شنبه، 1 اردیبهشت 1403
انتخابات
شناسه خبر: 1880
  • 0

همگام با انتخابات(55) قدردانی سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان از حضورحماسی مردم درانتخابات

ملت بصیرایران دراین انتخابات نیزباتبعیت محض ازولایت و رهبری توطئه های دشمنان راخنثی کرد

سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان با صدور بیانیه ای از حضور حماسی و با بصیرت ملت ایران به ویژه مردم همیشه در صحنه لرستان در پای صندوق های رای قدردانی کرد.

روابط عمومی سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان با صدور بیانیه ای ازحضور حماسی و با بصیرت ملت ایران به ویژه مردم همیشه در صحنه لرستان در پای صندوق های رای قدردانی کرد.

 

به گزارش بالاگریوه ،دربیانیه روابط عمومی سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان که به منظورقدردانی ازحضورحماسی ملت ایران دردوانتخابات مجلس خبرگان رهبری ومجلس شورای اسلامی صادر شده؛ آمده است:ملت ایران با حضور حماسی خود دردو انتخابات 7اسفندماه بار دیگر با لبیک به دعوت رهبر معظم انقلاب برای حضوردرصحنه انتخابات ازآزمونی سخت وسرنوشت ساز سربلند بیرون آمدند.

بدون شک در فرآیند برگزاری انتخابات نهایتا این مردم بودندکه در 7 اسفندماه با حضورحماسی خود در پای صندوق های رای سناریوی ناکامی های دشمن را در مایوس کردن ملت ایران از نظام تکمیل کردند.

بدون شک هر گاه که دشمن برای ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری ایران به توطئه چینی و دسیسه سازی روی آورده است این ملت با بصیرت ایران بوده اند که با تبعیت محض از ولایت و رهبری هر توطئه ای را با حضور در صحنه های سرنوشت سازی همچون انتخابات خنثی کرده اند.

بدین وسیله سپاه حضرت ابوالفضل (ع) از باب لم یشکر الخالق لم یشکر المخلوق مراتب قدردانی خود را از حضور حماسی ملت ایران و به ویژه مردم همیشه در صحنه استان لرستان در پای صندوق های رای اعلام می کند. معتقدیم که هر برگ رای که در صندوق های اخذ آراء ریخته شده است رای به آرمان های انقلاب اسلامی و تجدید بیعت با رهبر معظم انقلاب و تیری بوده است که بر قلب دشمنان نشسته است.

دسته بندی: انتخابات
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید