جمعه، 31 فروردین 1403
سیاست
شناسه خبر: 2113
  • 0

درجلسه انتخاب هیأت رئیسۀ سال چهارم شورا مطرح شد

بانوی گلونى پوش مدعی جدی ریاست شورای شهراندیمشک

بانوی گلونی پوش شورای شهر اندیمشک گفت: با اقتدارکاندیدای ریاست شورا می شوم


به گزارش خبرنگار بالاگریوه از اندیمشک رعنا میرعالی انتخاب هیئت رئیسه سال چهارم،شورای چهارم را شورایی پاک،پرتلاش با روابط اجتماعی بالا خواند که حمایت مردم را به دنبال داشته است.


عضو کمیسیون فرهنگی شورا درجلسه يکصدوهفتادوچهارم افزود: همگی تلاش کرده ایم که پتانسیل و سرمایه عظیم اجتماعی شورا جهت یاری نمودن و مشاوره دادن به مسؤلين استفاده کنيم و در این خصوص قدم های مثبت بسیاری در راستای کاهش مشکلات شهر وشهرداری و  شهروندان برداشته ایم.


منتخب اول مردم انديمشک در شورای چهارم شهر خودنگرى و عدم اتحاد را دو آفت شورا برشمرد و گفت: به لطف پروردگار نیروی غلبه بر این دو آفت در درون شورا وجود دارد.


ميرعالى با بیان اینکه"اختلاف نظر های داخلی طبیعی است و نشان از سلامت شورا دارد" گفت:اختلافات باید برسرحق باشد و توجه کنیم اختلافات به بیرون کشیده نشود و باعث ضعف و سستی ما نشود.


وی درمورد اختلافات تصریح کرد:ما باید به گونه ای رفتار کنیم که اجازه ندهیم افکار منفی بیرونی به شورا نفوذ و شورا را از درون به چند شعبه در مقابل هم تقسیم کند.چرا که شکست ما از ناحیه ی بیرونی ها باعث نابودی شورا و همه اعضاى شورا می گردد.

 

 

این کارشناس ارشد ریاضی در ادامه خطاب به اعضای شورا گفت: بارها تجربه کرده ایم هرگاه یکدل و متحد در جهت رفع مشکلی قدم برداشته ایم یا توانستیم آن مشکل را برطرف کرده یا عوارض آن را به حداقل برسانیم.


این بانوی فرهنگی باعنوان اینکه باوجوداختلاف نظرهابدنبال اتحاددرونی شوراست،ازهمکاران خودتقاضاکرد:بااستفاده ازهمه ی ظرفیت ها ومشاوره نخبگان آگاه به مسائل شهری ،پژوهشگران،همشهریان صاحب فکر و نظر،فرهنگیان،هنرمندان،دانشجویان و سازمان های مردم نهاد قدم های هدفمندتر،منسجم تری در یکسال نهایی شورا محکم تر برداریم.


ميرعالى بابیان شعر؛مهربانی را اگر قسمت کنیم،من یقین دارم به ما هم می رسد،خطاب به مردم انديمشک گفت: همشهریان عزیز شورا را از خودشان بدانند و خود را از شورا جدا نکنند.

 

گفتنی است انتخابات هیئت رئیسه سال پایانی شورای چهارم شهر انديمشک با وجود 3 کاندیدا و برگزاری 12 دور رأی گیری طی سه جلسه،ناکام مانده و انتخابی در پی نداشته است.


شورای شهر 160 هزار نفری انديمشک11 عضو دارد.


خبرنگار بالاگریوه درشهرستان اندیمشک - کامران میردورقی

دسته بندی: سیاست
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید