شنبه، 1 اردیبهشت 1403
اجتماع
شناسه خبر: 2087
  • 0

فرماندارپلدخترخبرداد

بهره برداری از40پروژه عمرانی،بهداشتی و فرهنگی پلدختردرهفته دولت

فرماندارپلدخترازبهره برداری حدود 40 طرح و پروژه خدماتی، بهداشتی، عمرانی و فرهنگی با اعتباری بالغ بر 400میلیارد ریال درهفته دولت خبرداد


فرماندارپلدخترصبح امروز درجلسه شورای اداری شهرستان ازبهره برداری حدود 40 طرح و پروژه خدماتی، بهداشتی، عمرانی و فرهنگی با اعتباری بالغ بر 400میلیارد ریال درهفته دولت خبرداد.


به گزارش بالاگریوه نورالدین درمنان دراین جلسه که با محوریت برگزاری هفته دولت تشکیل شده بود با بیان مطلب فوق افزود: علاوه براین طرح ها درجلسه شورای برنامه ریزی که طی همین هفته تشکیل گردید مبلغ 313 مییارد ریال با محوریت اقتصاد مقاومتی بین دستگاههای اجرائی توزیع کرده ایم.

مسئول عالی دولت درشهرستان ازانتخاب پلدختربعنوان محورگردشگری و برندسازی مارمالات انجیرشهرستان بعنوان دودستاوردمهم اقتصادمقاومتی درشهرستان یادکرد و افزود : مطالعه محور گردشگری پایان یافته و برند سازی انجیر نیز میثاق نامه اش با بسیج منعقد شده است.

وی افزود :پیشرفت امور اداری و موفقیت مدیران ادارات رامستلزم تعامل و همکاری بارسانه ها عنوان کرد و افزود : مدیران بایستی با آغوش بازاز انتقادات سازنده و بدون غرض رسانه ها استقبال کرده و درصدد تقویت رسانه های محلی برآیند.

 


نورالدین درمنان بابیان ایکه حدود 80 نفر ازفرزندان شاهد درسیستم دولتی شهرستان شاغل هستند افزود: ما بایدزمینه رشدو ارتقا این نیروهارا فراهم کنیم زیرا وجود یادگاران شهداو ایثارگران، انقلاب و نظام را دربرابر سختی ها و ناملایمات بیمه و واکسینه می کند .

فرماندار پلدختر آشنائی مدیران با وظایف و مسئولیت ها را درکارآمدی آنان موثرعنوان کرد و افزود: مدیران بایستی نسبت به مسئولیت های خود تسلط و آشنائی کافی داشته و اطلاعاتشان به روز باشد.

وی دوران دفاع مقدس را الگوی مناسبی برای کارو تلاش شبانه روزی مدیران عنوان و خاطرنشان کرد:مدیر درنظام جمهوری اسلامی باید بگونه ای عمل کند که پس از پایان مسئولیتش مردم خلاء وجودی او را احساس کنند.


نورالدین درمنان با بیان اینکه برخی مدیران با مردم برخورد طلبکارانه و رئیس و مرئوسی دارند افزود: بنابه فرموده حضرت امام «ره» نظام و انقلاب مال این مردم است و ماهرچه داریم از این مردم است لذا ما مدیران نوکر مردم هستیم و برخورد طلبکارانه مدیران با مردم به هیچ عنوان پذیرفتنی نیست.

فرماندارپلدختر درپایان گفت: مدیران بایستی برای ارزیابی خود بررسی کنند که آیا بود و نبودشان چه تأثیری دراداره تحت مسئولیت آنان داشته است.

فرمانده انتظامی شهرستان پلدخترنیز بااعلام آمادگی نیروی انتظامی برای تأمین امنیت سرمایه گذاری درشهرستان گفت: با توجه به اینکه  دولت همواره هر روز و هر هفته و هر ماه درحال خدمت رسانی به مردم است همۀ روزها متعلق به دولت است .

سرهنگ عبدالوند از فرماندارشهرستان درخواست کرد ادارات ذیربط نسبت به تأمین گاز و آب شرب پاسگاه جایدر اقدام کنند.

دسته بندی: اجتماع
تبلیغ

نظرات

    • پلدختری
    • 29 مرداد 1395 10:33
    • 0
    سلام بر فرماندار دلسوز جناب اقای درمنان درهفته دولت هر پروژای به بهر برداری برسد از برکات نظام جمهوری اسلامی و تمام کسانی که زحماتی برای این پروژه ها کشیداند لذاخواهشمندیم چون هفته دولت است پروژها به دست دولتمردان افتتاع شود،تا ............

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید