سه شنبه، 29 اسفند 1402
انتخاب سردبیر / سیاست
شناسه خبر: 2182
  • 0

یک نماینده مجلس مطرح کرد:

تجلیل رئیس جمهور از وزیری که در حوزۀ کاری اش 8000 میلیارد فساد بوده توهین به شعور مردم است

حسینی کیا: اینکه آقای روحانی وزیراستیضاح شده با سابقه فساد ۸ هزار میلیاردی در زیرمجموعه اش را تجلیل می کند پاک کردن صورت مسئله است

 

عضو مجمع نمایندگان استان کرمانشاه گفت: اینکه آقای روحانی وزیر استیضاح شده با سابقه فساد ۸ هزار میلیاردی در زیرمجموعه اش را تجلیل می کند پاک کردن صورت مسئله است.

به گزارش بالاگریوه به نقل ازدانا حجت الاسلام سیدجواد حسینی کیا درگفتگو با سهیل سنقر درخصوص استعفای سه وزیر که در روزهای گذشته رسانه ای شد اظهار داشت: وزیر آموزش و پرورش را که مجلس استیضاح کرد به دلیل ناکارآمدی در عرصه مسائل آموزشی و همچنین فساد بیش از ۸ هزار میلیاردی در صندوق ذخیره فرهنگیان بود.

 نماینده مردم سنقروکلیایی گفت: مجلس در این راستا از حقوق معلمان و مردم دفاع کرده و وزیر را استیضاح کرد. در خصوص فساد 8 هزار میلیاردی پیگیری ها ادامه خواهد داشت. باید این مسئله برای مردم روشن شود و با وزیر حتی اگر استعفا کرده باشد برخورد صورت گیرد.

وی در ادامه تاکید کرد: با وصف اینکه در این شرایط وزیری استعفا بدهد و بعد هم تمجیدی از او صورت بگیرد، صورت مسئله پاک نخواهد شد.

حجت الاسلام حسینی کیا ادامه داد: کسی که ناکارآمد است، کسی که در حوزه او فسادی بزرگ و بی سر و ته رخ داده است قابل تمجید نیست، تمجیداز کسانی که درحوزه کاری آنها چنین معضلات و مشکلاتی وجود دارد توهین به شعور ملت و نمایندگان ملت است.

وی تصریح کرد: نمایندگان ملت قطعا در مقابل وزرای پیشنهادی که با توجه به سوابق بخواهند آن راه را ادامه دهند و یا در آن مسیر گام بردارند با قاطعیت تمام خواهند ایستاد.

نماینده مردم سنقروکلیایی گفت: نمایندگان ملت سوگندخورده اندکه ازمنافع مردم و ازمنافع نظام و انقلاب دفاع کنند.آن چیزی که انتظار بوداینست که رئیس جمهور ازعموم ملت عذرخواهی کند بواسطه این فسادی که در آموزش و پرورش و صندوق ذخیره فرهنگیان رخ داده است.

وی در پایان تصریح کرد: کسی که ناکارآمد است دیگر قابل تمجیدو تعریف نیست، تعریف و تمجید لایق کسانیست که شاهکاری را به جا گذاشته باشند و ملت این مسائل راخوبی می فهمد، این برخورد یک برخورد سیاسی است و هدف از این تغییرها با نگاه به انتخابات است.

دسته بندی: انتخاب سردبیر / سیاست
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید