پنج شنبه، 30 فروردین 1403
سیاست
شناسه خبر: 1957
  • 0

درپی شناسائی سرشاخه های شبکه های ماهواره ای :

مجری شبکه ماهواره ای ضدانقلاب « من و تو » درایران دستگیرشد

منصوره حسینی مجری معروف شبکه ماهواره ای ضدانقلاب « من و تو » توسط عوامل امنیتی دستگیر شده است

 به گزارش بالاگریوه اوایل اردیبهشت ماه بودکه خبر حاشیه سازی ازجشنواره جهانی فیلم فجر مبنی برحضور یکی از مجریان شبکه ماهواره ای ضد انقلاب «من و تو» در این جشنواره منتشر شد.

تصاویری از این جشنواره منتشر شد که نشان می داد، مجری معروف این شبکه بهایی و انگلیسی در این جشنواره حضور داشته و برخی از خبرنگاران مدعی شدندکه این مجری فراری از ایران، در کاخ جشنواره مورد استقبال برخی از دست اندرکاران جشنواره واقع شده است.

با گذشت چندهفته از این ماجرا، یک منبع آگاه اعلام کردکه منصوره حسینی مجری معروف شبکه بهایی من و تو توسط عوامل امنیتی دستگیر شده است.

علت تأخیر چندهفته ای در دستگیری منصوره حسینی ایجادعملیات فریب اطلاعاتی و شناسایی سرپل‌های داخلی وپنهان وابسته به رسانه‌های بیگانه اعلام شده است تا ازاین طریق مرتبطین با شبکه بهایی انگلیسی در داخل کشور شناسایی شوند.

مرتبطین با این شبکه تا کنون اقدام به سوژه یابی برای این شبکه کرده بودند؛ به طوری که می توان گفت بسیاری ازخوراک های خبری این شبکه بهایی ازطریق مرتبطین آنهادرداخل کشور تهیه می‌شده است.

این منبع آگاه یکی ازدلایل عمده حضور منصوره حسینی درایران را شناسایی و سازماندهی نیروهای داخلی درجهت پیش برد اهداف این شبکه برای انتخابات ریاست جمهوری در سال 96 دانسته است.

منصوره حسینی قبل ازحضور در شبکه من و تو به عنوان خبرنگار و روزنامه‌نگار در روزنامه‌های همشهری و تهران امروز فعالیت می‌کرده و از این رو مرتبطین زیادی در عرصه رسانه داشته که با خط دهی به آنها به دنبال برنامه ریزی برای جنگ روانی در آستانه انتخابات سال 96 بوده است.

شبکه ضدفرهنگی من و تو چند سالی است با حمایت مالی شبکه های بهایی مستقر در لندن وبه سرکردگی فردی به نام "کیوان عباسی" و همسرش فعالیت می‌کند؛ این شبکه اقدام به جذب برخی از فعالین در عرصه فضای مجازی از ایران کرده و در نهایت از آنها تحت عناوین مختلف استفاده می‌کند.

رسوایی های اخلاقی در این شبکه طی چند ماه گذشته یکی ازعوامل اصلی خروج بسیاری از مجریان این شبکه بوده و از نیت های اصلی طراحان این شبکه پرده بر می داشت.

حضور منصوره حسینی درجشنواره فجر حاکی از بی توجهی مسئولین درمدیریت سازمان سینمایی وزارت ارشاد نسبت به مهمانان برنامه های خودبودکه این موضوع باعث شد تا مجریان این شبکه بهایی به خود اجازه بدهند بدون هیچ دغدغه ای به ایران آمده و در جشنواره شرکت کنند.

این موضوع را می توان محکی ازسوی مجریان این شبکه و سایر شبکه های ماهواره ای برای بررسی فضای پسابرجام دانست به طوری که این افراد با این کار قصد داشتند واکنش مسئولین و مردم در خصوص بازگشت افراد فراری از ایران در شرایط پسابرجام را بسنجند.

اقدام مسئولان امنیتی دردستگیری منصوره حسینی نشان دادکه خطوط قرمز ایران در همه شرایط بایدحفظ شود و شرایط پسابرجام نمی تواند رفتار ایران را با مرتبطین شبکه های ماهواره‌ای در ایران عوض کند.   دانا

دسته بندی: سیاست
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید