجه نرسیدند و قرار شد کاندیداهاى دیگرى از جبهه اصلاحات معرفی شوند و در نهایت از کاندیدایى که بهترین موقعیت را دارد اعلام حمایت شود.

دراین نشست اعلام حمایت برخى از اشخاص تحت عنوان حمایت جبهه اصلاحات از آقاى روحانى براى دور آتى را نظر شخصى و یا حزبى آنان دانستند.

اعضای حاضر ازیداله اسلامى دبیرکل مجمع نمایندگان ادوار خواستند مواضع شوراى مرکزى مجمع نمایندکان ادوار را طی یک نشست خبری به اطلاع عموم مردم رسانده شود.

به گزارش فارس، مجمع نمایندگان ادوار در یازدهمین دور انتخابات ریاست جمهوری از حسن روحانی حمایت کرده بود.

دسته بندی: سیاست
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید