جمعه، 10 فروردین 1403
سیاست
شناسه خبر: 2138
  • 0

جعفرقنادباشی:

سخنان اخیرهاشمی رفسنجانی با آیه 60سورۀ انفال کاملادرتضاداست

قنادباشی:سخنان اخیرهاشمی رفسنجانی در تضاد کامل با آیات قرآن و سیره پیغمبر است زیرا خداوند در ۶۰سوره انفال می‌فرمایند تاحد توان قدرت نظامی خود را افزایش دهیدتا دشمن فکرحمله را به شما نکند.

به گزارش بالاگریوه ؛ جعفر قنادباشی، کارشناس مسائل بین‌الملل در گفت‌وگو باصبح توس، پیرامون هجمه‌های اخیر برخی رسانه‌های اصلاح‌طلب که قصدتخریب چهره سردارسلیمانی راداشتند، اظهار داشت: با توجه به اینکه به زمان انتخابات ریاست جمهوری نزدیک می‌شویم، متأسفانه عده‌ای شروع به تخریب چهره‌های رقبا و وارونه نشان دادن توانمندی‌های این افراد است.

وی با تأکید براینکه تخریب چهره سردارسلیمانی ازسوی غرب و اسرائیل جهت‌دهی می‌شود،گفت: آمریکا،اسرائیل، انگلستان و کشورهایی که به دنبال افزایش نفوذ در منطقه خاورمیانه هستند، سردار سلیمانی را سد راه خود می‌بینند و به دنبال تخریب چهره وی هستند.

این کارشناس مسائل بین‌الملل ادامه داد: متأسفانه برخی عناصر و رسانه‌های داخلی نیز با غرب و هم‌پیمانانش در تخریب چهره سردار سلیمانی هم‌صدا شده‌اند و مسئله‌ای از هر چیز آزاردهنده‌تر است.

قنادباشی با اشاره به اینکه این توطئه با هوشمندی سردار سلیمانی خنثی شد، تصریح کرد: غرب و هم‌پیمانانش نه تنها به دنبال تخریب چهره سردار سلیمانی بودندبلکه به دنبال تخریب چهره طرفداران وی و مدافعان حرم نیز بودند.

وی خاطرنشان کرد: نیروهای مخالف سردار سلیمانی همواره سیاست«مهره سوزی» را در دستور کار خود قرار داده‌اند و در پی این توسعه نیز به دنبال سوزاندن مهره همچون سردار سلیمانی بودند.

این کارشناس مسائل بین‌الملل پیرامون اظهارات اخیر هاشمی رفسنجانی درخصوص عدم نیاز ایران به نیروی نظامی، بیان داشت: این اظهارات مایه حیرت بسیاری شدو درواقع این سخنان درزمانی گفته می‌شود که نیاز به دفاع نظامی از کشور روزبه‌روز در حال افزایش است.

قنادباشی با اشاره به اینکه قدرت نظامی ایران باعث شده که تاکنون دشمن جرات حمله به جمهوری اسلامی رانکرده است، تأکید کرد: باتوجه به ناامنی منطقه و اینکه به بودجه نظامی آمریکا همه‌ساله در حال افزایش است و در پی آن سلاح‌های جدیدی در اختیار غرب و هم‌پیمانانش قرار می‌گیرد، اظهارات اخیر هاشمی رفسنجانی نمی‌تواند کارشناسانه باشد.

وی ادامه داد: سخنان اخیر هاشمی رفسنجانی در تضاد کامل با آیات قرآن و سیره پیغمبر است زیرا خداوند در ۶۰ سوره انفال می‌فرمایند تاحدتوان قدرت نظامی خودرا افزایش دهید تا دشمن فکر حمله را به شما نکند.

دسته بندی: سیاست
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید