چهارشنبه، 5 اردیبهشت 1403
سیاست
شناسه خبر: 2086
  • 0

حجت الاسلام حکیمی امام جمعه معمولان :

حقوق های نجومی مربوط به یک دولت خاص نیست

امام جمعه معمولان گفت: هرگاه دشمنان ازما بیزاری بجویند بایستی بدانیم که مسیر خدمت به نظام ،انقلاب و خدمت به مردم را درست پیموده ایم


امام جمعه معمولان گفت: هرگاه دشمنان ازما بیزاری بجویند بایستی بدانیم که مسیر خدمت به نظام ،انقلاب و خدمت به مردم را درست پیموده ایم.


به گزارش بالاگریوه حجت الاسلام و المسلمین حکیمی گیلانی صبح امروز درجلسه شورای اداری شهرستان پلدختر با بیان این مطلب افزود: اگرچنانچه دشمنان ازما تعریف و تمجید کرده ودرمواجهه لبخند بزنند بایستی بدانیم  که برخلاف انقلاب و نظام  حرکت کرده و مسیر را اشتباه رفته ایم .


خطیب جمعه معمولان دراین جلسه که با موضوع برنامه ریزی برگزاری هفته دولت تشکیل شده بود خاطرنشان کرد: دشمنان انقلاب اسلامی تصور می کردند با شهادت شهیدان رجائی و باهنر می توانند مسیر انقلاب را باب میل خود تغیربدهند ، غافل از آنکه رجائی و باهنرهای فراوانی در مکتب حضرت امام خمینی «ره» بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران تربیت یافته و رشد کرده اند.


حکیمی گیلانی علت ماندگاری نام و یادشهیدان رجائی و باهنررا درمقدس بودن هدف آن شهیدان که همان محقق شدن اهداف انقلاب بود عنوان کردو افزود: اگر دولتمردان بامردم همراه و همدل شوند کارها با سرعت و به خوبی پیش خواهدرفت.
امام جمعه معمولان  با اشاره به بحث حقوق های نجومی گفت: درعین حالی که بحث حقوق های نجومی واقعیت دارد امابراساس گفته جناب آقای پورمحمدی ما این موضوع را مربوط به دولت خاصی نمی دانیم .
 وی با بیان اینکه هیچ دولتی برای ضربه زدن به مملکت نیامده است افزود: یکی از نقاط مثبت دولت آقای دکترروحانی برخورد با همین حقوق های نجومی است .

دسته بندی: سیاست
تبلیغ

نظرات

    • متخصص
    • 17 شهریور 1395 10:42
    • 0
    مطمئن باشین اگه دردولت گذشته این چنین حقوقهایی بود الان دوستان و کشته مرده های  دولت !!! تمامی فضاهای مجازی و رسانه بیگانه را درجهت تخریب و کوبیدن دولت گذشته قبضه کرده بودن؛ البته کسانی که محاکمه شهردار تهران توسط همین اقای اژه ای یادشون هست اقای شهردار !!! با کمال شهامت گفتن که( اون موقع) نیروهایی تحت امرش با حقوق های کم کارایی وتلاششان را نشان نمی کردن!!! ومن با دادن حقوقهایی بالا انها را تشویق به تلاش بیشتر می کردم!!!!!!!

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید