جمعه، 31 فروردین 1403
سیاست
شناسه خبر: 1921
  • 0

حجت الاسلام و المسلمین سوری امام جمعه پلدختر:

عده ای خیال می کنندتنها راه نجات کشورکنارآمدن باشیطان بزرگ است

امام جمعه پلدختر گفت :برخی خیال می کنند تنها راه نجات کشور کنارآمدن صددرصدی با آمریکا است.


امام جمعه پلدختر گفت :برخی خیال می کنند تنها راه نجات کشور کنارآمدن صددرصدی با آمریکا است.


به گزارش بالاگریوه حجت الاسلام محمد سوری درخطبه های نمازجمعه پلدخترضمن بیان اینکه هیچ شک و شبهه ای در اینکه آمریکا دشمن شماره یک ملت ایران است وجود ندارد وجود ندارد،افزود: متاسفانه دیدگاهی در بین برخی سیاسیون وجود دارد که خیال می کنند تنها راه نجات کشورکنار آمدن با آمریکا است.


وی به نقل از حضرت امام (ره)  رابطه با آمریکارا رایطه مظلوم با ظالم و غارتگربا غارت شده عنوان کردو گفت: رابطه با آمریکا هیچ سودی برای ملت ایران ندارد.
حجت الاسلام و المسلمین سوری خاطرنشان کرد : همان سیاسیونی که راه نجات ایران ازهمه مشکلات را کنار آمدن با آمریکا می دانند به دنبال اجرای برجام های ۲و ۳و ۴ برای دست کشیدن  ملت بزرگ ایران از مبانی و ارزش های اسلامی و انقلاب هستند.


امام جمعه پلدختر اظهار داشت: برجام هائی که آمریکائی ها ازآن صحبت می کنندبدان معناست که ما برخلاف توصیه های دین مقدس اسلام ازحمایت شیعیان لبنان و مردم مسلمان عراق، یمن، سوریه فلسطین و افغانستان دست برداریم .وهمچون برخی حکام عربی درکنار رژیم غاصب وجعلی صهیونیستی قراربگیریم درحالی که این امر با مبانی دینی و انقلابی ما همخوانی ندارد.

خطیب جمعه پلدختربابیان اینکه آمریکا برای سیطره فرهنگی ،سیاسی و اقتصادی برجهان ازانجام هیچ جنایتی ابایی ندارد تصریح کرد : درهمین بحث هسته ای هم آمریکا ازهیچ کوششی برای متوقف کردن برنامه هسته ای فروگذار نکرده و به دنبال این بود که ایران به انرژی صلح آمیز هسته ای دست پیدا نکند.

وی با بیان اینکه بنا به اذعان مسئولین ومذاکره کنندگان کشور ازجمله آقایان صالحی و ظریف آمریکا بدعهدی خود را در قضیه برجام نشان داده است،گفت: حتی خود مسئولین و مذاکره کنندگان ما هم بر بدعهدی آمریکا پس از برجام اذهان می کنند و کاملا آشکاراست که آمریکائی ها صرفآ بدنبال متوقف کردن برنامه هسته ای ملت ایران هستند.

امام جمعه پلدختربا اشاره به اینکه آمریکابه هیچ عنوان قابل اعتماد نیست افزود:نمونه ای ازغیرقابل اعتماد بودن دولتمردان آمریکادرهمین قضیه برجام مشخص شدو علیرغم اینکه مسئولین ایران حسن ظن خودرا نشان داده و به تعهدات عمل کردند اما دولت آمریکا نه تنها بدعهدی کرده و قائل به انجام تعهدات خود دربرجام نشدند ،بلکه ازتحریم ها ی جدیدو برجام های دیگری سخن می گویند.


حجت الاسلام و المسلمین محمدسوری  با بیان اینکه برجام درحد یک تعهد کاغذی بود و عملیاتی نشد،اظهار داشت: آمریکائی ها برای انجام تعهدات خود دربرجام به دنبال بهانه تراشی هستند اما باید مطمئن باشند که ملت ایران زیر بار زور وذلت نخواهد رفت .

دسته بندی: سیاست
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید