جمعه، 7 اردیبهشت 1403
سیاست
شناسه خبر: 2047
  • 0

بیانیه تشکلهای اسلامی دانشجویی و فارغ التحصیلان لرستان

آقای استاندار رسالت شما فراتر ازعمل به خروجی جلسات فلان هتل است

دفتر مرکزی تشکلهای اسلامی دانشجویی و فارغ التحصیلان استان لرستان در اعتراض به عملکرد جناحی و سیاسی کاری برخی مدیران استان لرستان بیانیه صادر کرد


دفتر مرکزی تشکلهای اسلامی دانشجویی و فارغ التحصیلان استان لرستان در اعتراض به عملکرد جناحی و سیاسی کاری برخی مدیران استان لرستان  بیانیه ای صادر کرد.

براساس این گزارش متن بیانیه مذکور که دراختیار بالاگریوه قرارگرفته به شرح زیر است :

گرچه امروزه مهمترین نیازهای مردم شریف لرستان معیشتی و فرهنگی است ، امابرخی مدیران که دراین خصوص دستشان خالی است،با فرافکنی و دامن زدن به حواشی،تلاش می کنندتا فعالیتهای روزمره و گزارش‌های معمولی که وظیفه مستمر آنهاست رابه اسم اقتصاد مقاومتی گزارش کنندو بعضادرمورد کارکردهای فرهنگی و اجتماعی و دینی هم وضعیت عملکردی آنها بدتر ازعملکرد اقتصادی است و گویا در این خصوص وظیفه ای برای خود قایل نیستند.


به هفته حجاب و عفاف هم حداقل به اندازه جشنواره گلونی توجه می شد


به عنوان نمونه درهفته‌ی حجاب وعفاف گویی مسئولین فرهنگی درخواب بودندو علی رغم اینکه همواره برنامه‌های ضدفرهنگی مثل جشنواره گلونی و جشنهای آلوده به رقص و پای کوبی و....را مورد حمایت همه جانبه خود قرارمی دهند ،امادر هفته‌ی حجاب و عفاف ازخود سلب مسئولیت کرده و برنامه ی مهمی را اجرا نکردند.
دراین چنین شرایطی مدیریت ارشداستان به جای بازخواست سایردستگاهها ،تمام هم و غم خودرا در پی گیری مطالبات سیاسی وباندی یک جریان اقلیتی که در انتخابات اخیر ازسوی مردم این استان طرد شدند،بکار گرفته است.

تصمیم های مهم سیاسی ومدیریتی درهتل های مجلل


این جریان سیاسی افراطی و اقلیتی که بعضا طی سنوات گذشته از قِبَل رانتهای دولتی و حقوقهای نجومی و میلیاردها تومان وام کم بهره ،سرمایه‌هایی به هم زده اند، هر شب درجلسات محفلی که عمدتا در هتلهای مجلل و در کنار سفره های رنگین  تشکیل می دهند ، برای برخی مدیریت استان نسخه می پیچند .


قلع و قمع  مدیران کارآمد با برچسب « پایداری »


در بخش دیگری از بیانیه ی دفتر مرکزی تشکلهای اسلامی دانشجویی و فارغ التحصیلان استان لرستان آمده است:
جناب آقای استاندار ومعاون سیاسی ایشان گوئیا پیگیری تصمیمات محفلی مذکور را وظیفه اولیه واصلی خود دانسته وتمام هم و غم خویش را درعزل مدیران شایسته و نصب برخی مدیران باندی و سیاسی بکار گرفته اندو حتی درجلسات رسمی ومصاحبه هایشان اعلام می کنندما اصلاح طلبیم ونمی گذاریم هیچ اصولگرایی مسئولیت بگیردو باجبهه پایداری هم مبارزه ی جدی و بی امان خواهیم کرد؟!!!


حال از جناب استاندارو معاون سیاسی ایشان سئوال می کنیم شما که درهمان ایام شروع به کارتان همه ی اصولگرایان را قلع و قمع و عزل کردید وهیچ مدیر مخالفی را باقی نگذاشتید، حال چند اصولگرا باقی مانده که حتی یکی ازآنهاهم عضو جبهه پایداری باشد؟! آیا شما همه مشکلات معیشتی و فرهنگی و اجتماعی استان را حل کرده اید که حالا می خواهید با جبهه پایداری مقابله کنید؟!


« اصلاح طلب »  هستید یا « اعتدالی » ؟


وانگهی شما نمایندگان دولتی هستید که با شعار اعتدال ازمردم رای گرفت و هم اکنون نیزحداقل درشعار دم ازاعتدال می زند ؛شما که عضو دولت راستگویان هستید بفرمائیداینکه رسما خود را اصلاح طلب می خوانید ودر مقابله باجبهه پایداری و اصولگرایان سخن می رانید، کجای آن اعتدال است و باکدام وعده ی انتخاباتی جناب آقای رییس جمهور همخوانی دارد؟!


به پیام انتخابات مجلس دهم درلرستان احترام بگذارید

 

جناب آقای استاندار!نتیجه ی تفکرات باندی وسختگیری های سیاسی شما این بودکه درانتخاب مجلس دهم، مردم لرستان دقیقا مقابل تفکرشما رای دادند، بطوریکه از نه نفرنماینده استان فقط یک نفر اصلاح طلب آن هم بیشترو پیش‌تربه خاطررای و پشتوانه ی طایفه اش درمرحله دوم موفق به ورودبه مجلس شد،اما گویا هنوزپیام مردم لرستان که مخالفت بامنش ومدیریت باندی وجناحی و تک صدایی است را نشنیده اید؟!


در پایان این بیانیه آمده است:


مادانشگاهیان لرستان از جبهه پایداری لرستان که اعضای آنها بهترین و سالمترین و متدین ترینها هستند ،حمایت کرده وهجمه برخی مدیران استان و بعضی افراطیون سیاسی به این مجموعه ی فعال استان را خلاف اخلاق و شعار اعتدال دانسته و آن را محکوم می کنیم

دسته بندی: سیاست
تبلیغ

نظرات

    • اصغر
    • 25 تیر 1395 11:45
    • 0
    باسلام وخسته نباشید خدمت اقای احمدی بنظرم با وجود این استاندار نبایدانتظارکوچکترین پیشرفتی در پلدختر داشته باشیم خیلی خیلی در انتصابات آشنابازی میکنه

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید