شنبه، 1 اردیبهشت 1403
سیاست
شناسه خبر: 1944
  • 0

منتخب مردم لرستان درمجلس خبرگان رهبری:

ظاهرسازی،قیافه گرفتن وجزیره ای عمل کردن دردی ازلرستان دوا نمی کند

آیت الله مبلغی : قیافه گرفتن ها و تظاهرهای بی فایده دردی را در لرستان دوا نمی کند زیرا فطرت مردم لرستان و شهرستان پلدختر فطرتی پاک و ساده است


منتخب مردم لرستان در پنجمین دوره خبرگان رهبری گفت:مبنای ارزش انسان ازدیگاه اسلام و قرآن کار و تلاش است.

 

به گزارش بالاگریوه به نقل از بلوطستان آیت اله احمد مبلغی بابیان این مطلب در جلسه شورای اداری پلدختر افزود: باید از خاستگاه دینی به مسائل فرهنگی بپردازیم.

وی با تاکید برپردازش به نکته های قرآنی درتمامی شئون زندگی گفت: خاستگاههای فکری و اساسی دینی باید درتمامی عرصه های سیاسی،اقتصادی ،فرهنگی و..جاری شود.

 

منتخب مردم لرستان در پنجمین دوره خبرگان رهبری اظهار داشت: آنچه در اسلام و تعالیم قرآنی خیلی مهم و مورد تاکید است نظریه کار است .

آیت اله مبلغی با بیان اینکه سخن گفتن قرآن از انسان فراتز از انسان با تعلقات است افزود:  مبنای ارزش انسان از دیدگاه اسلام و قرآن کار و تلاش است که بر پایه آن انسان ارزیابی می شود.

 

منتخب مردم لرستان در پنجمین دوره خبرگان رهبری خاطر نشان کرد:خصوصیاتی که قرآن برای کار برشمرده باید در تمامی شئونات جامعه و در حوزه های مختلف جاری شود.

 

وی اظهار داشت :صرف عمل ارزشی ندارد و عمل بایدصفت صالح بودن را یدک بکشد.

 

آیت اله مبلغی مروجی با بیان اینکه عمل انسانی و اخروی عملی صالح است ،افزود:عمل باید یک ارزش افزوده و خدمتی به جامعه کرده و عرضه شود.

منتخب مردم لرستان در پنجمین دوره خبرگان رهبری گفت: اساس هر تلاش و فعالیتی باید حالت کامل شدگی عمل باشد.

 

 

 آیت الله مبلغی مروجی ادامه داد: در ارتباط با استان متاسفانه بیکاری مطرح است که بلایی خانمانسوزاست و برای ریشه کن کردن و یا کاهش و مهار آن بایدازتمامی ظرفیت هاو فرصت های فرارو استان استفاده کنیم.

وی بابیان اینکه در این استان باید برپایه ظرفیت ها و تعاملات و استفاده اززمینه های کار حرکت شود،افزود:همکاری ،همراهی،ارتباط مداوم بین بخش های مختلف لرستان از جمله مسئولین با استفاده از ظرفیت های نمایندگان منتخب مردم در خبرگان و مجلس شورای اسلامی بعنوان صدایی نیرومند راهی برای کار و تلاش و حرکت رو به جلو مهم و موثر خواهد بود.

نماینده مردم لرستان در پنجمین دوره خبرگان رهبری اضافه کرد: در این راه استفاده از ظرفیت های فکری و نگاه دانشگاهیان می تواند مفید واقع شود.

 

وی با اشاره به اینکه نبایدبه شیوه ای جزیره ای ،منقطع و جداازهم عمل شود تصریح کرد : لازم است تمرکز برکار و تلاش وجلوگیری ازصورت سازی های ظاهری و کارهای نیم بند در این دوره در مسیر رای ملت باید صورت پذیرد.

آیت اله مبلغی گفت: منتخبان مردم در خبرگان و مجلس شورای اسلامی باید در ارتباط مداوم با هم باشند تا یک گرایش قاطع در خدمت به مردم شکل گیرد.

 

وی افزود: قیافه گرفتن ها و تظاهرهای بی فایده دردی را در لرستان دوا نمی کند زیرا فطرت مردم لرستان و شهرستان پلدختر فطرتی پاک و ساده است.

 

آیت اله مبلغی با بیان اینکه نجابت و مردانگی مردم پلدختر درجنگ تحمیلی و پس از آن زبانزد خاص و عام است ،گفت: می طلبد که چنین مردمی فرصت تبادل نظر و پیشرفت را فراهم کنند.

نماینده مردم لرستان درمجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه ائمه جمعه درایجاد همگرائی نقش کلیدی داشته و محور وحدت هستند خاطرنشان کرد : خوشبختانه حجت الاسلام سوری در شهر پلدختر از جایگاهی محوری برخوردار هستند.

 

وی با بیان اینکه پیگیری و برقراری ارتباط بین مسئولین و نمایندگان و نخبگان راه رسیدن به پیشرفت است ،اظهار داشت : اگر این همگرایی ایجاد شود فرصت بهره مندی از این ظرفیت ها ایجاد و می توان به دستاوردهای خوبی رسید.

 

مبلغی بابیان اینکه محوراقتصادمقاومتی کاروتلاش مضاعف است افزود: اقتصاد مقاومتی برای استان های محرومی چون لرستان حامل پیام امید بخش و مضاعفی است .

منتخب مردم لرستان درمجلس خبرگان رهبری افزود: رفع بیکاری لرستان در گرو کار و تلاش با محوریت اقتصاد مقاومتی است.

 

آیت اله مبلغی مروجی با تشکر از رای قاطع مردم پلدختر به خود در انتخابات خبرگان رهبری تصریح کرد:از مردم نجیب و بزرگوار پلدختر به خاطر رای قاطع خود به اینجانب تشکر می کنم.

 

درخواست امام جمعه پلدختر ازآیت الله مروجی برای فراهم کردن زمینه سفرمقام معظم رهبری به لرستان


امام جمعه پلدختر هم دراین جلسه ایت اله مبلغی را شخصیتی علمی و بزرگ ارزیابی کرد و گفت: در میان بسیاری از مراجع تقلید ازشخصیت ایشان به نیکی و احترام یادمی شود که این برای استان لرستان افتخار است که چنین شخصیتی را در دامان خود پرورش داده است.

حجت الاسلام محمد سوری افزود: آیت اله مبلغی در هرجایی که قدم گذاشته منشا خیر و برکت بوده و شخصیت ممتاز وی در میان اهل علم برجسته است.

 

امام جمعه پلدختر تصریح کرد: پدر بزرگوار ایشان حضرت آیت اله ماشاالله مروجی در کوهدشت منشا کارهای پیغمبر گونه ای بوده و این خانواده و فرزندان آن عزیز منشا خیر و برکت بوده اند.

وی افزود: از جناب آیت اله مبلغی درخواست می کنیم ضمن ابلاغ سلام مردم لرستان به محضر مقام معظم رهبری زمینه سفر معظم له را برای حضور درجمع مردم استان فراهم کنند.

 

حجت الاسلام سوری گفت: ارتقای سطح فرهنگ لرستان با توجه به حوزه های علمیه و تقویت آنان از دیگر خواسته های مردم لرستان از منتخب خود در مجلس خبرگان رهبری است.

 

ظرفیت های راکد اقتصادی پلدخترعملیاتی شوند


فرماندار پلدختر هم با بیان اینکه پلدختر ظرفیت های راکدی درحوزه اقتصاد دارد خاطرنشان کرد: با توجه به قرار گرفتن لرستان در پایلوت اقتصاد مقاومتی باید زمینه سرمایه گذاری بخش خصوصی و مردم فراهم شود تا این ظرفیت ها به حوزه عملیاتی برسند.

نورالدین درمنان افزود: تک محصولی و دولتی بودن،اقتصاد ایران را به اقتصادی ضعیف تبدیل کرده و تنها راه علاج این بیماری اقتصاد مقاومتی است که همه ما موظف به اجرای آن هستیم.

دسته بندی: سیاست
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید