جمعه، 10 فروردین 1403
اجتماع
شناسه خبر: 2147
  • 0

امام جمعه درهمایش خانواده های پرسنل نیروی انتظامی پلدخترمطرح کرد:

خانواده های پرسنل نیروی انتظامی درثواب افتخارات آنان شریک اند

امام جمعه پلدختر گفت : کاربرای خدا لذت بخش ودارای پاداش اخروی است و خانواده های نیروهای انتظامی درپاداش و ثواب کار آنان شریک هستند


به گزارش بالاگریوه به مناسبت هفته ناجاهمایش تجلیل ازخانواده های پرسنل وکارکنان این نیرودرسالن آمفی تئاتراداره فرهنگ و ارشاد اسلامی پلدختر باحضور ائمۀ جمعه پلدختر و معمولان وجمعی از مسئولان دستگاه های اجرائی شهرستان برگزارگردید.

حجت الاسلام و المسلمین محمدسوری بابیان اینکه نیروی انتظامی سازمانی محل رجوع اقشار مختلف جامعه میباشد تصریح کرد : هر کدام از شهروندان به نوعی با نیروی انتظامی ارتباط دارند.
وی با بیان اینکه مردم به نیروی انتظامی اعتماد دارند خاطرنشان کرد: اگر امنیتی که زیربنای همه چیز است را بخواهیم به وجود بیاید باید علاوه برنیروی انتظامی همۀ آحادجامعه نسبت به بحث امنیت و ایجادآرامش درجامعه حساس باشند.

سوری کاربرای رضای خداوندرا دارای اجرومزد اخروی دانست و افزود: در آموزه های دینی ما و توصیه های دین مبین اسلام ، نیت خالصانه ،کیفیت کارو درراستای جلب رضایت خداوندخدمت کردن جایگاه والائی دارد.


امام جمعه پلدختر با قدردانی ازخانوادهای نیروی انتظامی بخصوص همسران این پرسنل خدوم و زحمت کش افزود: ثوابی که درکار برای رضای خدا وجود دارد در هیچ چیزی نیست و قطعا خانوادهای برادران نیروی انتظامی در ثواب کارهای آنان شریک خواهند بود.


سوری گفت : بعضی ازمشاغل همچون خدمت درنیروی انتظامی همواره درمعرض خطرهستند  وبایستی برای گرفتارنشدن دردام شیطان صرفا رضایت خدا را در انجام وظیفه در نظر گرفت.


حجت الاسلام سوری خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی در ایامی که مردم به تفریح و سفر درتعطیلات می پردازند سخت کوشانه به ایجاد امنیت درجامعه می پردازد و خانوادهای آنان با تحمل این وضعیت و ایجاد آرامش درحریم خانه برای این عزیزان نقش بسزایی دارندکه جای قدردانی دارد.

 


حجت الاسلام و المسلمین سوری با اشاره به نقش همسران و خانواده پرسنل و کارکنان نیروی انتظامی درانجام وظایف ومدموریت های آنان گفت: تا آسایش درخانواده نباشد هیچ مردی نمیتواندموفق شود و انسانهای موفق کسانی هستند که همسرانشان در کنارشان بوده و موجبات دلگرمی آنان را فراهم نمایند.

گفتنی است فرمانده نیروی انتظامی شهرستان پلدختر درآغاز این مراسم ضمن خیرمقدم به مهمانان و شرکت کنندگان گفت : عملکر نیروی انتظامی پلدختر درخصوص اعتماد سازی و تعامل با مردم کاملا رضایت بخش بوده است.


سرهنگ صفر عبدالوند افزود: اعتماد مردم و شهروندان به نیروی پلیس را آمار های روبه رشد در برخورد با قاچاق مواد مخدر ،قاچاق کالا و سایر جرائم  به خوبی نشان میدهد.


عبدالوند با ارائه آمار برخورد با مجرمان و کشف جرائم گفت:مردم پلیس را محرم و معتمد خود می دانند واین امر مهمترین دستاورد ، سرمایه  وافتخار نیروی انتظامی است.

دسته بندی: اجتماع
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید