پنج شنبه، 6 اردیبهشت 1403
انتخابات
شناسه خبر: 1882
  • 0

عضو جامعه روحانیت مبارز:

دستگاه اطلاعاتی و قضائی عناصر"سازمان تخریب"راشناسایی و معرفی کنند

حجت‌الاسلام حسین ابراهیمی با اشاره به حمایت بی‌بی‌سی و رسانه‌های بیگانه از سازمان تخریب، تصریح کرد: چهره‌هایی همچون آیات جنتی، یزدی،شاهرودی و مصباح از نوادر روزگار هستند و بعد از سال‌ها چهره‌های این‌چنینی درجامعه دیده می‌شوند، بنابراین حتی کسانی که اختلاف سلیقه هم دارند، چنین سرمایه‌هایی را در جوامع مختلف حفظ می‌کنند.

حجت‌الاسلام حسین ابراهیمی عضوجامعه روحانیت مبارز با اشاره به تلاش سازمان تخریب برای تهی کردن مجلس خبرگان ازعناصر انقلاب اظهار داشت: در رابطه با مسائل انتخابات، تنها انتخابات خبرگان مطرح نیست، بلکه کارهای متفاوتی صورت گرفت که شأن جمهوری اسلامی نبود و این مسئله بیشتر درانتخابات خبرگان خودرا نشان داد که افرادبا بداخلاقی و ایجاد سازمان تخریب، اهداف‌شان را پیش بردند.

به گزارش بالاگریوه به نقل ازفارس ابراهیمی ادامه داد: این اقدامات باعقل، وجدان،عرف وهرچه محاسبه کنیم، تطبیق نداردو انسان‌های عاقل به خاطرمنافع ملی کشورشان هم که شده، چهره‌های ارزشمندشان را تخریب نمی‌کنند، چرا که از دست دادن آنها به معنای از دست‌دادن سرمایه اجتماعی است.

عضو جامعه روحانیت مبارزبا اشاره به حمایت بی‌بی‌سی و رسانه‌های بیگانه از این سازمان تخریب، تصریح کرد: چهره‌هایی همچون آیات جنتی، یزدی، شاهرودی و مصباح از نوادر روزگار هستند و بعد از سال‌ها چهره‌های این‌چنینی در جامعه دیده می‌شوند، بنابراین حتی کسانی که اختلاف سلیقه هم دارند، چنین سرمایه‌هایی را در جوامع مختلف حفظ می‌کنند.

وی با بیان اینکه متأسفانه یکی از عوامل مخرب علیه چهره‌های ارزشمند در ایران در زمان انتخابات دیده می‌شود، تأکید کرد: بنده معتقدم این افراد مفسد هستند، کسانی که دست به تخریب می‌زنند و بیگانگان نیز از آنها حمایت و به آنها کمک می‌کنند.

ابراهیمی با تأکیدبر اینکه قطعاً بایداین افرادشناسایی وبه مردم معرفی شوند،افزود: حتی بایدبا این سازمان تخریب برخوردقضایی صورت گیرد،چراکه آنها سرمایه‌های کشور را ازدست مردم خارج می‌کنند و عقبه این افراد همان کسانی هستند که از وجود امیرالمؤمنین(ع) رنج می‌بردند و ایشان را نیزتخریب می‌کردند، لذا می‌بینیم امروز نیز چهره‌های نورانی را برای مردم زشت و سیاه به تصویر می‌کشند.

عضو جامعه روحانیت مبارز تصریح کرد: لازم است که قوه قضائیه و وزارت اطلاعات عناصر این سازمان تخریب را شناسایی کرده،به آنها شبیخون بزند و این عناصر مفسد رامعرفی کندتا در آینده چهره‌های ارزشمند کشور به این شکل تخریب نشوند.

دسته بندی: انتخابات
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید