شنبه، 1 اردیبهشت 1403
اجتماع
شناسه خبر: 2001
  • 0

رئیس دادگستری پلدختر :

ورود مواد مخدر به کشور زمینه اعتیاد را فراهم می کند

بیژن سوری درهمایش بررسی آسیب های مواد مخدر گفت : ورود مواد مخدر به کشور زمینه اعتیاد را فراهم می کند


رئیس دادگستری پلدختر درهمایش بررسی آسیب های اعتیاد و مواد مخدر گفت: باید زمینه ای ایجاد شود که باتقویت پیشگیری ها موضوع برخورد با پدیده مواد مخدرصرفا به دستگاههای انتظامی وقضایی ختم نشود.


به گزارش بالاگریوه بیژن سوری درهمایش بررسی آسیب های مواد مخدر که درسالن آمفی تئاتر مجتمع فرهنگی - هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی پلدختر برگزارگردید ،با بیان اینکه دربحث مواد مخدر و اعتیاد باید پیشگیری مقدم بر هر چیزی باشدتصریح کرد: پیشگیری باید با فرهنگ سازی ازخود خانواده ها شروع شود.


سوری  با اشاره به اینکه نباید ریشه اعتیاد را فقط درفقر و بیکاری خلاصه و محدود نمودخاطرنشان کرد: زمینه اعتیاد ورود مواد مخدربه کشور است و باید برای این موضوع چاره اندیشی شده و اقدامات اساسی صورت گیرد.

 

 

رئیس دادگستری شهرستان پلدختر درپایان ضمن بیان خلاصه ای از چند پرونده قضائی مرتبط با اعتیاد و مواد مخدر برای عبرت گیری حاضران و هشدار به خانواده ها و جوانان درمورد پیامدهای این بلای خانمانسوز گفت: باراصلی پیشرفت کشور درعرصه های گوناگون برعهده قشرجوان است و از آنجاکه این گروه سنی مستعد گرایش به سوی مواد مخدر هستند نباید اجازه دهیم این سرمایه عظیم ملت آسیب ببیند.

 

درپایان این همایش ،شرکت کنندگان ازنمایشگاه عکسی که باموضوع پیامدهای اعتیادبه موادمخدرتوسط نیروی انتظامی شهرستان درنگارخانه اداره فرهنگ و ارشاداسلامی شهرستان پلدختر برگزارشده بود بازدید کردند.

دسته بندی: اجتماع
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید