سه شنبه، 28 فروردین 1403
سیاست
شناسه خبر: 1844
  • 0

نماینده مردم پلدختر و معمولان درنطق میان دستورتاکیدکرد :

حضور حداکثری درانتخابات باعث مصونیت،اقتدار و ماندگاری نظام و انقلاب است

نماینده مردم پلدختردرمجلس گفت: اصل شرکت در انتخابات و انتخاب درست با رای به نامزدهای اصلح، موضوعی قابل اهمیت درماندگاری انقلاب است.

نماینده مردم پلدختردرمجلس بابیان اینکه انتخابات نقطه عطفی درانقلاب اسلامی مبتنی برمردم سالاری دینی است،گفت: اصل شرکت در انتخابات و انتخاب درست با رای به نامزدهای اصلح، موضوعی قابل اهمیت درماندگاری انقلاب است.
به گزارش بالاگریوه علی کائیدی درنشست علنی یکشنبه یازده بهمن درنطق میان دستور، با تبریک به مناسبت آغاز ایام الله دهه فجر،گفت: نفوذ آفت بزرگی است وهدف اصلی دشمن ازنفوذ در مراکز تصمیم سازی و تصمیم گیری کشور مقابله باروح انقلابی گری ایران اسلامی است که ملت پیروز ایران هرگز فرصتی را برای تهدید و توطئه دشمنان نخواهند داد.


نماینده مردم پلدختر درمجلس شورای اسلامی، باتحسین و قدردانی ازهویت وقدرت رزمندگان دریادل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ودستگیری تفنگداران آمریکایی درتجاوزبه مرزهای آبی کشورمان که موجب افتخارملت ایران درجهان شده است،ادامه داد:انتخابات نقطه عطفی درانقلاب اسلامی مبتنی برمردم سالاری دینی است؛انتخابات یک وظیفه وتکلیف برای تعیین سرنوشت واداره غیرمستقیم کشور توسط مردم است.


وی تاکیدکرد:اصل شرکت در انتخابات و انتخاب درست بارای به نامزدهای اصلح قابل اهمیت درماندگاری انقلاب هستند،لذاامام (ره) فرمودند مجلس ازطبقه ای باشندکه محرومیت ومظلومیت مستضعفان جامعه را لمس نمایند و درفکر آنها باشند؛ نه ازسرمایه داران و زمین خواران و غرق در لذات و شهوات که تلخی محرومیت و رنج گرسنگان و پابرهنگان رانمی توانند بفهمند.


این نماینده مردم درمجلس نهم بااشاره به برخی مشکلات حوزه انتخابیه خود،افزود: ازوزیرنیرو می خواهم به مطالبه برحق مردم پلدخترومعمولان باتوجه به محرومیت وگرمسیری بودن منطقه و گرانی هزینه برق نسبت به تعدیل تعرفه برق شهرستان اقدام کنند،همچنین نسبت به هزینه سرسام‌آور آب بهای کشاورزی وآب شرب درمنطقه پلدختر ولرستان تجدیدنظر نمایندکه موجب نگرانی مردم منطقه شده است.


وی تصریح کرد: ازوزیرمسکن درخواست می کنم که نسبت به تعیین تکلیف محرومیت حاشیه نشینان پلدختراقدام نمایند،همچنین از وزیرجهادکشاورزی درخواست می کنم باتوجه به محرومیت استان لرستان به ویژه شهرستان پلدختر ومعمولان تسهیلات ارزان قیمت لازم جهت استفاده ازصندوق توسعه ملی برای متقاضیان واحدهای دام وطیوررا فراهم کنند،زیرادرآمدبیشتر مردم استان پلدخترو لرستان ازطریق دام و طیور است.


کائیدی افزود: با توجه به ذخایرفراوان معدنی درحوزه انتخابیه از وزیرصنعت،معدن و تجارت و  ازمدیر عامل بانک ملی و استاندارلرستان درخواست دارم، نسبت به صنایع پایین دستی پتروشیمی  درشهرک صنعتی و تولید لوله های بدون درز در اسرع وقت اقدام کنند؛ تا موجب اشتغال جوانان شود.


وی همچنین از دولت خواست که نسبت به وضعیت حقوقی و معیشتی بازنشستگان اقدام کند.

این نماینده مردم درمجلس نهم، افزود: بیکاری و شرایط سخت، رکود و تورم و گرانی و مشکلات معیشتی فراوانی  رابرای مردم به ویژه مردم حوزه انتخابیه‌ام ایجاد کرده که باید به آن توجه شود، دولت اگر نمی‌تواند مساله بیکاری و اشتغال جوانان در دوران زودگذرجوانی حل کند، ولی می تواندبرای گذران این قشر پر انرژی فکری نو کندو برای آنها رفاه و تامین معیشت حداقلی فراهم کند.


کائیدی ادامه داد: از وزیرنیرو و استاندارمی خواهم، نسبت به تکمیل پروژه آب رسانی کشاورزی بعداز ۱۳سال که موجب وهن نظام شده جهت اشتغال و توسعه کشاورزی منطقه اقدام کند، همچنین از وزیر ورزش و جوانان می خواهم نسبت به تکمیل پروژه ناتمام استخر پلدختر اقدام کند و نسبت به راه اندازی مکان های ورزشی نیز اقدامات لازم را بیاندیشد.


عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با درخواست ازوزیر بهداشت نسبت به اختصاص تجهیزات پزشکی، گفت: از وزیرمسکن، شهرسازی و معاون رییس جمهور و رییس سازمان مدیریت می خواهم با توجه به اینکه جاده تنگه فنی به طرف اندیمشک هر روز با ترافیک بالا و ماشین های نفت کش عراقی روبروست و هر روز تصادف و فوتی در این منطقه داریم ، آن را درلایحه بودجه ۹۵ لحاظ کنند.

دسته بندی: سیاست
تبلیغ

نظرات

    • بالاگريوه
    • 17 بهمن 1394 11:48
    • 0
    مدرس هنوز زنده است .
    • منتقد
    • 13 بهمن 1394 15:38
    • 0
    به نظر خوانندگان چرا متن آخرین نطق پیش از دستور برخی نمایندگان لرستان شباهت کامل با اولین نطق آنها در ورودبه مجلس دارد؟مشکلات همانست که بود.
    با تشکر ازمدیرسایت
    • منتقد
    • 13 بهمن 1394 13:35
    • 0
    اگر با ایشان(نماینده محترم)مراودت ازنزدیک داشته باشی خیلی مسائل روشن میشود.شک ندارم که اصولگرایی حاج احمدی چندین برابر نماینده است.کفن پوشیدن درعمل باید بایدشودکه جنبه"رد گم کردن"باشد.درشهرستان اکثر سمت ها وجذب نیروهها به اصلاح طلبان تعلق گرفت مشاورین اصلی او اصلاح طلب بودند.هرچند ازبرخی مطالب حاج احمدی انتقادداریم لیکن میشود ازاو شاخصه های اصولگرایی راپرسید.
    • رفیعی
    • 11 بهمن 1394 20:36
    • 1
    اصولگرایان دیروز به کجا دارند می روند وقتی نماینده فعلی که خوداز قشرمستضعف وطبقه پایین جامعه بوده و درد این مردم و خواسته های آنهارا میشناسدکفن پوشید و از ولایت دفاع کرد این همراهان کاندیدایی که امروز می گوید من کاندید دولت هستم کجا بودندمنفعت طلبی با اصولگرایی تفاوت دارد برای منفعت دنیایی نباید اصول را فدا کرد.

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید