جمعه، 10 فروردین 1403
فرهنگ و هنر
شناسه خبر: 2175
  • 0

در تذکربه وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی که درصحن علنی مجلس قرائت شد

مجمع نمایندگان استان : مدیرکل ارشاد لرستان سریعا عزل شود

در تذکرمجمع نمایندگان لرستان به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی که درصحن علنی مجلس قرائت شد بر عزل فوری مدیرکل ارشاد این استان تأکیدشد


به گزارش بالاگریوه اکبررنجبرزاده در نشست علنی امروز (چهارشنبه 28 مهر ماه) مجلس شورای اسلامی، تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور را قرائت کرد که در بین این تذکرات نامه مجمع نمایندگان لرستان به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی مبنی بر عزل مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان نیز وجود داشت.

برپایه این گزارش مجمع نمایندگان استان لرستان به وزیرفرهنگ و ارشاد اسلامی لزوم برخورد جدی وعزل مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی استان لرستان به دلیل صدورمجوز نمایشنامه تئاتربه نام “لیلی نام همه دختران ایران زمین است” که در این نمایشنامه به شهدای گرانقدر توهین‌هایی شده است را تذکر دادند.

این تذکر به امضای عباس گودرزی، علی رستمیان، محمدرضا ملکشاهی، مجید کیانپور، سیدحمیدرضا کاظمی ، علاءالدین بروجردی و اللهیار ملکشاهی رسیده است.

دراین نامه هشت نماینده لرستان ضمن اعلام تذکر به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خواستار عزل سریع مدیر کل فرهنگ و ارشاد لرستان شدند.

همچنین مجید کیانپور در نشست علنی امروز (چهارشنبه 28 مهرماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خطاب به رئیس جمهور و وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: ولنگاری در عرصه فرهنگ در وزارتخانه فرهنگ و ارشاد اسلامی به جایی رسیده که با مستهجن ترین نمایشنامه ها به شهدای گرانقدر و مدافعان اسلام در دفاع مقدس حمله می شود.

نماینده مردم درودو ازنادرمجلس شورای اسلامی ادامه داد: چندی پیش درخرم آبادلرستان نمایشنامه ای به اجرای عمومی گذاشته شدکه بدترین توهین ها رابه شهداو رزمندگان اسلام داشت و مدیران دستگاه های فرهنگ و ارشاد اسلامی با وقاحت و بی اعتنایی به اعتراضات نماینده ولی فقیه، ائمه جمعه و خانواده معظم شهدا بر مخالفت با ارزش ها صحه گذاشتند از این رو از مسئولان درخواست رسیدگی و برخورد قانونی دارم. 

 

گفتنی است "خدابخشی" و "بیرانوند" نمایندگان الیگودرز و خرم آباد نامۀ تذکربه وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی مبنی برعزل مدیرکل فرهنگ و ارشاداسلامی این استان را امضاء نکرده اند.      خانۀ ملت

دسته بندی: فرهنگ و هنر
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید