پنج شنبه، 6 اردیبهشت 1403
سیاست
شناسه خبر: 2024
  • 0

بیانیه جامعه اسلامی کارگران استان لرستان

ریشه بحران خاورمیانه اسرائیل است بایداین ریشه خشکانده شود/ روز قدس روز مقابله مستضعفان با مستکبران عالم است

رژیم اشغالگرقدس ریشة بحران خاورمیانه به شمار می رود پس برای پایان این بحران باید ریشه آن که رژیم صهیونیستی اسرائیل است خشکانده شود

جامعه اسلامی کارگران استان لرستان به مناسبت روز جهانی قدس بیانیه ای صادرکرد.
به گزارش بالاگریوه متن این بیانیه که درراستای دعوت از اقشار مختلف مردم استان برای شرکت درراهپیمائی باشکوه روز جهانی قدس صادرگردیده به شرح زیراست:
باسمه تعالی
وَما لَكُم لا تُقاتِلونَ في سَبيلِ اللَّهِ وَالمُستَضعَفينَ مِنَ الرِّجالِ وَالنِّساءِ وَالوِلدانِ
چرا در راه خدا، و (در راه) مردان و زنان و کودکانی که (به دست ستمگران) تضعیف شده‌اند، پیکار نمی‌کنید؟! (نساء/75)


بنابه فرموده ی بنیان گذارجمهوری اسلامی وبزرگمردتاریخ مبارزه علیه ظلم واستبدادجهانی یعنی امام خمینی(ره)،روزقدس فقط به فلسطین تعلق ندارد،زیراروزقدس روزی جهانی وروزمقابله مستضعفین بامستکبرین و بلکه روز اسلام وروز حکومت اسلامی  است که  در این روز باید ضمن هشدار به حکومت های خائن و ستمگر، به ابر قدرتهای ظالم وحامیان رژیم صهیونیستی اسرائیل هم هشدار دهیم که اسلام ومسلمین «دیگر تحت سلطه وسیطره شما وعمال خبیث شما واقع نخواهند شد».


همچنین امام خمینی(ره) همواره معتقد بودندکه «دفاع ازصهیونیست‌ها ،قربانی کردن احترام به حقوق بشر،دموکراسی و آزادی است» و چون رژیم صهیونیستی ،«رژیمی جعلی» و«نژاد پرست و یاغی ومجسمه شیطان » بوده و «همواره عامل تفرقه در میان دولت‌های منطقه است» و «با تشکیل رژیم صهیونیستی کشورهای منطقه درمعرض تهدیددائمی قرارگرفتند»، بنابراین «اسرائیل دشمن بشریت و دشمن اسلام است »؛ پس بدون ملاحظه و با ندای انقلابی خود فریاد می زدند که : «اسرائیل باید از صحنه روزگار محو شود».


همچنین تداوم بخش راستین راه امام خمینی(ره)، یعنی امام خامنه ای(مدظله العالی) معتقدند چون « رژیم صهیونیستی رژیمی گستاخ و وحشی و بی اعتنا به قوانین انسانی و مقررات بین المللی است» و این رژیم«ریشة بحران خاورمیانه به شمار می رود » پس «برای پایان این بحران باید ریشه آن (که رژیم صهیونیستی اسرائیل است )خشکانده شود». بنابر این با همان شیوه ی انقلابی متخذ از امام خمینی(ره) و بدون هر گونه سازش و محافظه کاری و بدون ملاحظه ابر قدرتهای حامی این رژیم جعلی  می فرمایند: «محو اسرائیل از منطقه ، موضوع همیشگی جمهوری اسلامی ایران است».


جنایات رژیم صهیونیستی از قبیل قتل عام مردم مظلوم وبی دفاع فلسطین در صبرا وشتیلا و جنین و... تلاش برنامه ریزی شده این رژیم برای گسترش شهرک‏سازی وکوچ اجباری صاحبان سرزمین فلسطین و یهودی سازی کامل منطقه و تخریب مسجدالاقصی و تغییر هویت تاریخی و تمدنی قدس شریف و جلو گیری ازحضور مسلمانان فلسطینی به مسجد الاقصی و اماکن مقدسه ،کشتار کودکان و باز داشت و شکنجه های قرون وسطایی فلسطینیان و نادیده گرفتن اولین حقوق بشری مردان وزنان بی دفاع ومحاصره زمینی ودریایی وهمه جانبه و جلوگیری از امدادرسانی و کمک های بهداشتی به مردم محاصره شده و... از جمله گوشه هائی از جنایات فراوان رژیم صهیونیستی در حق مردم منطقه وصاحبان اصلی آن است که تحرک انقلابی و خیزش جهانی برعلیه این رژیم جنایت پیشه و حامیان انگلیسی و آمریکائی وتکفیری آنها را طلب می کند.


درپایان مااعضای جامعه اسلامی کارگران استان لرستان ضمن حمایت ازمردم مظلوم وبی دفاع فلسطین،در راه پیمائی روزجهانی قدس حضوریافته وباخروش برعلیه حامیان این رژیم خون آشام وتروریستی وتروریست پرور فریاد بر می آوریم : «مرگ بر اسرائیل » و « مرگ بر آمریکا» و « مرگ برانگلیس» و «مرگ بر آل سعود».

دسته بندی: سیاست
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید