سه شنبه، 29 اسفند 1402
انتخاب سردبیر / سیاست
شناسه خبر: 1933
  • 0

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان:

توانمندی وآمادگی سپاه برای زدودن غبارمحرومیت ازچهره مردم

سردارمرتضی کشکولی بابیان اینکه اگر سایه تهدیدات ازسرسپاه برداشته شود کاری می‌کنیم که گردرنج ازچهره مردم زدوده شود،عنوان کرد: مأموریت حساس سپاه بسیج سازندگی است که به دنبال تأمین امنیت ملت در ابعاد اقتصادمقاومتی است.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل لرستان گفت: دستور راهبردی مهم در سپاه نهادینه کردن معنویت است البته نه معنویتی منزوی و به‌دوراز بصیرت بلکه معنویتی که مجاهدت و شهادت را به دنبال داشته باشد.

به گزارش بالاگریوه ، سردار مرتضی کشکولی درنخستین گردهمایی فرماندهان پیشکسوت سپاه ناحیه بروجرد اظهار داشت: موازنه قدرت درخارج و داخل کشور به نفع انقلاب اسلامی است بنابراین باید هوشمندانه نقش پاسداری خود در این عرصه را ایفا کنیم.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در تبیین اهداف فرآیندهای انقلاب عنوان کرد: رهبر معظم انقلاب پنج مرحله را برای فرآیندهای انقلاب اسلامی مشخص کرده که تاکنون دو مرحله از آن شامل پیروزی انقلاب و حفظ و شکوفایی آن طی شده است.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل لرستان با اشاره به برگزاری بیش از 37 دوره انتخابات مختلف در ساختار نظام جمهوری اسلامی ایران بیان کرد: برگزاری این تعداد انتخابات مختلف در کشور، نظام جمهوری اسلامی ایران را در منطقه و جهان نهادینه کرده و اینک در مرحله سوم یعنی تشکیل دولت اسلامی به معنای عام آن قرار داده است.

کشکولی بابیان اینکه سپاه باید ازحیث نظری درکنارانقلاب باقی بماند، تصریح کرد: انقلاب اسلامی منظومه و مجموعه‌ای ازارزش‌ها و آرمان‌هایی است که امام راحل جمع‌آوری کرده ومقام معظم رهبری درحال حاضر طلایه‌دارهمان آرمان‌ها است و جمهوری اسلامی معدل عملکرد کارگزاران است و اگرجمهوری اسلامی بخواهدبه انقلاب اسلامی نزدیک‌تر شود باید کارکرد کارگزاران آن انقلابی شود بنابراین هرچه ضریب اسلامی و دینی شدن کارگزاران نظام رو به انقلاب نزدیک‌تر شود، فاصله این دو با یکدیگر کمتر می‌شود.

وی با اشاره به تأکید مقام معظم رهبری در جمع برگزیدگان خبرگان رهبری مبنی بر جاری شدن روحیه انقلابی درمیان آن‌ها، تصریح کرد: این تأکیدمعظم له برای همه کارگزاران نظام است و نشان‌دهنده فاصله گرفتن روحیه انقلابی با جمهوری اسلامی است.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل لرستان با اشاره به محاسبات دقیق دشمنان از انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: دهه‌های نخستین انقلاب دشمنان خارجی آشنایی چندانی با انقلاب نداشتند و این امر به شکست راهبردهای خصمانه آن‌ها علیه جمهوری اسلامی می‌انجامید پس‌ازآن تلاش کردند با تحریک، ترور، کودتا، جنگ و ناامنی آرمان‌های انقلاب را شکست‌خورده جلوه دهند که در این راه توفیقی نصیب آن‌ها نشد بنابراین تلاش کردند انقلاب را استحاله کنند و با همراه کردن دو قوه مجریه و مقننه در سال‌های آغازین تا حدودی به اهداف خود دست یافتند که پس‌ازآن مردم به دولتی که گفتمان انقلاب را در شعارهای خود تکرار می‌کرد، رأی دادند و بار دیگر نقشه‌های آن‌ها با شکست مواجه شد.

وی با اشاره به تغییر راهبرد دشمن با کسب شناخت دقیق از انقلاب تصریح کرد: دشمن با اشراف اطلاعاتی دقیق خود جنگ را به همه شئون زندگی ملت ایران کشانده و باورها و اعتقادات شناختی و بنیان‌های خانواده‌ها را مورد هدف خود قرار داده است.

کشکولی باتأکیدبرتسلط سپاهیان برابزار ولایتمداری وفضائل اسلامی گفت:دستور راهبردی مهم درسپاه نهادینه کردن معنویت است البته نه معنویتی منزوی و به‌دوراز بصیرت بلکه معنویتی که مجاهدت و شهادت را به دنبال داشته باشد.

وی یکی از روش‌های براندازی معمول نظام‌های دنیا را روش براندازی قانونی یا پارلمانی دانست و افزود: در این روش کاندیدای موافق اهداف دشمنان پس از بازه زمانی بلندمدت راهی مجلس شده و با تصویب قوانینی مشکلاتی جدی برای ماهیت نظام به وجود آورده و ارزش‌های انقلاب اسلامی را مورد هدف خود قرار می‌دهد.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل لرستان بابیان اینکه اگر سایه تهدیدات از سر سپاه برداشته شود کاری می‌کنیم که گرد رنج از چهره مردم زدوده شود، عنوان کرد: مأموریت حساس سپاه بسیج سازندگی است که به دنبال تأمین امنیت ملت در ابعاد اقتصاد مقاومتی است.    تسنیم

دسته بندی: انتخاب سردبیر / سیاست
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید