جمعه، 10 فروردین 1403
سیاست
شناسه خبر: 2100
  • 0

درجلسه شورای اداری شهرستان پلدختراتفاق افتاد

انتقاد رؤیائی معاون استاندارلرستان ازعملکرددولت دهم درهفته دولت

معاون هماهنگی و اموراقتصادی استاندارلرستان درجلسه شورای اداری شهرستان پلدختر که به مناسبت هفته دولت تشکیل شده بود از دولت های نهم و دهم انتقادکرد

معاون هماهنگی و اموراقتصادی استاندارلرستان درجلسه شورای اداری شهرستان پلدختر که به مناسبت هفته دولت تشکیل شده بود از دولت های نهم و دهم انتقادکرد.


به گزارش بالاگریوه معاون هماهنگی واموراقتصادی استاندارلرستان درجلسه شورای اداری شهرستان پلدخترکه پس ازپایان بهره برداری ازطرح هاوپروژه های این شهرستان درسالن اجتماعات فرمانداری تشکیل گردیدگفت : لرستان به دلیل وجودظرفیت های بالای طبیعی،انسانی و بویژه مدیریتی بعنوان یکی از استان های پایلوت و الگوسازدر اجرای اقتصاد مقاومتی انتخاب شده و همین امرباعث گردیده تا این استان درمدارتوجه مقامات کشورقرارگیرد.

 

دولت قبلی با اعتبارات رویائی و افسانه ای تحولی ایجادنکرده است


مهردادغضنفری درعین حالی که اذعان کردهمۀ دولتهاموردحمایت مقام معظم رهبری بوده ودرزمان خودشان منشاء خدماتی بوده اند اما گفت: ما درتدوین برنامه اقتصاد مقاومتی استان با نگاهی به گذشته دیدیم که دردولت قبل اعتبارات رویائی و افسانه ای که شاید ازاین پس امکان تکرارآن وجود نداشته باشد منجر به تحول ویا اتفاق اثرگذاری دراستان نشده است.

 

 این ادعای معاون استاندارلرستان درحالی است که مقام معظم رهبری درخصوص عملکرد دولت دکتر احمدی نژادمی فرمایند: "واقعا درکشور دارد خدمت انجام می گیرد. هرجاخدمت باشد هم مردم طرفدار هستند، هم رهبری طرفدار است. بحمدالله امروز کار دارد انجام می گیرد. مسوولان دولتی هم حقا و انصافا دارند تلاش می کنند؛ هم اعضای دولت و هم بخصوص خود رییس جمهور. این ها شب و روز ندارند؛ من می بینم، من از نزدیک شاهدم. این ها دایم مشغول كارند، مشغول خدمت و تلاشند." ( 90.2.3)


ونیز حضرت «آقا » درخصوص تلاش بی وقفه دولت یازدهم به موازات کارشکنی های دشمنان نظام و انقلاب فرمود:" حقا و انصافا مسوولين در مقابله با تلاش دشمن، تلاش خودشان را دارند می کنند." (91.4.7)

مقام معظم رهبری همچنین حرکت دولت یازدهم را درراستای عدالت اجتماعی ارزیابی کرده و فرموده اند : " امروز حرکت به سمت عدالت اجتماعی ازسال های قبل هم بیشتر است،از دوره های قبل هم بیشتر است." (91.4.7)


مقام معظم رهبری دردیدار پایانی دولتمردان دولت دهم و یازدهم بامقام معظم رهبری پس از 8 سال کارو تلاش فرمودند:

" آنچه که من امروز بایدبه دوستان عرض کنم، دردرجه‌ی اول خداقوّتی است؛ ان‌شاءالله که خسته نباشید.هشت سال کارکردید، تلاش کردید،کارهای خوبی انجام گرفت،تحمل زحمات کارشبانه‌روزی راشماها نشان دادید؛ یعنی دیده شد،احساس شد،همه فهمیدندکه رئیس جمهور محترم و همکارانشان در دولت حجم کارشان بسیار بالا و پرشتاب نسبت به همه‌ی دوره‌های دیگر بود و هست؛ این نقطه‌ی برجسته‌ای است که نباید این را نادیده گرفت. همه‌ی کسانی که میخواهند درباره‌ی دولتها، درباره‌ی کابینه‌ها، درباره‌ی رؤسای جمهور قضاوت کنند - چه پیش خودشان، چه درمنظر عموم - و نظری بدهند، خوب است به این نکته هم توجه کنند: حجم کار بالا و تلاش خستگی‌ناپذیر و اعراض از آسایشها و آسودگی‌ها و امتیازاتی که معمولاً مسئولان کشورها دردنیا دارند؛ استراحت میکنند،تفریح میروند،امتیاز میگیرند؛ اینها رانخواستن، ندیدن، طلب نکردن،امتیاز بزرگی است که این دولت بحمدالله ازاین امتیاز برخوردار بود.
 یک نکته‌ی دیگرهم که در مورد این دولت در طول این هشت سال مورد نظرم بودو بارها هم به آن اشاره کردم،این است که این دولت بحمدالله توانست شعارهای انقلاب راسردست بگیردو به آنها افتخار کند و آنها را در جامعه مطرح کند." ( 92.4.23)


اشاره تلویحی معاون استاندارلرستان به حضور و سخنرانی رئیس دولت قبل دربرخی استان ها


معاون استاندارلرستان دراین جلسه ضمن تشریح خدمات وعملکرد دولت درعین حالی که مدعی شددولت قبل تحول اثرگذاری دراستان لرستان ایجادنکرده بااشاره تلویحی به حضورو سخنرانی دکترمحمود احمدی نژاد دریادواره های شهدا دربرخی استان های کشور گفت: ما درسال پایانی دوره اول دولت تدبیر و امید هستیم و انتظار داریم دولت قبل هم اگربناست کار تبلیغی انجام دهند و یا درجائی سخنی مطرح شود بیایند و از عملکردشان دفاع کنند.

دسته بندی: سیاست
تبلیغ

نظرات

    • h
    • 6 شهریور 1395 19:22
    • 0
    خدمت مدیر محترم بالاگریوه منظورحقیر ازدولتمردان با این همه هیاهو درهفته دولت افتتاح میدان امیدکردند ،حالا این میدان امیدعملکرد دولت محسوب میشود یا عملکرده شهرداروشورای شهر ایا ازاملاک شهرداری که فروخته شده میدان امیدافتتاع شده ، مدیر محترم بالاگریوه چندماه دیگر که انتخابات شورای شهر را در پیش داریم افرادی با میدان امید به درب منازل جهت جمع اوری .......این امید را عملکرد خودبا همشهریان حساب میکنند.
    • h
    • 6 شهریور 1395 12:13
    • 0
    سلام خدمت تمام عزیزان دولت تدبیر امید 
    حقیر هم از رای دهندگان به دولت تدبیر بودم ولی افسوس چون بعدازگذشت 3 سال واندی در هفته دولت افتخار دولت  افتتاح میدان امید بود .
    ====
    بالاگریوه
    باسلام به شما، معلوم نیست منظورتون ازاین کامنت چه چیزی بوده است

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید