جمعه، 10 فروردین 1403
سیاست
شناسه خبر: 2002
  • 0

فیلم لحظه دستگیری تروریست تکفیری درتهران

انتشار فیلم لحظه دستگیری تروریست های تکفیری درتهران

فیلم لحظه دستگیری تروریست‌های تکفیری در تهران توسط تیم عملیات ویژه وزارت اطلاعات منتشرشد


فیلم لحظه حمله تیم عملیاتی وزارت اطلاعات به محل استقرار تروریست‌های تکفیری در تهران منتشر شد.


به گزارش بالاگریوه فیلم لحظه حمله تیم عملیات ویژه وزارت اطلاعات به محل استقرار تروریست‌های تکفیری در تهران، منتشر شد. در این فیلم کوتاه، لحظه دستگیری یکی از عناصر تکفیری که در خواب به سر می‌برد، به نمایش درآمده و خودروی وی که بمب‌گذاری شده نیز نمایش داده شده است.


 گفتنی است، سلسله عملیات دستگیری تروریست‌ها از مورخ 25 خرداد 1395 آغاز و آخرین ضربه‌های اطلاعاتی در تاریخ 31 خرداد 1395 بر این گروه وارد شده و تعداد 10 تروریست تکفیری وهابی در تهران و سه استان مرزی و مرکزی کشور دستگیر شده‌اند و هم‌اکنون بازجویی از تروریست‌ها و روند پیگیری‌های اطلاعاتی و عملیاتی در داخل و خارج از کشور به‌طور هم‌زمان و همه‌جانبه ادامه دارد.

 


عملیاتی که تروریست‌ها برنامه ریزی کرده بودند، در قالب بمب‌گذاری و انفجار از راه دور، عملیات انتحاری، انفجار خودروی حامل مقادیر انبوه مواد انفجاری و با هدف انفجار در مراکز تجمع و پرتردد مردم بود که با هوشیاری سربازان گمنام امام زمان(عج) ناکام ماند. آنها 50 هدف انفجاری را شناسایی کرده بودند و مواد منفجره برخی از اهداف را آماده کرده و برخی دیگر را در حال تهیه، تدارک و دریافت بودند.

 


تاکنون معادل یکصد کیلوگرم مواد آماده انفجار و ترکیبات پیش‌ساز آن کشف و ضبط شده و با سلسله اقدامات پیچیده و پنهان اطلاعاتی از تحویل دو تن از این مواد به تروریست‌ها پیشگیری شده است.


وزارت اطلاعات از مردم درخواست کرده که هرگونه مورد مشکوک را به ستاد خبری وزارت اطلاعات به‌ شماره تلفن 113 در سراسر کشور منعکس کنند

دسته بندی: سیاست
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید