سه شنبه، 29 اسفند 1402
اجتماع
شناسه خبر: 2033
  • 0

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان پلدخترخبرداد

باهشیاری نیروی انتظامی پلدختر محموله های برنج قاچاق و مواد نیروزا به مقصدنرسید

نیروی انتظامی شهرستان پلدختر طی هفته گذشته ۳۸ تن برنج خارجی و ۴۲۳ قوطی مواد نیروزا کشف کرده است


سرهنگ عبدالوند درنشست خبری صبح روز شنبه 12 تیرماه جاری بااصحاب رسانه به نمایندگی ازهمکاران خود و علی الخصوص سردار قنبری فرمانده انتظامی لرستان ازحضور یکپارچه مردم شهرستان پلدختر درراهپیمائی روز جهانی قدس قدردانی کرد .

به گزارش بالاگریوه فرمانده نیروی انتظامی پلدختر با قدردانی از ائمه جمعه پلدختر و معمولان روز قدس را روز دفاع از مستضعف در مقابل مستکبر، عنوان کرد وگفت :حضورپر شور مردم و خلق حماسه ی عظیم راهپیمایی روز جهانی قدس باعث تقویت روحیه مسلمانان فلسطین ویأس و ناامیدی  استکبار جهانی و رژیم غاصب صهیونیستی گردید.

 

 

عبدالوند با اشاره به اقدامات نیروی انتظامی شهرستان درراستای فراهم نمودن بستر و زمینه اجرای اقتصاد مقاومتی با تأسی به توصیه های مقام معظم رهبری دربرخورد با کالای قاچاق خاطرنشان کرد : طی هفته گذشته با تلاش نیروهای پلیس کشفیاتی از قبیل ۳۸تن برنج خارجی و ۴۲۳قوطی مواد نیروزا از نوع پودر و قرص به نام های کراتین ،گلوتامین ، داشته ایم

وی درادامه به دستگیری یک باندسارق احشام درمحور آزاد راه خرم آباد – اندیمشک اشاره کرد و افزود : نیروی انتظامی شهرستان طی هفته گذشته یکدستگاه خودروی پژو ۴۰۵ را که هفته قبل در شهرپلدختر به سرقت رفته بود پیدا و سارقین خودرو را دستگیر کرد.

سرهنگ صفر عبدالوند با توصیه به مردم شهرستان برای رعایت نکات لازم و ایمنی در حفظ و نگهداری از اموال خود خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی پلدختر ضمن تبریک پیشاپیش عید سعید فطر آمادگی لازم برای تأمین امنیت ایام تعطیلات و برگزاری نماز باشکوه عید فطر را دارد .

دسته بندی: اجتماع
تبلیغ

نظرات

    • اصغر
    • 13 تیر 1395 15:30
    • 0
    باسلام و خسته نباشی از اقای احمدی عزیزخواستم از جناب سرهنگ عبدلوندبابت زحماتی که برا امنیت شهرستان میکشن تشکر کنم انشالله در پناه خداوند موفق وسلامت باشن

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید