سه شنبه، 29 اسفند 1402
سیاست / انتخاب سردبیر
شناسه خبر: 1953
  • 0

فراربه جلو یا غفلت ازتأمل ؟؟ !!

پاسخ بالاگریوه به اظهارات رئیس شورای شهر پلدختر

پایگاه اطلاع رسانی بالاگریوه افکارعمومی شهروندان پلدختری و مخاطبان را به قضاوت درخصوص متن تلگرامی رئیس شورای شهر پلدختر و پاسخ این پایگاه دعوت کرد

بالاگریوه - به دنبال درج سخنان رئیس شورای شهر پلدخترکه تحت عنوان عملکرد شورای شهر درتاریخ 95/2/10 قبل ازخطبه های نماز جمعه مطرح و درپایگاه اطلاع رسانی بالاگریوه منتشر گردید ، رئیس شورای شهر به جای پاسخگوئی به مطالبات مردم در یک رسانه رسمی و قانونی (بالاگریوه) بعنوان حلقه واسط مردم و مسئولان ،با روی آوردن به یک گروه تلگرامی طایفه ای که فاقد وجاهت قانونی است اظهاراتی غیررسمی منتشر کرد.
« بالاگریوه »  درراستای تنویر افکارعمومی و اعتقاد به این واقعیت که « دانستن حق مردم است» جوابیه منتشر شده رئیس شورای شهر پلدختر درگروه تلگرامی " اندیشمندان صدیق طایفه آبسری "  را به همراه توضیحات سایت به شرح زیر تقدیم مخاطبان  نموده و قضاوت را به افکارعمومی واگذارمی نماید.


متن منتشرشده رئیس شورای شهر پلدختر درتلگرام

بسم الله الرحمن الرحیم            
 حضرت علی (ع): "طوبی لمن شغله عیوبه عن عیوب الناس "خوشا به حال کسی که پرداختن به عیوب خویش او را از پرداختن به عیوب دیگران باز دارد "     
 اخیرا مطالبی درفضای مجازی دست به دست می شودکه سعی درالقاء عدم درک صحیح حقیراز تفکیک قوا و نهاد های نظام مقدس جمهوری اسلامی دارد لذا به منظور تنویرافکار عمومی ذکر مواردی چند ضروری می نماید :
1-امور کشورما پس ازجایگاه ولایت و رهبری ازطریق دولت به معنای عام که شامل قوای ( مجریه .مقننه و قضاییه)می باشد درقالب اعمال حاکمیت درکشور به پیش می رود و انجام می گیرد.
2-باید عرض کنم منظور بنده در صحبت های نماز جمعه بیان چگونگی تدوین مصوبات شورای اسلامی شهر به عنوان یک مجلس محلی و تایید توسط کمیته انطباق فرمانداری به عنوان مرجع فرا دست ذیصلاحی که عدم مغایرت مصوبات شورا با موازین اسلامی و قوانین کشوری را بررسی می کند و شهرداری به عنوان دستگاه اجرایی که به مصداق جمله معروف "درمثل مناقشه نیست "درمقام تمثل برای نهادهای موصوف (شورا ،شهرداری،فرمانداری)وتوصیف بخشی ازوظایف واختیارات ومیزان اثرگذاری هرکدام ،ازسه نهادمجلس،دولت و شورای محترم نگهبان که درامر تدوین قوانین  و اجراء و نظارت در سطح کلان کشوری دخالت اصلی را برعهده دارند و با موضوع ما هم سنخیت داشته پرداخته ام و لاغیر.

 

 3- اگر دراین خصوص لغزشی زبانی صورت گرفته ضمن عذرخواهی ازمردم شریف پلدختر معروض می داردکه این امر دلیل برعدم آگاهی نبوده چرا که دانش آموزان مقطع ابتدایی هم با قوای سه گانه آشنایی دارند چه رسدبه اینکه حقیر با دارابودن کارشناسی ارشدحقوق اسلامی و شاگردی درمحضر اساتیدبرجسته حوزه و دانشگاه و 27سال تدریس دروس فلسفه و منطق و معارف اسلامی و وصیت نامه سیاسی -الهی امام (رض)و قانون اساسی درمراکز پیش دانشگاهی و دبیرستانی و مضاف بر آن سخنرانی های متعدد در محافل سیاسی ،مذهبی ،علمی واجتماعی به گونه ای که همگان نسبت به اینجانب آگاهی و شناخت کافی دارند.
 4-خدا را شاکرم که سه دوره متوالی مورد وثوق و اعتماد مردم نجیب و شریف پلدختر قرار گرفته ام ومدال نوکری خدمتگزاری بر گردن حقیر افکنده شده است و بر خود می بالم که اگر تا کنون هجمه ای به حقیر صورت گرفته عمدتا از ناحیه ورشکستگان سیاسی ،اجتماعی و طرد شدگان میدان خدمت به مردم وبه تعبیر مولای متقیان علی (ع)جاهلان مچ گیر بوده است .افرادی که از بس از این شاخه به آن شاخه پریده اند اصالت  خود را گم کرده و در بوته آزمایش خدمتگزاری به مردم همواره نمره منفی گرفته و سیلی پیاپی مردم هنوز آنان را از خواب غفلت بیدار ننموده در پایان ضمن طلب پوزش مجدد از محضر مردم شریف پلدختر ازخداوند متعال عزت سربلندی مقام معظم رهبری و شما مردم عزیز ونجیب را مسئلت می نمایم .والعاقبه للمتقین .

                          ارادتمند و خادم  شما بزرگواران و رئیس شورای اسلامی پلدختر نادعلی نعمت پور


پاسخ بالاگریوه

 

«یَاأَیُّهَا الَّذِینَ آَمَنُوالِمَ تَقُولُونَ مَالَاتَفْعَلُونَ *كَبُرَمَقْتًاعِندَاللَّهِ أَن تَقُولُوامَا لَا تَفْعَلُونَ »

ای‌ کسانی‌ که‌ ایمان‌ آورده‌اید، چراچیزی‌ می‌گویید که‌ عمل‌ نمی‌کنید؟ نزدخدا بسیار موجب‌ خشم‌ است‌ که‌ سخنی‌ بگوییدکه‌ عمل‌ نمی‌کنید (صف 3-2)

امام کاظم علیه السلام:«طوبی للعلماء بالفعل وویل للعلماءبالقول»درودبرعالمانی که به گفته خودعمل می‌کنند و وای برعالمانی که فقط حرف می‌زنند.

امام جعفرصادق علیه السلام : عالم بی عمل همچون باران برروی سنگ است که دردل هانفوذنمی کند.


هرچند رئیس شورای شهر پس ازارائه « گزارش عملکرد » این نهاد درسخنرانی قبل ازخطبه های نمازجمعه 95/2/10 پلدختر برخلاف رویه های قانونی وفرهنگ پرسشگری به 12سوال قبلی بالاگریوه که مطالبات واقعی شهروندان پلدختری بودند نه تنها پاسخی ندادند بلکه سوال کننده رابه باد تهمت و ناسزا گرفتندو باوجودآنکه متن منتشرشده منتسب به وی دریک گروه تلگرامی از آغاز تا پایان  مشحون از عبارات و کلماتی توهین آمیز و دون شأن یک معلم بودو انصاف آنست که با همان ادبیات مخاطب این مرقومه قرارمی گرفتند اما بالاگریوه برخلاف رویه درپیش گرفته شده توسط رئیس شورای شهر براساس آموزه های دینی و معیارهای اخلاقی با رعایت احترامی که بایسته ی یک گفتگو ی دوطرفه وسوال از یک مسلمان متخلق به آداب و آموزه های دینی واجتماعی است صرف نظرازپرسش درمورد اینکه باچه روش ،وسیله وقیمتی بریکی ازکرسی های نمایندگی مردم درشورای شهرتکیه زده اندکه پاسخگوئی به افکارعمومی و مطالبات شهروندان از ضروریات اولیه این جایگاه می باشد ، همانطور که چندروز پیش طی « نامه ای سرگشاده به فرماندار » محترم وعده داده بودیم  ، درارتباط با مسائل پیش آمده اخیروبرای رفع شائبه هائی که دراذهان شهروندان و افکار عمومی بوجود آمده است با طرح چند سوال ازرئیس شورای شهر ، قضاوت را به افکار عمومی می سپاریم :


آقای رئیس شورا !


1-اگر متن منتشر شده درفلان گروه تلگرامی ازجانب شماست ،علیرغم آن همه ادعای تدریس وسخنرانی و آشنائی وتسلط برقوانین ، چراجواب مطلبی دریک رسانه رسمی (سایت بالاگریوه) را با فرافکنی و عاریت گرفتن واژه ها و عبارات توهین آمیز دریک گروه تلگرامی طایفه ای (اندیشمندان صدیق طایفه آبسری) منتشرکرده اید؟


2-آقای کارشناس ارشد حقوق اسلامی ! شما که درمتن منتشرشده فقط به تعریف و تمجیدازخود پرداخته اما انتهای مرقومه را باعنوان رئیس شورای شهربه اتمام رسانده اید،فکرنمی کنیداین اقدام به استناد ماده 673 قانون مجازات اسلامی و ماده 30 قانون تخلفات اداری  ازمصادیق سوءاستفاده از عنوان ،مقام و موقعیت باشد ؟


3- جنابعالی که بقول خودتان 3 دوره اعتماد مردم را جلب کرده !! و برکرسی شورا تکیه زده اید دست آورد وهدیه خدمتی آن جناب به این " اعتمادمردم" چه بوده است؟ چرا مصداقی از عملیاتی شدن مصوبات حضرتعالی به مردم اعلام نمی شود ؟


4-آیا قبول دارید اگر پاسخی منطقی ،مستدل ومستند به عملکردی قابل قبول به مطالبات شهروندان پلدختری (سوالات بالاگریوه) ازخودتان سراغ داشتید شاید به توهین و برچسب زنی و نسبت دادن اوصاف زننده به منتقد روی نمی آوردید ؟


5-درعمر پربرکت انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی دو اتفاق مهم رخ دادکه محکی برای شناخت یاران واقعی انقلاب و باورمندان به نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده است، یکی جنگ هشت ساله ی صدام علیه انقلاب و نظام جمهوری اسلامی درزمان حیات نورانی حضرت امام ودیگری فتنه 88درزمان ولایت حضرت"آقا"،راستی شماکه این همه به مدیرمسئول جانباز و رزمنده بالاگریوه اهانت کرده ایدوبنا به ادعای خودتان وصیت نامه حضرت امام را تدریس می کنیدعنایت فرموده و اعلام دارید :

اولاً : درایام دفاع مقدس چندبارو حتی چندساعت ندای حضرت امام را درخصوص ضرورت حضور درجبهه های دفاع ازکیان نظام مقدس جمهوری اسلامی که طبق فتوای آن مقتدای سفرکرده « واجب کفائی» بود،اجابت کردید ؟

ثانیاً: شماکه دیگران رابه بی ثباتی درنگرش سیاسی و پریدن ازاین شاخه به آن شاخه متهم می کنید،دردوران فتنه که ندای "این عمار ؟"« حضرت آقا » دل هر پیرو ولایت و رهبری را لرزاند چه موضعی داشتید؟

6-مدیرمسئول بالاگریوه بعنوان مرید و سرباز حضرت امام و مقام معظم رهبری معتقد است که "برای نظام و انقلاب اسلامی هیچ کاری نکرده است" ،اما به لطف خداوند ازابتدای انقلاب تاکنون هیچگاه ازخط و مسیراصولی خود که همان مسیر نورانی انقلاب،نظام ، امام و رهبری است عدول نکرده و فاصله نگرفته است ، شما که با نادیده گرفتن تأکیدات دین مبین اسلام درنکوهش و مذمت تهمت به دیگران، ایشان را به «پریدن ازاین شاخه به آن شاخه» ، «ورشکسته ی سیاسی» ،« اصالت گم کرده» ،« گرفتارخواب غفلت» و صفت های دیگری که فقط زیبنده جنابتان است متهم کرده ایدعنایت کرده و بگوئید :

الف: ازاوایل انقلاب تاکنون نسبت به کاندیداهای ریاست جمهوری ( بنی صدر،خاتمی، رجائی، احمدی نژاد ، قالی باف، هاشمی، موسوی ، محسن رضائی و روحانی) چه مواضعی داشته اید؟

ب: جنابعالی که یک رزمنده دوران دفاع مقدس را متهم به «گرفتارخواب غفلت» می کنید در طول  هشت سال جنگ تحمیلی اگر بیدار بوده اید در کدام محور عملیاتی جبهه های دفاع از میهن اسلامی حضور داشته اید؟

ج: شما که دیگران را متهم به عدم ثبات درمرام سیاسی می کنید، بگوئیدچه کسی علیرغم دردست داشتن حکم مسئولیت شاخه جوانان ستاد تبلیغاتی دکتر احمدی نژاد اما برای کاندیدای دیگری غیرازایشان تبلیغ می کرد؟


7-شما آقای قانون شناسِ مدرسِ معارف دین و سخنرانِ مراسمات مختلف که در تریبون رسمی نمازجمعه و درحضور صدها نفرنمازگزارسخن گفته و "به زعم خودگزارش عملکرد " داده اید،چگونه انعکاس همان گفته های خودرا درسایت بالاگریوه « مچ گیری » قلمدادمی نمائید؟


8- شما که بقول خودتان درمراسم های ختم و ترحیم اموات از سوال و جواب روز قیامت و کیفرو عذاب و مکافات عمل درسرای باقی سخن می گوئید ،چرا مردمی را که به قول خودتان سه دور به شما اعتمادکرده و رأی داده اند ازقضیه ی بکارگیری افرادی با مدرک تحصیلی و کارت جعلی پایان خدمت درشهرداری که به محاکم قضائی هم کشیده شد با خبرنمی کنید؟


9-چراعلیرغم وجودموج فزاینده بیکاران وتحصیل کرده های بیکاردرشهرستان ،به مردمی که به قول خودتان به شما اعتمادنموده ورأی داده اندشفاف وروشن گزارش نمی دهید که چه تعداد افراد تحصیلکرده (البته خوش شانس) تحت عنوان کارگر شرکتی ازطریق شرکت های خدماتی طرف قرارداد شهرداری بکارگرفته شده اند ؟ فرزندان و بستگان چه کسانی هستند ،درکجا ها مشغول به کار بوده و ماهیانه چقدرحقوق می گیرند؟


10- شما که درمراسمات ترحیم ودرکلاس های معارفتان درس دین وحق الناس می دهیدچرا درگزارش عملکردی که پیش ازخطبه های نمازجمعه 95/2/10 ارائه نمودید کمترین اشاره ای به این موضوع مهم نکردید که علیرغم تنگناهای شدیدمالی شهرداری،که گاهی کارگران شرکتی آن تاچندماه حقوق خودرا دریافت نمی کنند، و یااموال واملاک شهرداری برای جبران بخشی ازبدهی هادرمعرض فروش قرارگرفته، آیا اعضای محترم شورای شهر(حداقل دراین سه دوره ای که شما حضورداشته اید) نیز هماننددیگر شهروندان عوارض پروانه ساخت و مجوزهای ساخت وساز ساختمان، مغازه ،پاساژ و...مربوط به خود راکه حق الناس تلقی میشود،پرداخت نموده اند؟ و واقعاهیچ مدرک وپرونده ای دال بر طلب شهرداری از آنان درآن اداره و یا ....موجود نیست؟


11- ازشما مسلمانِ مدرسِ درس های معارف اسلامی ، واعظ مراسم های اموات ودرگذشتگان و سخنران محافل علمی و سیاسی !! سوال می کنیم اگر درمنطق جنابعالی کسی که با افتخار خود را سرباز ، پیرو و مقلد امام ، رهبری و ولایت می داند و بارها این وفاداری را درعمل به اثبات رسانده «ورشکسته سیاسی» است تعریفتان ازشخص خودتان با سابقه ی رفت و آمد بین مرام های متضاد سیاسی که دربندهای فوق درحد این نگاره بدان اشاره شد -گرچه اینها غیرازمواضعتان درقبال کاندیداهای مجلس ازابتدای انقلاب تاکنون می باشد-چیست ؟


12-آقای رئیس شورا ! آرمان مدیرمسئول بالاگریوه گفتمان انقلاب ،اعتقاد راسخ به نظام مقدس جمهوری اسلامی و حرکت برمدار ولایت و رهبری است، شما چرابه جای نسبت دادن اوصاف و برچسب های زننده و ناروا وتخریب منتقدبرای سرپوش گذاشتن برناکارامدی ها ، آرمان و مرام سیاسی خودرا با تکیه بریکی دومولفه و پشتوانه ی شفاف و واضح مشخص نمی کنید؟


نهایتااینکه خاطرمبارکتان راآسوده کنیم که اگرافتخار همراهی باانقلابیون ازحدودیکی دو سال قبل ازپیروزی انقلاب اسلامی ،حضورمستمردرتمامی صحنه های دفاع ازانقلاب ونظام اسلامی ازجمله دفاع مقدس ،حرکت درخط امام،ولایت ورهبری ازدیدگاه جنابعالی «ورشکستگی سیاسی» قلمدادمی شود،مدیرمسئول بالاگریوه ضمن افتخاربه این نوع ورشکستگی ،حاضرنخواهد شدیک ثانیه ازاین زندگیِ زیبا اما{ به زعم شما "ورشکستگی" } را با تمام عمر سیاسی حضرتعالی معاوضه نماید.

 

درخاتمه ضمن اعلام این نکته که بالاگریوه برای تمامی مواردمطرح شده فوق مستندات محکمی دراختیاردارد،بخاطرطولانی نشدن این وجیزطرح مابقی سوالات ازجنابعالی رابه فرصت دیگری موکول می نماید./ ایام به کامتان

دسته بندی: سیاست / انتخاب سردبیر
تبلیغ

نظرات

    • خدادوست
    • 5 خرداد 1395 18:04
    • 0
    سلام علیکم
    درتکمیل نظراین کاربرمحترم «شاهی» خدمت رئیس محترم شورای شهرعرض کنم که اگرهم جبهه نرفته ای ولی داری ازمزایای جبهه رفتن استفاده می کنی و قسمتی ازحقوقتان مربوط به آنست که خیلی واویلاست وگذشته ازاینکه فردای قیامتی هست وحساب وکتابی،اما تکلیف اعتماد مردم به شماچه می شود /خداکندهمه این شائبه ها که خودتون با اون سخنرانی و متنی که درتلگرام منتشرکردی مقصر اصلی آن هستی ، برطرف شود . برادربزرگوار
    • شاهی
    • 2 خرداد 1395 07:33
    • 0
    هرکس دیگری جای آقای رئیس شورای شهر بود با طرح این سوالات یا استعفا می داد یا به یکی یکی سوالات منطقی بالاگریوه پاسخ می داد.مخصوصا این بند مربوط به جبهه رفتن ایشان / آقا جبهه نرفتن که جرم نیست ، اما اگر رفته اید خیلی صریح به مردمی که به شما رأی داده اند بگوئیدچند ماه رفته اید و درکدام منطقه جنگی و جزو کدام یگان رزمی بوده اید ؟
    • همکاررزمنده
    • 27 اردیبهشت 1395 10:51
    • 0
    آقای احمدی خدا خیرتان بدهد ، خیلی سخت گیری می کنید شما که دربند 5 این جوابیه نوشته اید این آقا حتی چند ساعت هم جبهه نرفته ودرآخر این مقاله تان هم نوشته ایدبرای همه حرف های خود مدرک دارید ، بنده را هم بعنوان فرهنگی وهمکار ایشان که میدانم بیشتر از 6 ماه مدرک جبهه دارد! به شک انداختید.
    ===
    بالاگریوه
    باسلام و تشکر از انتقاد شما
    ما به صحت گفته های خود باور داریم مگر اینکه خلاف آن ثابت شود.
    درمورد ادعای جنابعالی هم مسئولیتی برعهده مانیست، وبا توجه به اینکه همه بندهای این جوابیه را بصورت سوال از رئیس شورای شهر پرسیده ایم این خودِ ایشان است که می بایست درپاسخ بند 5 بالاگریوه پاسخ داده و افکارعمومی را اقناع نماید.
    • رشنو
    • 25 اردیبهشت 1395 16:34
    • 0
    این سوال ها بایدبه سوال مردم درانتخابات تبدیل شود هر فردی برای شورا کاندید شد باید به این سوالات پاسخ دهد
    • کارمندشهرداری
    • 25 اردیبهشت 1395 12:50
    • 0
    علت این همه عصبانیت از سایت بالاگریوه بخاطر آن است که تنهارسانه ای که درددل ها و حقوق قانونی مردم و بدبخت بیچاره هارا ازمسئولان درخواست می کند این سایت است.
    اگر انتقاد را ازجامعه برداریم ،یک حالت بسته و استکباری وخفقان پیش می آیدومتراکم شدن و بی جواب ماندن خواسته ها و مطالبات مجموعه هایی مانند شهرداری را ازدرون متلاشی می کند.
    مسئولان بایدبه جای فرار ازپاسخگوئی به انتقاد و دشمنی با انتقادکننده به دنبال راهی برای حل مشکلات باشند
    • آتیه نگر
    • 24 اردیبهشت 1395 23:58
    • 0
    با سلام و احترام .
    صادقانه بگویم هر روز که به جلوتر قدم بر می دانیم برخی ارزش ها مفهوم ضد ارزش پیدا می کنند و برخی ضد ارزش ها ارزشمندمی شوند .
    مثلا صداقت شجاعت حق طلب بودن پاکدستی دفاع از مظلوم حفظ و حراست از بیت المال امانتداری درگفتار هر یک ارزش های فوق العاده ای هستند. این امردرمیان عامه و البته خواص مطابق فطرت ادمی و ارزشمندندو کسی نیست که آن ها را ارزش نداند.اما وقتی گفتار باید به کردار تبدیل شود اوضاع متفاوت می شود .صداقت خوب است اما تاکجا ؟ تاجایی که منافع ام تامین شود .حق طلبی خوب است تا زمانی که منافع من و دوستانم تامین شود .شجاعت خوب است اما زمانی که منافعم بخطر افتددیگر معنا پیدا نمی کند.پاکدستی خوب است و ارزش اما تا زمانی که من دستم به بیت المال نرسدو هرگاه رسید من هم صاحب حقم و اگر بنفع خود یا اعوان و انصار قدم برندارم یک ترسوی بی سیاست مزور ناکار آمدجلوه می کنم .این اندیشه ناصحیح که متاسفانه در بسیاری ازسطوح کارگزاران رخنه کرده و به توده مردم هم کشیده شده باعث می شود آنانی که ایمانی قوی ندارندحقایق را فدای مصلحت ها کنند و چون گفتارشان باورشان نشده و بجای معامله با خدا باخلق خدا معامله می کنند به ظاهر موفق می شوند البته در برخی موارد امادرواقع تمام دین و دنیا را باهم می بازند .
    نمی خواهم به کسی توهین کنم و یا باعث تشویش اذهان مخاطبان شوم اما از زمانی که شورای شهر در پل دختر با انتخابات که آنهم جای بحث دارد ، تشکیل شد ترکیبش همیشه حرف و حدیث داشته است و ایضا انتخاب شهردارانش .مثلا در دوره ای یکی ازاعضا محترم باشام و ناهار آرابسیاری رابدست اورد و همه می دانند آن عزیزهدفش ازرفتن به شورا چه بود.گرفتن مجوز واحدهای تجاری باکمترین هزینه و اینکار که دردوره اش انجام شددیگر ثبت نام نکرد . برخی اعضا هم واحدهای مسکونی خودکه هیچ تپه های اطرافشان را هم تجاری کردندکه اگر اسناد پرداختی هایشان چک شود معلوم خواهد شدایا برابر انچه ازمردم مطالبه می شود پرداخت کرده اند یاخیر . ؟
    آیا مردم نمی دانند و اینگونه انتخاب می کنند ؟ به جد می گویم مشکل عمده اینجاست که ما عموما بخوبی می دانیم که انتخاب هایمان نتیجه ای در برندارد و بجای دقت در توانایی و تخصص افراد به چیزهای دیگری توجه می کنیم . چون می دانیم باید چه بکنیم و نمی کنیم پس هرگز صاحب حق نمی شویم . قطعا تنها اقایان منتخب در هرسطحی که هستند پاسخ گوی اعمال خود نیستند انتخاب کنندگان هم قطعا در این دنیا و در اخرت باید پاسخگو باشند . اینکه حق با کیست دردی از مادوا نمی شود.اینکه ما درد رامی دانیم و برای درمانش هیچ تلاشی نمی کنیم مصیبت است . اگر آقای احمدی و بسیاری انسان های حق طلب شهر شجاعانه و صرفا بر اساس تکلیف الهی و ملی خودمی خواهندکارها انطور که شایسته است انجام گیرد ولی مصلحت بسیاری براین حق طلبی استوار نیست و ما بجای کمک یا ناظریم یامصلحت طلب مصیبت است . دوستان اگر می دانند فرمایشات اقای احمدی درستند بجای به به و چه چه کردن قدم بردارند و همراهیش کنند و گرنه آش همین آش است و کاسه همین کاسه .
    • رفیعی
    • 24 اردیبهشت 1395 21:11
    • 0
    خیلی بهتربود آقای احمدی دراین جوابیه،مستدل ومنطقی همه سوالاتش رامطرح می کرد،نه اینکه مابقی سوالات رابه فرصت دیگری موکول کند.
    درجمعی نشسته بودیم ضمن اینکه همه به این جوابیه آرام و اخلاقی آقای احمدی احسنت می گفتند اماکنجکاو شده بودندکه ناگفته های احمدی دراین موردچی هستند و آیا آنهارا مطرح خواهدکرد
    • بازمانده
    • 24 اردیبهشت 1395 14:56
    • 0
    آقای احمدی فکرنمیکنید که شماخودتان بایدپاسخگوی خیلی از رفتارهای این افرادباشید؛چراکه خودتان این آقایان را به خیلی جاها رسوندید؛این آقارادرآموزش وپرورش معاون کردید؛آن بازنشسته را به طاهری معرفی کردید ودرنهادی حساس مسئولش کردی...والان بایدنگاه کنی ونمک نشناسی شان نسبت به نظام وانقلاب راببینی...خودشماهم کم تقصیر ندارید وباید یک جورایی از این مردم بخاطر حاکم کردن این افرادبرسرنوشتشان عذرخواهی کنید
    ===
    بالاگریوه
    ضمن سپاس از این کاربر محترم بخاطر تذکرشان به اینجانب
    گاهی باید میدان عمل و کارزار پیش بیاید تا ماهیت واقعی افراد مشخص شود ،(همانطورکه اگر کسی سالها رانندگی کند و اتفاقی برایش نیفتدنمی شودچنین استنباط کرد که او بهترین راننده است بلکه بخاطر آن است که شاید درآن مدت صحنه ای برایش پیش نیامده تاآزموده شود) اگر دراین موارد قصوری متوجه بنده باشد (که هست)، به دلیل عدم شناخت کافی شخصیت و ماهیت افراد بوده و بنده فرض را براین گذاشته ام که همه افراد خوبند مگر اینکه با عملشان خلاف این امر را ثابت کنند ، ما نیت خیر داشته ایم اما اینکه کسانی که به موقعیت و یا جایگاهی رسیده اند،قدردان باشند یا نه به خودشان بستگی دارد.ضمنا آقای نعمت پور قبل از مدیریت بنده معاون اداره بوده است .
    • همکارسابق
    • 24 اردیبهشت 1395 11:01
    • 0
    ضمن سلام به آقایان احمدی ونعمت پور،بعنوان یکی ازپرسنل آموزش و پرورش درزمان مدیریت آقای احمدی براین اداره (که اگرازحق نگذریم یکی ازبهترین ومنظم ترین دوران های مدیریت آموزش و پرورش بود) وقتی که خاطره حمایتها و خدمات آقای احمدی به آقای نعمت پور را که درآن زمان معاون اداره بود، به یادمی آورم ازرفتارفعلی آقای نعمت پور و اهانتهائی که درآن نوشته نسبت به احمدی مطرح کرده خیلی تعجب می کنم
    بعنوان فردی تحصیلکرده نمی خواهم آن ضرب المثل خرافی را بگویم که دست آقای احمدی نمک نداره زیرا این خودِافرادهستندکه می توانندنمک شناس باشندیانباشند،اما انتظار این بود که آقای نعمت پورکه همیشه ازقیامت و دین صحبت می کندبایدلااقل عامل به گفته های خودش باشدتادیگران هم توصیه های اورا باورداشته باشند 
    • یک شهروند پلدختری
    • 23 اردیبهشت 1395 14:55
    • 0
    وای به روزی که خبری ازدستگاههای اسکن وشناسنامه پاک کن درشهرما نباشدتاببینیم چه تغییرات معناداری درنگرش مردم پلدختر نسبت به بعضی افرادایجادخواهدشد
    • مهدی
    • 23 اردیبهشت 1395 14:08
    • 0
    عجب دوره وزمونه ای شده کسانی که یه زمانی احمدی پیشقراول وجلودارشان درمسائل سیاسی واجتماعی بودو اگربه جائی رسیده اندمرهون رفاقت وبودن درکنار آقای احمدی هستندو بخش مهمی ازانتقادها و گلایه هائی که دربین نیروهای چپ و میانه و...ازاحمدی وجود داشته بخاطر رفاقت ایشان با این طیف ازسیاسیون پرمدعا و خالی ازعمل بوده است ، اکنون که فضا را به نفع خود ارزیابی می کنندبه صورت آقای احمدی چنگ می اندازند. غافل ازاینکه صداقت ، شفافیت و ثبات قدم آقای احمدی مورد احترام بسیاری ازمردم و حتی نیروهای سیاسی ای که طرز فکری متفاوت از ایشان دارند می باشد.
    • جودکی زاده
    • 23 اردیبهشت 1395 12:51
    • 0
    جناب احمدی اگه میشه درمورداستخدام افرادباجعل پایان خدمت ومدرک تحصیلی بیشترروشنگری کنیدتابدونیم چه کسانی برسرنوشت ماحاکم اند
    من یک تحصیل کرده دانشگاهی هستم که الان بیکارهستم ودارم عذاب میکشم که چرابه این افرادرأی دادم تا ابنجور افرادی بیان و...
    ===
    ===
    بالاگریوه
    باسلام و احترام برای پی بردن به چرائی این موضوع می توانید از دستگاه قضائی ، دوستان سابق شورای شهر ،کارمندان خداترس شهرداری و یا نهادها و دستگاههایی که مسئولیت پیگیری چنین مواردی را برعهده دارندسوال کنید
    • سلطانکوه
    • 23 اردیبهشت 1395 11:47
    • 0
    همه مردم این دوآقارامی شناسند کسی که ادعای تحصیل کردگی ودیانت وثبات سیاسی داردچطوربرای ریاست شورای شهرویا شورای شهرستان .............
    ====
    بالاگریوه
    با تشکر ، با توجه به اینکه بخشی از کامنت شما هرچند دربرگیرنده واقعیاتی تلخ بود اما بخاطر رعایت چارچوب های اخلاق رسانه ای حذف گردید
    • ...
    • 23 اردیبهشت 1395 11:43
    • 0
    سلام.یامن اسمه دوا وذکره شفا
    • الهام
    • 23 اردیبهشت 1395 11:20
    • 0
    من کاربا آقای نعمت پورو بالاگریوه واحمدی ندارم،فقط می خواهم یک نفرین بکنم ، خداوند اختراع کننده دستگاه شناسنامه پاک کن را لعنت کند ،همین
    • دشت جایدر
    • 23 اردیبهشت 1395 09:34
    • 0
    جناب اقای احمدی...
    سوالات شماسوالات تمام مردم پلدختر بودکه همچون کوه درکنارشما ایستاده ایم و منتظر پاسخگویی اقایان شورا و شخص رئیس شورا هستیم
    • جانباز
    • 23 اردیبهشت 1395 08:56
    • 0
    ای کاش کسانی مانند آقای نعمت پور رئیس شورای شهر پلدختر که درهمه مراسم های سوم وهفتم و چهلم و سالگرد اموات ازعذاب قیامت و فشارقبرمی گوید خودش هم مقید به این حرف ها باشد. نه اینکه مردم را ارشاد کندو خودش به راحتی به یک برادرمومن ارزشی ورزمنده ای که همه اورابه پاکی و صداقت وعلاقه مند به رهبری و انقلاب می شناسند تهمت بزند.هرگز حاضر نیستم دیگه پای سخنرانی چنین آدمی بنشینم .
    بی عمل درحرف گفتن گوی سبقت می برد/ مرد میدان عمل خودحرف کمتر می زند
    • سعیدی
    • 23 اردیبهشت 1395 02:08
    • 0
    ان شاالله مردم متوجه باشندبه چه کسانی رای میدهندوامیدواریم درانتخاب اعضای شورای آینده تجدیدنظرنمایند
    • دریکوندی
    • 23 اردیبهشت 1395 01:28
    • 0
    ایشان محبت بفرمایندوبه سوالات پاسخ بدن بجای اتهام به دیگران وتعریف ازخودشان وفرافکنی...
    آقای احمدی فردی شناخته شده هستن...بسیجی؛ولایتمداری؛وپایبندبه ارزشها وکفتمان انقلاب
    • محمدی
    • 23 اردیبهشت 1395 01:14
    • 0
    تهمت بی ثباتی سیاسی به احمدی خنده دار است
    • ایمانی
    • 22 اردیبهشت 1395 12:49
    • 0
    کسی نمی تواندبه آقای احمدی تهمت بزند او توسط مخالفانش به سماجت شهرت دارد اما دوستان دیروز نمی بایست بگویند او بی ثبات است احمدی مردی باثبات ومقاوم است و سوالاتش هم از روی دلسوزی بوده وحق دارد سوال بپرسد
    امیدواریم شورای شهر به بالاگریوه پاسخ بدهد
    • معلم
    • 22 اردیبهشت 1395 08:32
    • 0
    آقای نعمت پور لطفا منطقی و به دور از احساس جواب بدهید و از مردم و آقای احمدی عذرخواهی کنید
    ====
    ====
    بالاگریوه
    باسلام و احترام
    نیازی به عذرخواهی نیست و عندالله ما دوست نداشتیم چنین مسائلی درفضای مجازی منتشرشود وشاهد و دلیل این ادعایمان هم صبر 2 هفته ای ما و انتشار مطلب " سخنی با فرماندار" دراین رابطه بود، امااز یک طرف هم عدم جواب به اتهامات وارد شده را ظلم به خودمان و شهروندان ارزیابی کرده و ناگزیر به انتشار این مطلب شدیم
    • فاضلی
    • 22 اردیبهشت 1395 07:42
    • 0
    پای درس عملی حقگوئی مدیرسایت بالاگریوه
    آقای احمدی بااین کار نشان داده که درمسیرو روندزندگی سیاسی و اجتماعی اش برخلاف برخی سیاسیون طایفه گراکه همه چیزرا با عینک تعصبات غلط طایفه ای وفامیلی می بینند،ملاک و معیارش فقط حق وحقیقت است و ملاحظات فامیلی،طایفه ای ،حزبی، گروهی ،سیاسیون و رفقا او را ازبیان حق و حقیقت بازنمی دارد
    • حسنوند
    • 22 اردیبهشت 1395 02:02
    • 0
    منتظر پاسخ جناب آقای نعمت پور هستیم که به سوال های مردم پاسخ بدهند آفرین بر آقای احمدی
    • باانصاف
    • 22 اردیبهشت 1395 01:50
    • 0
    خداوند آقای احمدی راحفظ کند،دراین جوابیه همه معیارهای اخلاقی و اخلاق رسانه ای رارعایت کرده است
    • باقرپور
    • 22 اردیبهشت 1395 00:09
    • 0
    با سلام این نهایت اخلاق مداری و روحیه رسانه محور شما رو میرسونه که چنین جوابیه پرمعنی و پرسشگرانه ای مطرح نموده اید/ تشکر
    • جودکی
    • 21 اردیبهشت 1395 22:41
    • 0
    چه خوش صید دلم کردی بنازم چشم مستت را / که کس آهوی وحشی ازاین خوش ترنمی گیرد/درودتان که زیباو منطقی .....بیان فرمودید/ درودتان که پایدار بودن خصیصه اصلی شماست.

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید