پنج شنبه، 6 اردیبهشت 1403
---
شناسه خبر: 2088
  • 0

حجت الاسلام و المسلمین محمدسوری امام جمعه پلدختر:

درتدوین برنامه ششم توسعه به اقتصاد مقاومتی کم توجهی شده است

امام جمعه پلدخترگفت:صنعت دفاعی قدرتمند نظام جمهوری اسلامی ایران ازذخیره و پشتوانۀ محکم تجربۀ 8 سال دفاع مقدس برخورداراست


امام جمعه پلدخترگفت:صنعت دفاعی قدرتمند نظام جمهوری اسلامی ایران ازذخیره و پشتوانۀ محکم تجربۀ 8 سال دفاع مقدس برخورداراست .

به گزارش بالاگریوه حجت الاسلام والمسلمین محمد سوری با تبریک هفته دولت وگرامی داشت یاد و خاطره شهیدان رجائی و باهنر با اشاره به 31مردادماه روز صنعت دفاعی کشورگفت: کشور ما دارای ویژگیهایی همچون موقعیت استراتژیک  جغرافیائی درحوزه خلیج فارس، دروازه جهان و47 میلیون نیروی انسانی پابه کاربا رهبری مقتدرانه مقام معظم رهبری است که به همین دلایل نیازمند صنعت دفاعی بازدارنده برای دفاع ازخود می باشد.

جایگاه مهم جمهوری اسلامی ایران درصنعت دفاعی


امام جمعه پلدختر صنعت دفاعی  را از ارکان مهم امنیت کشور عنوان کرد وبا بیان اینکه بنا به اذعان مسئولان ارشد صنعت دفاعی کشور رهبر معظم انقلاب را می توان بنیانگذارصنعت دفاعی کشور دانست ،خاطرنشان کرد: کشور ما برای حفظ امنیت و دفاع در برابر تجاوزات احتمالی دشمنان و بحث بازدارندگی نیازمند صنعت دفاعی به روز و قدرتمند است که به لطف خداوند و با توصیه و ارشاد رهبرمعظم انقلاب دراین زمینه ایران  ازلحاظ صنایع موشکی،دفاعی وهوافضا کشوری مقتدر درمنطقه بوده و دارای جایگاه مهمی دردنیا است.

خطیب جمعه پلدختر آتش سوزی مسجد الاقصی به وسیله صهیونیست هارا از دیگر مناسبت های 31مردادماه عنوان کرد و افزود: به رغم آنکه رژیم جعلی و غاصب صهیونیستی ازهیچ جنایتی درحق مسلمانان  فروگذار نمی کند،اما معلوم نیست چرا کشورهایی نظیر عربستان و قطر که ادعای مسلمانی دارندبا چنین رژیمی در ارتباط هستند.

 


دولتمردان ازانتقاد وتذکر سازنده استقبال کنند


«سوری» هفته دولت را فرصت مناسبی برای بیان خدمات و فعالیت های دولتمردان عنوان کرد و افزود: دولتمردان بایستی کارنامه خود و موفقیت هائی را که درراستای خدمت به مردم داشته اند درهفته دولت بیان کنند و هرجا تذکر و انتقادسازنده ای هم وجود داشت باسعه صدر ازآن استقبال کنند.


مدیران با کشیدن حصار به دورخود ازمردم فاصله نگیرند


امام جمعه پلدختر بابیان اینکه به فرموده مقام معظم رهبری رفتارغرض ورزانه وغیرمنصفانه با هیچ دولتی مناسب نیست افزود: دولتمردان  ومدیران از منظرمقام معظم رهبری بایدحائز ویژگیهایی باشند که مردمی بودن و عدم فاصله گرفتن ازمردم ازمهمترین آن ویژگی ها به شمار می رود.

حجت الاسلام و المسلمین محمد سوری با بیان اینکه مدیران نبایستی باکشیدن حصاروحجاب های کذائی به دورخود ازمردم فاصله بگیرند ادامه داد: مسئولین باید مردمی بوده و با مردم درارتباط باشند وازنزدیک با مشکلات و نیارهای آنان آشنا شوند.


دریافت حقوق های نجومی خیانت به خون شهدا وغارت بیت المال است


امام جمعه پلدختر با اشاره به موضوع حقوق های نجومی و اینکه مدیران نباید مسئولیت را طعمه بداند،گفت: پست مدیریتی عرصه چپاول بیت المال نیست وکسی که مسئولیتی را می پذیرد نباید مسئولیت را عرصه ای برای چپاول و غارت بیت المال بداندو اگرکسی خیانت کند دراین دنیا و قیامت باید پاسخگوباشد.

خطیب جمعه پلدختردریافت حقوق های نجومی برخی مدیران را خیانت و غارت بیت المال عنوان کرد و افزود: هرمسئول دولتی که از جایگاه مسئولیتی خود سواستفاده کرده و دست به چنین کارهایی می زند به ملت وخون شهدا توهین نموده است و قوه مجریه بایستی متخلفان را عزل و دستگاه قضایی آنان را مجازات کرده و مبالغ دریافت شده را به بیت المال برگردانند.


انتشارفایل صوتی شیخ ساده لوح خوش خدمتی به آمریکابود


امام جمعه پلدختر با بیان اینکه بنا به تأکید مقام معظم رهبری مسئولین نباید ازنفوذدشمنان غافل شوند انتشار فایل صوتی شیخ ساده لوح را مرتبط با بحث نفوذ ارزیابی کرد وافزود: انتشار فایل صوتی منتسب به منتظری درسالروز عملیات مرصاد خوش خدمتی به دشمنان و آمریکا بوده است.

امکانات و تجهیزات مقابله با آتش سوزی درشهرستان ناکافی است

حجت الاسلام والمسلمین سوری با قدردانی ازفرماندار، بخشدار مرکزی و دیگرمسئولان شهرستان و بسیج و نیروهای مردمی که برای مهار آتش سوزی های اخیر تلاش شایان توجهی داشته اند با انتقاد ازکمبود امکانات و تجهیزات مقابله با آتش سوزی ها تصریح کرد: متولیان امردرمنابع طبیعی اگر امکانات ندارند برای تجهیز و گرفتن امکانات اطفای حریق اقدام کنند .
امام جمعه پلدخترضمن انتقاد از عدم حضور برخی مدیران استانی درمیان مردم و سرکشی به شهرستان ها، با بیان اینکه بعضی ازمدیران می ترسند وتصور می کنند اگر به جایی بروند فورآ صندلی آنها به خطر می افتد و کسی جایشان را می گیرد ازحضور درمیان مردم و به هنگام حوادثی مانند آتش سوزی طفره می روند.

سهم کم رنگ  اقتصاد مقاومتی درتدوین برنامه ششم توسعه

حجت الاسلام و المسلمین سوری با انتقاد از کم توجهی به موضوع مهم اقتصاد مقاومتی در برنامه ششم توسعه تصریح کرد: تنهاراه برای دور زدن تحریم ها ومقابله با تهاجم اقتصادی دشمنان عمل به تأکیدات مقام معظم رهبری دراجرای اقتصاد مقاومتی است و همه قوا باید در این راستا ایفای نقش کنند.
 
ایجاد مثلث ترکیه،روسیه و ایران تسریع درنابودی تکفیری ها را به دنبال دارد


 امام جمعه پلدختر با بیان اینکه تشکیل مثلت روسیه ،ترکیه وایران را به فال نیک می گیریم،افزود:امیدواریم با تشکیل این مثلث شاهد تسریع درشکست ونابودی گروهک های تکفیری ،صهیونیستی داعش درمنطقه و پیروزی مدافعان حرم در میدان های نبرد باشیم.

دسته بندی: ---
تبلیغ

نظرات

    • شهروند
    • 31 مرداد 1395 15:03
    • 0
    باسلام
     چراامام جمعه محترم راجع به شخم زدم کادر درمانی بیمارستان تذکر نمیدهد جون انسان ها مهم ترازهرموضوع است باتوجه به دیانت وشجاعتی که ازحاج آقا سوری دارم بی شک تذکر خواهند داد انشاالله

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید