جمعه، 7 اردیبهشت 1403
سیاست
شناسه خبر: 1910
  • 0

امام جمعه پلدختر :

دولتمردان به جای شعار رفع تحریم ها ، اقتصاد مقاومتی را عملیاتی کنند

امام جمعه پلدختر گفت: دولتمردان بجای اینکه ازرفع تحریم ها صحبت کنند با تبعیت از رهبرانقلاب ظرفیت های اقتصادی داخلی را تقویت کنند

امام جمعه پلدختر گفت: دولتمردان بجای اینکه ازرفع تحریم ها صحبت کنند با تبعیت از رهبرانقلاب ظرفیت های اقتصادی داخلی را تقویت کنند


به گزارش بالاگریوه حجت الاسلام و المسلمین محمدسوری درابتدای خطبه دوم نماز جمعه این هفته با اشاره به سیزدهم فروردین که درنظام اسلامی به نام روز طبیعت نامگذاری شده است افزود: انسان موحد وقتی به دل طبیعت میرود با مشاهده زیبائی های خلقت باید به یاد خدابیفتد و بداندکه خداوندخالق و آفریننده همه چیز است.


وی باتقبیح خرافاتی که درمورد نحس بودن 13 فروردین دراذهان بعضی مردم وجود دارد خاطرنشان کرد : اینکه در میان برخی مردم مرسوم است که میگویند سیزدهم فروردین نحس است مبنای شرعی و عقلی نداشته و ریشه در خرافات دارد .


خطیب جمعه پلدختر با بیان اینکه نحس بودن روز سیزدهم فروردین نه در شرع آمده ونه ازلحاظ عقل و منطق پذیرفتنی است تصریح کرد: البته این بحث خرافات قبل از اسلام هم بوده آنچه که لازم است همه بدانیم هرمعلولی یک علت دارد و هیچ کاری بدون علت نیست .


سوری درادامه ضمن قدردانی ازنیروی انتظامی  وفرماندهی این نیروسرهنگ عبدالوند خاطرنشان کرد : مردم بخاطر حضورسبز این عزیزان که درتعطیلات نوروزی وظیفه خودشان را درارتباط باامنیت منازل و مغازه ها و اموال آنان به خوبی انجام دادند با آرامش خاطر به مسافرت رفتند.


امام جمعه پلدختر درادامه به وضع تحریم های جدید ازسوی دولت آمریکا به بهانه برنامه موشکی جمهوری اسلامی ایران اشاره کردو افزود: دولتمردان به فرموده امام باید اصل را برفریبکاری و دشمنی آمریکا بگذارند زیرا ملت ایران آنقدر که از آمریکا صدمه دیده از هیچکس ندیده است .


حجت الاسلام و المسلمین سوری اعتماد به دولتمردان و حاکمان آمریکا را ساده لوحی قلمداد کرده و افزود: آمریکا فقط به دنبال منافع خود بوده و هرگز خیرخواه ملت ها نیست و ملت ایران به خاطر ظلم هایی که از امریکا دیده است نسبت به آمریکا کینه عجیبی دارند .


امام جمعه پلدختر با بیان اینکه باید آمریکا را دشمن بدانیم  عمل به اقتصاد مقاومتی را راه برون رفت ازمشکلات اقتصادی کشوردانست و یادآورشد: به فرموده مقام معظم رهبری علاج همه مشکلات کشور در اقتصاد مقاومتی است یعنی همان اقتصاد دانش بنیان ، یعنی اقتصادی که بر اساس علم و دانش پی ریزی شود یعنی اقتصاد درون زا ، یعنی اقتصادی که در داخل پایه های مستحکمی دارد  که تکانه های بین المللی و جهانی و اقتصادی آن را متزلزل نکند.


حجت الاسلام و المسلمین محمد سوری درپایان خاطرنشان کرد: دولتمردان بجای اینکه ازرفع تحریم ها صحبت کنند با پیروی از توصیه های رهبری اقتصاد داخلی را تقویت کنند زیرا منظور مقام معظم رهبری از نامگذاری امسال به سال اقتصاد مقاومتی ، اقدام و عمل یعنی اینکه باید عمل شود و فقط به شعار اکتفا نشود .

دسته بندی: سیاست
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید