جمعه، 10 فروردین 1403
سیاست / اقتصاد
شناسه خبر: 1927
  • 0

اتحادیه انجمن‌‌های اسلامی دانشجویان مستقل خطاب به جهانگیری:

آقای جهانگیری!درموردسرنوشت 105هزارمیلیاردتومان"اقدام وعمل"کنید

در حالي كه دولت انتظار معجزه اقتصادي از برجام دارد؛ چنين بي انضباطي اقتصادي در دولت شما چه توجيهي دارد ؟

در حالي كه دولت انتظار معجزه اقتصادي ازبرجام دارد؛ چنين بي انضباطي اقتصادي در دولت شما چه توجيهي دارد ؟
به گزارش بالاگریوه ،اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل درنامه ای خطاب به جهانگیری، معاون اول رئیس جمهور با اشاره به سخنان توكلي، نماينده مجلس پيرامون مبلغ قابل توجه 105 هزار میلیارد توماني نوشتند: چنين بي انضباطي اقتصادي در دولت شما چه توجيهي دارد؟
متن این نامه به شرح زیر است:


جناب آقای مهندس جهانگیری، معاون اول محترم رییس‌جمهور؛
با سلام
باوجوددغدغه های فراوان جناب رئیس جمهوردرمسئله برجام و تمرکزکمترایشان درحوزه مسائل اقتصادی بر آن شدیم تاابهام و سوالی را که این روزها ذهن دغدغه مندان انقلاب و کشور درحوزه اقتصاد را باشما که گویا جزو معتمدین کشور درحوزه مباحث اقتصادی هستید در میان بگذاریم.

درپی آنچه دررسانه ها ومطبوعات همسو بادولت دررابطه باسخنان جناب آقای دکترتوکلی نماینده محترم مجلس شورای اسلامی پیرامون مبلغ قابل توجه 105000 میلیاردتومانی منتشر شده است- که حدوداً معادل ۳سال یارانه ی پرداختی کشور، ۳۵ برابر اختلاس معروف! و ۱۰برابر مبلغ پرونده بابک زنجانی است- ابهاماتی برای ما دانشجویان به وجود آمد.

ایشان مدعی هستند بخشی از مبلغ فوق که برای تامین دارو و نیازهای اساسی کشور از صندوق توسعه ملی قرض گرفته شده بود، در زمان دولت یازدهم در برخی دستگاه های دولتی صرف خرید ساختمان و پرداخت پاداش به کارکنان شده است.

به نظر می رسد اگر سخنان دکتر توکلی یا حتی بخشی از آن صحیح باشد، فاجعه اقتصادی در دولت یازدهم اتفاق افتاده است و در حالی که دولت محترم انتظار معجزه اقتصادی از برجام دارد و مردم را به بهشت برین پسا برجام حواله می دهد، چنین بی انضباطی اقتصادی در دولت شما چه توجیهی دارد؟

بدتر ازاین اتفاق عدم شفافیت دولت محترم درخصوص این پرونده و پرونده های این چنینی و سیاسی بازی عده ای در خصوص فساد و تقسیم فساد به خوب و بد و نگاه قبیله ای به مسئله ی مفاسد اقتصادی است،خواهشمند است پس از حدود سه سال تلاش برای انجام رسالت افشاگری پیرامون اتهامات ثابت نشده‌ به دولت های پیشین، درباره سرنوشت مبلغ 000/000/000/000/ 105 تومانی پاسخ گو باشید.      منبع:دانشجو

دسته بندی: سیاست / اقتصاد
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید