جمعه، 7 اردیبهشت 1403
سیاست
شناسه خبر: 2151
  • 0

پس ازگذشت بیش از صدروز ازدستور رهبر معظم انقلاب

حق شیفت 900 هزارتومان و اضافه کاری ساعتی 450 هزارتومانی برخی نجومی‌ بگیران

عضو کمیسیون برنامه وبودجه مجلس شورای اسلامی درخصوص آخرین وضعیت فیش‌های حقوقی نجومی دراین‌باره گفت:این برداشت‌ها غیرقانونی است که قانونی جلوه‌اش داده‌اند و می‌گویند که برداشت ما از قانون این بوده است

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی در خصوص آخرین وضعیت فیش‌های حقوقی نجومی پس ازگذشت بیش از صدروز از دستور رهبر معظم انقلاب دراین‌باره گفت:این برداشت‌ها غیر قانونی است که قانونی جلوه‌اش داده‌اند و می‌گویند که برداشت ما از قانون این بوده است.

بالاگریوه ، غلامعلی جعفرزاده‌ عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی درخصوص آخرین وضعیت فیش‌های حقوقی نجومی پس از گذشت بیش ازصد روز از دستور رهبر معظم انقلاب دراین‌باره گفت: گزارشی که در مجلس ارائه شددرمجموع خوب بود اما یک بخشی از آن نتوانست نمایندگان را اقناع کند که قرار شدکمیسیون اصل 90 گزارشی را در این خصوص به نمایندگان ارائه کند.

وی افزود: یکی از مهم‌ترین نکات مدنظر نمایندگان این است که ماجرای حقوق‌های نجومی مجددا تکرارنشود، چرا که مردم یک خطا را می‌توانند یک‌بار ببخشند اماتکرارآن موجب عصبانیت مردم می‌شود.

 

عضو کمیسیون برنامه و بودجه ادامه داد: نمایندگان مجلس سه موضوع را در دستور کار خود قرار داده‌اند، اول جلوگیری از تکرار این ماجرا، دوم بازگشت پول‌ها به بیت‌المال و سوم برخورد با متخلفان.

 

جعفرزاده تصریح کرد: این برداشت‌ها غیر قانونی است که قانونی جلوه‌اش داده‌اند و می‌گویند که برداشت ما از قانون این بوده است.

وی گفت: باید از این افراد پرسید که چطور تفسیر شما از قانون منجر به افزایش حقوق شما شده و منجر به کاهش آن نشده است؟ به قول معروف " در دیزی باز است، حیای گربه کجا رفته است؟"، چرا نپرسیدید از خودتان که آیا چنین حقوق‌هایی در جمهوری اسلامی جایگاهی دارد یا خیر؟

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با بیان اینکه اضافه کاری ساعتی 450هزار تومان و حق شیفت 900هزار تومان در جمهوری اسلامی هیچ جایگاهی ندارد اظهار داشت: ما بحث گزارش کمیسیون اصل 90 را در مجلس پیگیری خواهیم کرد و اگر کسی در این میان متخلف بوده باید از سوی دولت به قوه قضاییه معرفی شود.    دانا

دسته بندی: سیاست
تبلیغ

نظرات

    • رضا
    • 12 مهر 1395 14:30
    • 0
    خاک بر سر ما که نمیدونیم اون بالا چه خبره یا خودمونو زدیم به اون راه یا فکر می کنیم تقیه کردیم. و بهشت در انتظار ماست. بخدا اگر در راه عدالت صدها حضرت علی و امام حسین شهید شوند بازهم کم است و من تو در این فضای مجازی و با ترس داریم برای اون بالاها دعا می کنیم که براداران مومن و بسیجیان نستوه خدا میلیون تومن بگیره. بخدا اگر بگویند کسی در تهران زندگی می کند و آلوده به کناه نیست من نمی پذیرم حتی اگر وحی برمن نازل شود .و در آخرت من پاسخگو هستم که یک نفر نیست که در تهران زندگی کند و آلوده به گناه نباشد..مگر امکان دارد در تهران با ماهی 2 یا 3 میلیون زندگی کرد حتی 10 میلیون .نمیشود بخدا نمی شود.منظورم برای کارمند ادارات و یا مدیر کلها و  مشابه آنهاست. آیا کارمند ارشد حداقل مدیر کلی در وزارتخانه ای بخواهد خانه بخرد زیر 1 میلیارد گیرش نمی آید سایر مخارج چی؟ پس چطور پول یک میلیارد با این حقوقهای قانون خدمات کشوری جمع می شود این معادله جواب می خواهد.

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید