جمعه، 10 فروردین 1403
سیاست
شناسه خبر: 2168
  • 0

نماینده خرم آباد و دورۀ چگنی درمجلس شورای اسلامی :

وزیرفرهنگ و ارشاد بایددرصحن مجلس پاسخ بدهد / حمایت مدیرارشادلرستان ازتئاترتوهین به شهدا

ملکشاهی راد طرح سوال ازوزیرفرهنگ و ارشاداسلامی رادرپی دفاع مدیرکل ارشاداسلامی لرستان ازتئاتر توهین آمیزبه شهداتقدیم هیأت رئیسه مجلس کرد


نماینده مردم خرم آبادو دوره چگنی درمجلس شورای اسلامی طرح سوال ازوزیرفرهنگ و ارشاداسلامی رادرپی دفاع مدیرکل ارشاداسلامی لرستان ازتئاتر توهین آمیزبه شهداتقدیم هیأت رئیسه مجلس کرد.

به گزارش بالاگریوه به نقل ازلرستان خبرمحمدرضا ملکشاهی راددرباره طرح سوال ازوزیرفرهنگ وارشاداسلامی درپی دفاع مدیرکل ارشاداسلامی لرستان ازتئاترتوهین آمیزبه شهداگفت: توهین به شهدا عملی نادرست است و دفاع از آن نابخشودنی است.

وی ادامه داد: اجرای نمایش مستهجن توهین به شهدا و زیر سوال بردن هدف متعالی دفاع مقدس  در هجدهمین جشنواره تئاتر لرستان رنجش امت حزب الله و جامعه ایثارگری را به دنبال داشت و در پی وقوع این عمل شنیع کارگردان نمایش ضدارزشی با پذیرش اشتباه، مراتب عذرخواهی خود را اعلام کرد، اما مدیرکل ارشاد اسلامی لرستان به دور از حدود اسلامی و در دهه امر به معروف و نهی ازمنکر با دفاع تمام قدازمنکر و با رفتاری روشنفکرمأبانه از نمایشی دفاع کرد، که حتی کارگردانش هم از آن دفاع نکرد.

ملکشاهی راد ادامه داد: این دفاع نادرست ازعمل نادرستی که تمام جریانات سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و هنری آن رامحکوم کرده اند نه در شأن انقلاب است و نه در شان وزارتخانه ایست که جنتی وزارتش را بر عهده دارد.

عضو کمیسیون عمران بابیان اینکه بالغ بر دو هفته است منتظر عذرخواهی صریح مدیرکل ارشاد از مردم شهید پرور لرستان هستیم گفت: با وجود اینکه هنرمندان، سیاسیون، اصلاح طلبان و اصولگریان و حتی هنرجویان همگی ایمان دارند و اعلام کرده اند که این نمایش توهین به ارزش هاست مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی که حتی یک روز سابقه فرهنگی و هنری در کارنامه اش ندارد حاضر به عذرخواهی نشده و البته از این پس هم عذرخواهی اش قابل قبول نیست؛ بلکه عذرخواهی وزیر ارشاد را هم نمی پذیریم.

ملکشاهی راد ادامه داد: آقای جنتی باید به مجلس پاسخ بدهد که به چه دلیل از مدیرانی با این سطح فهم و این همه لجاجت درتوهین به ارزش ها حمایت می کندو این خواسته ی بنده و جمع کثیری از نمایندگان مجلس است که ظرف هفته های آینده با حضور وزیر ارشاد در مجلس شورای اسلامی پاسخش بر همگان روشن خواهد شد.

دسته بندی: سیاست
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید