جمعه، 10 فروردین 1403
اجتماع
شناسه خبر: 1999
  • 0

فرماندارپلدختر درهمایش بررسی آسیب های مواد مخدر عنوان کرد:

ورود رهبری به برخی مسائل نشانه ی ضعف عملکردمسئولان است

فرماندار پلدختر گفت: یکی از آسیب های مخرب اجتماعی پدیده شوم مواد مخدر است


فرماندار پلدختر گفت: یکی از آسیب های مخرب اجتماعی پدیده شوم مواد مخدر است.


به گزارش بالاگریوه نورالدین درمنان درهمایش بررسی آسیب های مواد مخدرکه صبح امروزدرسالن اجتماعات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان پلدختر برگزارگردید گفت: لازمه برخورد مناسب و تأثیرگذاربا پدیده مواد مخدر و کم کردن آسیب های این بلای خانمانسوز، حضورو مشارکت های مردمی  بعنوان یک سرمایه اجتماعی است.


درمنان بااشاره به اینکه مواد مخدر درمرحله اول آسیب وبعد ازآن تهدیدو به دنبال آن تخریب وبعدبحران ایجاد می کند افزود: باید تمام همت ما این باشدکه پدیده شوم موادمخدراز مرحله آسیب فراتر نرود.


وی طرح موضوع اقتصاد مقاومتی ازسوی مقام معظم رهبری رانسخه شفا بخش اقتصاد بیمارکشور عنوان کردو بااشاره به اینکه بایستی اقتصاد مقاومتی به گفتمان رایج ما تبدیل شود افزود: باید زمینه وبستر مشارکت جوانان در اقتصاد مقاومتی فراهم شود زیرا باور ما این است که دانش نسل جوان پایه اقتصاد مقاومتی است.

 


فرماندار پلدختر اختلافات خانوادگی ،تحکم ها،بحران های هویتی ،بیکاری و کمبود های فردی و اجتماعی را ازعوامل موثردرتمایل به مصرف مواد مخدر دانست و خاطرنشان کرد: عامل اصلی مشارکت در بحث مبارزه با مواد مخدر خانواده ها هستند و بایدبا ایجاد زمینه نشاط وهیجان مثبت در بین خانواده ها و جوانان این مشارکت تقویت شود.


درمنان گفت: اشتباه بزرگی است اگر فقط یک عامل مانند فقر را درگرایش به سمت مواد مخدرمو ثربدانیم وباید دربرسی علل گرایش به مصرف مواد مخدر همه جانبه نگریسته و ازخانواده شروع  کرده و مطمئن باشیم اگر درمحیط خانواده نشاط، هیجان و شادابی فراهم باشد درجلوگیری از تمایل جوان به مواد مخدر بسیار موثر خواهدبود.


فرماندار پلدختر بسترسازی برای حضورجوانان در اردوهای جهادی و تشکل های دانشجوئی و دانش آموزی را ازعوامل موثر جلوگیری ازمیل جوانان به مواد مخدرعنوان و تصریح کرد: جوانان سرمایه های ارزشمند این نظام و کشور هستند و ما اگر براثربی توجهی به شیوع بلای خانمان برانداز اعتیاد این جوانان را ازدست بدهیم کشور با آسیب جدی روبرو خواهد شد.

 

نورالدین درمنان درپایان با اشاره به اینکه هرگاه مقام معظم رهبری خودشان به موضوع و مشکلی درکشور ورود پیدامی کنند نشان دهنده آن است که مدیران آن حوزه عملکرد رضایت بخشی نداشته اند افزود: باید همه دست به دست هم دهیم و درپرتو رهبری های مقام عظمای ولایت نسبت به رفع دغدغه های ایشان اهتمام بورزیم.

دسته بندی: اجتماع
تبلیغ

نظرات

    • متخصص
    • 8 تیر 1395 09:51
    • 0
    فرماندار محترم!!!!با این رک گویی مواظب باش که دولت ... تو را عوض می کنه!!!هااااا گفته باشم./.

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید