جمعه، 10 فروردین 1403
سیاست
شناسه خبر: 1854
  • 0

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان :

اطاعت ازولایت فقیه مهمترین شاخصه یک نماینده مجلس/ دشمنان درصدد تشکیل یک مجلس غربگرا یا ضعیف در ایران هستند

سردار مرتضی کشکولی گفت: می‌خواهند با نفوذ در انتخابات مجلس ما را تضعیف و غربگرا تشکیل دهند.

به گزارش بالاگریوه سردار مرتضی کشکولی ظهر امروزدرمحفل انس ومودت پیشکسوتان جهادوشهادت سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان بیان کرد:امروزدنیابه قدرت جمهوری اسلامی ایران درحل مسایل منطقه پی‌برده است و درحالی که درگذشته ایران را در مذاکرات صلح سوریه راه نمی‌دادند، امروز دنیا پی‌برده است که حل مشکلات سوریه بدون حضور ایران میسر نیست.

وی با اشاره به گسترش گفتمان انقلاب اسلامی ایران در دنیا گفت: در دنیا دو نوع سلطه وجود دارد، یکی سلطه با تمسک به زور و جنگ و دیگری سلطه با استفاده ازگفتمان صحیح و قدرت معنوی که جمهوری اسلامی ایران توانسته با استفاده از سلطه معنوی دربسیاری از نقاط دنیا علاقه مندانی پیدا کند.

کشکولی افزود: جهموری اسلامی ایران به زور به کشورهایی چون فلسطین و یمن وارد نمی‌شود،بلکه بدلیل گفتمان صحیح و قدرت معنوی خود این کشورها خواهان حضورایران در کشورشان هستند.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان اظهارکرد: امروزشیعیان ازحاشیه اسلام به مرکزثقل اسلام آمده‌اندومسلمانان جهان به دورستون شیعیان می‌چرخند و آل‌سعود از این موضوع بسیار خشمگین است.

وی تصریح کرد: امروز عدالت‌خواهی، ظلم‌ستیزی و معنویت به عنوان گفتمان شیعیان، خواسته مردم دنیا شده است و این باعث افتخار شیعیان است و در واقع این گفتمان زمینه‌ساز ظهور حضرت امام زمان (عج) است.

کشکولی معنویت را دلیل اصلی پیروزی ایران دربرابر دشمنانی دانست که ازلحاظ تسلیحات نظامی از ما قوی‌تر هستندو دیدیم که در مذاکرات اسلامی جمهوری اسلامی ایران در مذاکرات هسته‌ای با بهره‌بردن از معنویت به پیروزی رسید.

وی گفت: دنیای غرب از تمام منابع موجود در دنیا کسب انرژی می‌کند، ولی به دلیل توجه نکردن به خدا موفق نبوده و در برابر ما شکست می‌خورند.

وی صبروپایداری درکنار تکلیف‌گرایی راازعوامل مهم درکسب موفقیت وپیروزی دانست و افزود: میل به شهادت درجامعه ما باعث پیروزی انقلاب اسلامی درعرصه‌های مختلف نبرد بادشمنان شده است.

کشکولی به انتخابات پیش‌ رو اشاره داشت و عنوان کرد: انتخابات مهمترین صحنه توفیق یا عدم توفیق یک نظام است و همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند آمریکا نیز مانند ما به دنبال ایجاد تحول در انتخابات است، ولی آنها می‌خواهند با نفوذ در انتخابات مجلس ما را تضعیف و غربگرا تشکیل دهند.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان توجه به مبانی دینی و اجرای احکام اسلام و اطاعت از ولایت فقیه را از ویژگی‌های مهم یک نماینده مجلس برشمرد و یادآور شد: برای انتخاب یک نماینده خوب باید هوشیار و آگاه باشیم و اگر در این زمینه اطلاعات کافی نداریم، می‌توانیم از افراد معتمد و مطلع کمک بگیریم، تا افراد شایسته را به مجلس بفرستیم.

دسته بندی: سیاست
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید