سه شنبه، 4 اردیبهشت 1403
سیاست
شناسه خبر: 2029
  • 0

نماینده خرم آباد درمجلس شورای اسلامی :

راه برون رفت ازچالش های امروز بازگشت به گفتمان انقلاب و امام است

نماینده خرم آباد درمجلس شورای اسلامی : راه برون رفت از همه چالش های امروز بازگشت به گفتمان انقلاب و امام و گفتمان انقلابی بر پایه حمایت ازپابرهنگان و محرومان است


بالاگریوه -نماینده مردم خرم آباد درمجلس با بیان اینکه خود را متعلق به توده های ملت و امت حزب الله می داندافزود: آماده ام تابصورت رو دررو شنوای انتقادات و مطالبات عناصر انقلابی،و حزب اللهی باشم و از این رویه استقبال می کنم.

به گزارش لرستان خبر،محمدرضا ملکشاهی راد نماینده مردم خرم آباد درمجلس درادامه دیدارهایش بارسانه های استان ساعت 18 امروز باحضورسرزده در پایگاه خبری-تحلیلی لرستان خبر با اعضای این رسانه به گفت و گو نشست.

ملکشاهی راد در این دیدار بابیان دلایل حضورش در دفتر لرستان خبر اظهار داشت: تلاش برای ارتباط گیری موثر و استفاده از فرصت رسانه ها جهت اطلاع رسانی موثق و شفاف مهم ترین دلیل حضورم در دفاتر رسانه های استان است.

وی با بیان اینکه خود را متعلق به توده مردم، پابرهنگان و مستضعفان و جریان حزب الله می داند افزود: آماده ام تا بصورت رو در رو شنوای انتقادات و مطالبات محرومان ومستضعفان، عناصر انقلابی،و حزب اللهی باشم و از این رویه استقبال می کنم.

نماینده مردم خرم آباددر مجلس بااشاره به اینکه خود را پاسخگوی توده های ملت و امت حزب الله می دانم گفت: اختلاف سلایق هر چه باشد ازچهار حوزه سیاسی فرهنگی اقتصادی اجتماعی خارج نیست زیرا در دیانت هماهنگ وهمراه هستیم و نباید این انتقادات و اختلافات ادامه یابدو بنده آماده شنیدن نقد ها و مطالبات مستضعفان و پابرهنگان،جریان مومن و حزب اللهی هستم و خود را در برابر این گروه ها پاسخگو می دانم.

وی درقسمتی دیگر از صحبت ها با اشاره به معضلات فرهنگی استان عنوان کرد: استفاده از مظاهر فرهنگ بومی در برابر هجمه های فرهنگی لازمه جامعه امروز است.

ملکشاهی راد ریشه مشکلاتی اقتصادی استان زا نیز فرهنگی دانست و گفت: امنیت سرمایه‌گذاری و رونق کار و تولید به وابسته به ارتقا فرهنگی جامعه است.

نماینده دو دوره مجلس شورای اسلامی بیان کرد: راه برون رفت ازهمه چالش های امروز انقلاب بازگشت به گفتمان انقلاب و امام امت و گفتمان انقلابی بر پایه حمایت ازپابرهنگان و محرومان است و خدمت به مستضعفان انقلابی ترین کارها است.

ملکشاهی با اشاره به دلزدگی مردم بر اثر حقوق های نجومی گفت: ریشه همه این فساد ها دوری از روحیه انقلابی و گفتمان انقلاب،است.

دسته بندی: سیاست
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید