شنبه، 1 اردیبهشت 1403
سیاست
شناسه خبر: 1872
  • 0

حجت الاسلام و المسلمین محمد سوری :

مردم به کسانی رأی بدهندکه امنیت جامعه را برهم نزنند/ نهادهای امنیتی اجازه تخطی به احدی نخواهند داد

حجت الاسلام و المسلمین محمدسوری امام جمعه پلدختر گفت: مردم درانتخابات به کسانی رأی بدهند که اخلاق اسلامی را رعایت کرده و با حرکات خود امنیت را برهم نزنند.

حجت الاسلام و المسلمین محمدسوری امام جمعه پلدختر گفت: مردم درانتخابات به کسانی رأی بدهند که اخلاق اسلامی را رعایت کرده و با حرکات خود امنیت را برهم نزنند.


به گزارش بالاگریوه امام جمعه پلدختردرمراسم با شکوه راهپیمائی 22بهمن این شهر بابرشمردن شاخصه های خط امام گفت:خط امام همان مجموعه اصول و آرمانهای انقلاب وارزش های اسلامی است که برگرفته از فرمایشات امام است.

حجت الاسلام و المسلمین سوری حکومت دینی رابرگرفته ازآیات و روایات ومنبعث ازآموزه های دین مبین اسلام دانست وتصریح کرد: یکی ازشاخصه های حضرت امام تفکیک ناپذیری دین ازسیاست است و سیاستی که دین را کناربگذارد درمکتب امام مفهوم و جایگاهی ندارد.

 

حجت الاسلام سوری با اشاره به اینکه ازمنظر امام خمینی (ره) دین ثابت است و دنیا متغیر اظهارداشت : هیچ چیزی نمی تواند دین را از کسی که متدین و ادامه دهنده راه امام است جداکند.

 

وی سپس به شاخص های پیروان راستین حضرت امام (ره) اشاره کرد و گفت: یکی ازمهمترین شاخص های این افراد پیروی راستین از تفکرامام است و وقتی که امام حفظ نظام را ازاوجب واجبات می داند کسی که ادعا می کند مقلد و پیرو امام است باید حفظ نظام را سرلوحه کار خودقراردهد.وهیچگاه بخاطرمطامع دنیائی خط امام را رها نکند.

 

سوری یکی دیگر ازشاخصه های پیروان راستین حضرت امام راتبعیت محض و بی چون وچرا از ولایت مطلقه فقیه عنوان کرد و افزود: راه کسانی که مطیع اوامر و رهنمود های حضرت امام هستند با مدعیان  دروغین کاملاً جداست.وکسانی پیرو ولایت فقیه هستند که فرمایشات ولی فقیه را فصل الخطاب بدانند نه اینکه نظر امام را براساس برداشت های خود تفسیر کنند.

رئیس ستاد دهه فجر شهرستان پلدخترحامیان انقلاب را مستضعفین و پابرهنگان عنوان کرد وافزود: یکی دیگر ازشاخصه های پیروان امام این است که پابرهنگان و مستضعفین ولی نعمتان و صاحبان اصلی انقلاب هستند و مرفهین بی درد و کسانی که هیچ سهمی دراین انقلاب ندارنددر این دیدگاه نبایستی تصمیم گیرنده باشند.


وی یکی دیگر ازشاخصه های پیروان حضرت امام (ره) را تفکربسیجی دانست وگفت : امام بسیج را لشکر مخلس خدامی دانست و جایگاه بسیج دردیدگاه امام آنقدر والا و بااهمیت است که حضرتش آرزو می کرد ای کاش یک بسیجی بود ولذا اهانت به بسیج از طرف هرکسی کار ناپسندی است.

حجت الاسلام و المسلمین سوری افزود : درخطِ امام یکی دیگر از شاخص ها اولویت دادن اسلام برهرامر دیگری است.


امام جمعه پلدختر درادامه با اشاره به اهمیت انتخابات و اینکه مردم حق انتخاب دارندبا تأکیدبرضرورت حضور گسترده و پرشور مردم درانتخابات گفت: همینکه نظام اسلامی این بستر را فراهم کرده تا ما بتوانیم درتعیین سرنوشت خویش ایفای نقش کنیم ما هم باید با حضور خود دست به امنتخاب اصلح بزنیم.


سوری بابیان اینکه انتخاب حقِ مردم است اما انتخاب بایدبراساس برنامه باشدوبدانیم چه کسانی رابعنوان وکیل الناس به مجلس می فرستیم تصریح کرد:کسانی که پیرو امام ورهبری هستند وهیچگاه بخاطر مطامع دنیائی قانون را نادیده نمی گیرند باید دراولویت انتخاب باشند.

وی خاطر نشان کرد: مردم باید به کسانی رأی بدهند که اخلاق اسلامی را در تبلیغات انتخاباتی رعایت کرده و بتوانند مشکلی ازمشکلات مردم را حل کنند.


سوری با اشاره به اینکه الحمدلله نیروهای امنیتی درشهرستان اجازه تخطی به هیچ کسی را نخواهند داد تأکید کردمردم بایدبه کسانی رأی بدهندکه باصحبت هاو رفتارهای خودامنیت مردم و شهرستان را برهم نزنند.

حجت الاسلام و المسلمین محمد سوری بامخاطب قراردادن نامزدهای نمایندگی مجلس درحوزه شهرستان پلدخترخاطر نشان کرد:مردم خودشان بینا و بصیر هستندوداوطلبان نمایندگی مجلس باید ضمن دعوت مردم به حضور گسترده وحداکثری درانتخابات از بداخلاقی های انتخاباتی پرهیز کنندو بدانند بداخلاقی در تبلیغات انتخاباتی نه مرضی خداست و نه مورد رضایت مردم و دوستداران نظام .و هرکس به خیال افزایش آراء خود دیگری را تخریب کند نتیجه عکس خواهدگرفت.


امام جمعه پلدختر درپایان با توصیه با مجریان وناظران انتخابات گفت: مسئولان شهرستان اعم ازمجریان و ناظران برانتخابات باید باحفظ بی طرفی خودشان این اعتماد را درمردم بوجود بیاورندکه هرکسی را که اکثریت آنان بخواهند همان فردنماینده می شود ولاغیر .

 

براساس این گزارش اکثر نامزد های انتخابات مجلس حوزه شهرستان پلدختر دراین راهپیمائی باشکوه حضور داشتند.

دسته بندی: سیاست
تبلیغ

نظرات

    • حسینی
    • 24 بهمن 1394 15:49
    • 1
    درودخدا برامام جمعه محبوب ودوست داشتنی که بادرایت وسخنان وحدت آفرین اجازه هیچگونه بهره برداری سیاسی وگروهی وطایفه ای به منفعت طلبان نداد.

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید