جمعه، 10 فروردین 1403
انتخاب سردبیر / سیاست
شناسه خبر: 2188
  • 0

امام جمعه پلدختر مطرح کرد:

دستگاه متولی سلامت مردم درلرستان جولانگاه عقده گشائی سیاسیون / در وزارتخانـۀ «فانی» 8000 میلیارد ازسرمایۀ فرهنگیان «فنا» شد

امام جمعه پلدختر گفت : اینکه بعضی از وزرا با فرافکنی ضعف عملکرد و ناکارامدی خودرا به نهادهای انقلابی منتسب می کنند بی انصافی است .


امام جمعه پلدختر گفت : اینکه بعضی از وزرا با فرافکنی ضعف عملکرد و ناکارامدی خودرا به نهادهای انقلابی منتسب می کنند بی انصافی است .


به گزارش بالاگریوه حجت الاسلام و المسلمین محمد سوری درخطبه های نماز سیاسی-عبادی جمعۀ این هفته پلدختربا گرامیداشت 8 آبان ماه سالروز شهادت دانش آموز نوجوان شهید حسین فهمیده گفت : نوجوانانی همانند حسین فهمیده با انتخاب مرگ عزتمندانه و آگاهانه به جهانیان فهماندند ملتی که شهادت را برای خود سعادت می داند از هیچ قدرتی واهمه ندارد.

 

ملتی که نوجوان 13ساله اش خودرابا نارنجک زیرتانک دشمن می اندازد

وشهادت درراه آرمان هاش راسعادت می داند ،ازهیچ قدرتی واهمه ندارد


وی با اشاره به اینکه شهیدان ما درراه دفاع از آرمان های انقلاب و قرب پروردگارجنگیده و هدف دنیائی نداشته اند یادآورشد: نوجوانی که با بستن نارنجک به کمر خودرا زیرتانک دشمن می اندازد ویا سینۀ خودرا سپر گلولۀ دشمن می کند هرگز هدف دنیا ئی و مادی نداشته بلکه براساس باورهای دینی و آموزه های قرآنی برای دفاع از ارزش ها و آرمان های امام و انقلابش می جنگد.

« سوری» افزود: جوانان و نوجوانانی که دردعاهای خودازخدا وندطلب شهادت می کنند و مادری که پس ازشهادت یکی از فرزندانش ازحضرت امام درخواست می کنددعا کندتادیگر فرزندش درراه آرمان های اسلام و انقلاب به شهادت برسد، چنین تفکری هرگز شکست خوردنی نیست.

 

 

حضرت امام تسخیر لانۀ جاسوسی آمریکا توسط دانشجویان را انقلاب دوم نامید،

برخی خوش بینان به دولت آمریکا تسخیرلانۀ جاسوسی را به مصلحت نمی دانستند

خطیب جمعۀ پلدختر سپس به 13آبان سالروزتسخیرلانۀ جاسوسی آمریکا توسط دانشجویان مسلمان پیرو خط امام درسال 1358اشاره کردو افزود:سفارتخانۀ آمریکا پس از انقلاب اسلامی به جاسوسخانه ویک مرکز فرماندهی برای شکست و یا به انحراف کشاندن انقلاب اسلامی و طراحی توطئه علیه انقلاب تبدیل شده بودو علیرغم آنکه عده ای ازخوش باوران و خوشبینان نسبت به آمریکا تسخیر چنین مکانی را به صلاح نمی دانستند اما حضرت امام » ره » ازاین اقدام دانشجویان مسلمان  حمایت کرده و آن را « انقلاب دوم  » نامید.

امام جمعۀ پلدختر با بیان اینکه ملت ایران حراست از آرمان هائی که برای تحقق آن خون پاک هزاران جوان راتقدیم کرده اند،وظیفۀ خود دانسته ودراین راه هرگز کوتاه نخواهند آمد. تصریح کرد: ما بایستی باحضور گستردۀ خود درراهپیمائی13آبان ماه روز ملی مبارزه با استکبارجهانی ضمن دفاع ازآرمان های مقدس انقلاب و نظام ، تنفرو انزجارخودرا ازآمریکای جهانخوارو صهیونیزم بین الملل به جهانیان نشان دهیم.

 

دولتمردان آمریکا برای حفظ رژیم صهیونیستی حاضرند همۀ مسلمانان را قتل عام کنند


حجت الاسلام سوری ایجاد و پرورش گروه های تکفیری نظیرداعش را توطئۀ آمریکابرای به جان هم انداختن مسلمانان،اتلاف سرمایه های انسانی و اقتصادی آنان و درحاشیۀ امن قرارگرفتن رژیم صهیونیستی دانست و خاطر نشان کرد: آمریکا و قدرت های استکباری حاضرند برای حفظ رژیم صهیونیستی همۀ مسلماان را قتل عام کنند.

 

 

دولتمردان با تأسی به مقام معظم رهبری وبه پشتوانۀ مقاومت 38

سالۀ ملت دربرابرآمریکا واستکبار جهانی موضع عزتمندانه داشته باشد

امام جمعۀ پلدختربا اشاره به خوشبین بودن بعضی دولتمردان جمهوری اسلامی به آمریکا، تصریح کرد:علیرغم جدی بودن بحث نفوذو تأکیدات مکررمقام معظم رهبری درزمینه، متأسفانه برخی مسئولان ما درحالی که نسبت به توصیۀ دلسوزان نظام بی تفاوت هستند ، سخن و گفتۀ سران آمریکارا توجیه می کنند.


وی شیفتگی و اعتمادبرخی دولتمردان به آمریکا راسؤال برنگیز و درد آور دانست و افزود: با توجه به اینکه ملت قهرمان وشجاع ایران درطول 38سال عمر پربرکت انقلاب اسلامی نشان داده اندکه دربرابر توطئه های آمریکا و دیگر ابرقدرت ها مقاوم کرده و هیچگاه تسلیم زیاده خواهی های آنان نخواهندشد، مسئولان و دولتمردان نیز بایستی با تأسی به مقام معظم رهبری و به تبع ملت مقاوم و استکبارستیز ایران هشیاربوده و فریب وعده های دروغین حاکمان آمریکا را نخورند.


« سوری » بااشاره به اینکه سردمداران آمریکا گستاخی دربرابرملت ایران رابه جائی رسانده اندکه پیروزی کاندیدای ریاست جمهوری ما درانتخابات را به حمایت آنان ازآمریکا مشروط کرده و برای دولتمردان جمهوری اسلامی ایران نسخه می نویسند گفت: ازمسئولا و دولتمردان انتظارمی رود همچون ملت مقاوم و با صلابت ایران اسلامی دربرابر یاوه گوئی ها و وعده های دروغین سران آمریکا موضع گیری شفاف داشته باشند.

 

با توجه به وضعیت نامطلوب اقتصادی ومشکلات معیشتی مردم

انتظار می رفت برکناری وزیراقتصاد ازاولویت های رئیس جمهورباشد


حجت الاسلام والمسلمین سوری درادامه به برکناری 3 وزیردولت اشاره کرد و افزود: اگر این اقدام درراستای خدمت به مردم و به خاطرناکارآمدی وزرای برکنارشده باشد پذیرفتنی است ، اما باوجود آنکه مردم ما دراین شرایط از وضعیت بد اقتصادی و مشکلات معیشتی رنج می برند ،نبودن وزیر اقتصاد دربین وزرای عزل شده جای تردید و ابهام است.

 

دولت باید بارفتن فانی جوابگوی فساد 8000 میلیاردی باشد

امام جمعۀ پلدختر با تقبیح اختلاس 8000 میلیاردی و اینکه بابرکناری وزیرآموزش و پرورش دولت باید پاسخگوی فساد درصندوق ذخیرۀ فرهنگیان باشد ضمن تأکید برضرورت برخورد با متخلفان و قانون گریزان ،برکناری وزیرآموزش و پرورش همزمان با آغازسال تحصیلی را به مصلحت ندانست و خاطرنشان کرد : درمدت باقی مانده ازعمردولت قوی ترین فرد هم نمی تواند برای برطرف کردن مشکلات این وزارتخانه کاری انجام دهد.


حجت الاسلام و المسلمین محمد سوری با اشاره به اظهارنظر های اخیر وزیربهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: نسبت دادن برخی ناکارآمدی های دولت به نهادهای انقلابی بی انصافی است .

وی باپیش کشیدن موضوع تعامل مورد نظر وزیر بهداشت گفت: اگربحث تعامل است باید به انتقادها توجه شود، نه اینکه بعضی تصور کنند هرچه آنها گفتند باید عمل شود.

 اگروزیربهداشت صداقت دارد زیرمجموعۀ خودش را درلرستان اصلاح کند


خطیب جمعۀ پلدختربا بیان اینکه اگر وزیربهداشت صداقت دارد و هدفش کاربرای مردم است به جای فرافکنی و منتسب کردن ناکارآمدی ها به نهادهای انقلابی ، بیاید زیرمجموعه های خودرا اصلاح کند، یادآورشد: درحالی که دستگاه متولی سلامت و بهداشت مردم دراستان لرستان به جولانگاه مسائل سیاسی و عقده گشائی سیاسیون تبدیل گشته و هرکس هرجوردلش می خواهدعمل می کند.اما ازآن طرف وزیر بهداشت ادعا می کند که می خواهد جهانی عمل کند.


امام جمعه پلدختربا بیان اینکه مطرح کردن نقاط قوت و ضعف دستگاه های اجرائی درخطبه های نمازجمعه خواستۀ مردم وامری طبیعی است افزود: چرا برخی ازمسئولان به جای اینکه دربرابر انتقاد ها بیایند ازعملکرد خود دفاع کرده و یا نقایص را برطرف کننداز انتقاد واهمه دارند؟


حجت الاسلام والمسلمین سوری درپایان بااشاره به اینکه مردم ما نسبت به مسائل آگاهی دارند ومسئولان کارامد و ناکارامد را ازهم تشخیص میدهند اظهارامیدواری کرد : مسئولان ظرفیت انتقادپذیری خودرا ارتقاء داده و اگر نقایصی درعملکردها وجود دارد به جبران آن همت گمارند.

دسته بندی: انتخاب سردبیر / سیاست
تبلیغ

نظرات

    • فرزند شهید
    • 10 آبان 1395 11:33
    • 0
    خدا قوت حاجی
    ضمن تشکر از امام جمعه محترم در شبکه بهداشت اقای ....... هر کاری که دلش میخواهد انجام میدهد ما فرزندان شاهد امنیت شغلی نداریم کلیه مسولیتهای ناچیز از فرزندان شاهد گرفته شده چون طبق میل آقایان رای نداده اند
    • سید حیدر شاهرخی
    • 10 آبان 1395 08:20
    • 0
    سلام حاج اقا سوری امام جمعه محترم شهرستان پلدختر
     جایگاه نمازجمعه مدتهاست بجای توصیه که خیلی کلمه معنی دار می باشد شده میعادگاه  نیروهای مومن وانقلابی و مسولین این شهرستان که هویزه ثانی نام دارد.

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید