شنبه، 8 اردیبهشت 1403
سیاست
شناسه خبر: 2124
  • 0

پاسخ دبیر تشکل های اسلامی دانشجوئی و فارغ التحصیلان لرستان به مشاوررئیس جمهور

پاسخی "صریح" به "سریع" القلم

تشکلهای اسلامی دانشجویی و فارغ التحصیلان لرستان به مقاله ی آقای محمود سریع القلم مشاور ویژه رییس جمهور واکنش نشان دادند


تشکلهای اسلامی دانشجویی وفارغ التحصیلان لرستان به مقاله ی آقای محمودسریع القلم مشاور ویژه رییس جمهور باعنوان: «چراایران بانظام بین المللی تااین حددرستیزاست؟!» واکنش نشان دادند.

 

به گزارش بالاگریوه متن جوابیه تشکل های اسلامی دانشجوئی و فارغ التحصیلان لرستان به مقالۀ مشاوررئیس جمهور به شرح زیر است: 


             باسمه تعالی                  
جناب آقای دکتر سریع القلم!
ابتدا فکرمی کردم جنابعالی فردی اهل قلم وآگاه هستید؛ اما پس ازمطالعه مقاله مذکور از جنابعالی متوجه شدم که حتی الامکان اطلاعات سیاسی شما بسیارپایین و یا اشتباه  است ؛چراکه هنوز نمی دانیداین مدعیان نظم نوین بین المللی هستندکه دهها سال است باما درستیزندنه ما؛ ماکه درداخل مملکت آنها بمب نترکاندیم یاموج تروربه راه نیانداختیم ،یاناوهای ما درمرزهای آبی آنها مانورجنگ نداده و نمی دهند ، یا هواپیمای مسافر بری آنها را در مرز آبی شان هدف قرار نداده ایم؛ اما لازم است حضرتعالی بدانیدکه آنها 290 نفرمسافر بی گناه ما رادرهوا تکه تکه کردندو به قاتل آنها هم مدال افتخار دادند وعلاوه بر آن،سالهاست که ناوهای آنهابیخ گوش ما مرتب چنگ و دندان نشان می دهندومزاحمت ایجاد می کنندوحتی زمانیکه موشک نداشتیم ودرگیردفاع ازخودبودیم ، سکوهای نفتی ما را هم دردریا نابودکردند و...امروزه هم اگر نبود شهامت وجرات و قاطعیت سپاهیان اسلام ،ما را نیزمثل یمن ضعیف کش می کردند. اگرمی خواهید همین دفاع حداقلی را هم نکنیم تا شما ما را ستیزه گر معرفی نفرمائید، بحث دیگریست؟!  

             
جناب آقای سریع القلم! از چند سوال داریم :
1- منظورحضرتعالی ازنظام بین الملل کدام نظام است؟ ما که بجزبا آمریکا ورژیم های کودک کش و تروریست پرور صهیونیستی و آل سعود،با کشوردیگری درستیز نیستیم؛ مگراینکه آن کشورهای دیگربا مادرستیز باشند،مثل فرانسه و انگلیس که درقضایای هسته ای و حمایتشان ازگروهک تروریستی منافقین و ستیزهای لجوجانه ی دیگری که آنها شروع کننده بودند و هنوز هم دست از دشمنی و لجاجت و ستیزه گری خود بر نداشته اند.        
اما اگر منظور شما ازنظام بین الملل همان آمریکا و به اصطلاح بعضیها «کدخدای جهان» است،که اولاً خودتان در متن مقاله تلویحاً فرموده اید که جهان چند قطبی است و قدرت درجهان ، تقسیم شده ، یعنی آمریکابه تنهائی همه نظام بین الملل نیست؛وانگهی علی رغم همه ی خیانت ها و جنایات بی شماری که آمریکائیها از زمان کودتا علیه دکتر مصدق تاکنون داشته ودارند، اما هنوز آنها هستند که  بازدست بردار نیستند ومرتب علیه ما قطعنامه صادر می کنند و تحریم می کنندو درکنار فریب ها و بدعهدی و نقض عهدهای مکررشان، حکومت های خودکامه و داعش پروری مثل آل سعود را علیه ما می شورانند و بوقهای تبلیغاتی شان 24 ساعته در کانالهای ماهواره ای وشبکه های فراوان رسانه ای علیه ما می گویند و می نویسند .    

                                   
جناب آقای دکتر! آیا ما بودیم که که هواپیمای مسافر بری را با 290 سرنشین بی گناه درهوا منفجرکردیم و بعد به قاتل آنها مدال افتخار دادیم یا آمریکائیها؟ ما هنوز انتقام 17000 شهید بی گناه که در اوایل انقلاب توسط ایادی آمریکا ترور شدندو شهدای جنگ تحمیلی هشت ساله احزاب که با حمایت و تحریک آمریکا صورت گرفت و... را نگرفته ایم که  اینجنین توسط حضرتعالی وسایر مدعیان آزادی و رفاه و پیشرفت مورد اتهام قرار گرفته ایم، اگر در قبال آنهمه جنایت و آدم کشی ، انتقام می گرفتیم شما چه می گفتید؟! نکند شما هم از اینکه تعدادی از ملوانان متجاوز آمریکائی یعنی همقطاران همان فرمانده جنایتکار وقاتل ناو وینسنس کذائی، فقط 24 ساعت با خفت اسیر سپاهیان ما بودند ، ناراحت هستید؟!!!   

                                                              
2-نظام حاکم بر آمریکا که شما آن را نظام بین الملل می خوانید، در اکثر جنگها و خونریزی های جهان دست داشته ودارد و از اکثر حاکمان دیکتاتور از رژیم پهلوی گرفته تا صدام وحسنی مبارک وشاه حسین اردنی و شاه حسن  و ژنرال پینوشه و آل خلیفه و شجره ی خبیثه آل سعود و.... حمایت کرده ومی کند. مادامیکه این نظام ضد بشری و خونخوار این رویه را علیه ما و بشریت ادامه می دهند ، ولو اینکه ما راستیزه گر بدانید ، ما هم علیه آنها وسایر ایادیشان خواهیم بود و از طعنه ی جاهلان و خود باختگان و ستیزه گری وطن فروشان و دشمنان بشریت هم هیچ باکی نخواهیم داشت.   

                         
3-فرموده ایدکشور هایی مثل ترکیه و برخی کشورهای عربی و دیگر کشور ها به طرف همگرائی می روند، اما ما ستیزه گریم و بومی گرا! آیا همکاری ترکیه و برخی کشور های عربی با داعش و رژیم صهیونیستی علیه مردم عراق و سوریه و حزب الله لبنان و حتی ایران را همگرائی می دانید؟!


4-نوشته اید مردم منطقه سوال می کنند چرا ایران با نظام بین‌المللی در ستیز است؟ جناب دکتر! شما که بنابه گفته خودتان ، حتی اطلاعات اولیه خویش را از افرادی مثل«آیزایا برلین» انگلیسی   می گیرید، سری هم به آمار و اطلاعات موسسات نظر سنجی غربیها بزنید که اکثریت مردم منطقه را دوستدار و طرفدار جدی ایران می دانند و کدخدای جهان و یارانش از اینکه مردم منطقه و جهان الگوی ضد استکباریشان و حتی پیشرفت علمی شان را ایران می گیرند،شدیداً در حراسند.   

                                                                                
5- گفته ایدچرا ایران نتوانست  مثل هندعمل کند که بعدازدو قرن استعمار توسط انگلیس ،فردای استقلال نه تنهابا تمام دنیا بلکه حتی با انگلیس هم رابطه برقرارکردو...البته اینکه هند از رابطه مجدد با انگلیس چی بدست آوردوچه ضررهائی کرد؟فعلاً مورد بحث ما نیست؛امالازم است به اطلاع حضرتعالی برسانیم،علیرغم اینکه نظام حاکم برآمریکاباحمایت ازحکومت خاندان پهلوی،نیم قرن مارابه استثمار کشاند،اما بعدازانقلاب و استقلال ، نظام ما رابطه خود رافقط با دو رژیم قطع کرد: یکی رژیم تجاوزگر و نامشروع حاکم براسرائیل و دیگری رژیم آپارتاید و نژاد پرست وقت که بر آفریقای جنوبی حاکم بود ، لذاحتی ارتباط اولیه خودمان رابا آمریکا هم قطع نکردیم، این آمریکا بودکه به زعم خود برای تنبه ما نه تنها رابطه خودش را باما قطع کرد،بلکه تحریمهایش راهم علیه ما آغاز کرد و با همدستی سایر ستیز گران بین المللی تاکنون این تحریم هانه تنها قطع نشده ویا کاهش نیافته،بلکه بیشتر از پیش هم شده اندو حتی دولت تدبیر و امید بنا به تدبیر امثال شما برای اینکه ثابت کنند ما ازمبارزه خوشمان نمی آید و ستیزه گر هم نیستیم، تعهدات و امتیازات نقد و سنگین و فراوانی را دادتا بلکه آنها قانع شوندودست ازلجاجت و ستیزه گری بردارند ، اما طرف لجوج و بدعهد غربی نه تنها به تعهداتش عمل نکرد، بلکه به دامنه ی تحریمها و دشمنی هایش هم افزود؟!


حال شما بفرمائید ما ستیزه گریم یا آنها؟!!! ما چکار کنیم وچقدر دیگر باید امتیاز بدهیم تا شما و سایر هفکرانتان و نظام بین الملل مورد نظر تان ما را متهم به ستیزه گری نفرمائید؟!!!


درپایان این را هم بدانیدمادامیکه حاکمان و طراحان نظم نوین جهانی به جنایات ضدبشری خود ادامه می دهند وعلیه ما هستند، ما هم با فریاد رسا فریاد برخواهیم آورد مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آل سعود ومرگ بر پیر استعمار انگلیس خبیث و حیله گر؟!!!
والسّلام
ابراهیم بارانی بیرانوند دبیرکل تشکلهای اسلامی دانشجوئی و فارغ التحصیلان استان لرستان

دسته بندی: سیاست
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید