جمعه، 10 فروردین 1403
انتخابات
شناسه خبر: 1818
  • 0

پادوهای آمریکا که احتمال رد صلاحیت خودرا قوی می دانندبا تغییرتابلو به میدان آمده اند

کشاندن اصولگرایان به رقابت بایکدیگرنقشه پادوهای آمریکابرای نفوذدرمجلس است

کشاندن اصولگرایان به رقابت با یکدیگر دربرخی از شهرها باهدف شکسته شدن آرای اصولگرایان و زمینه‌سازی برای ورود رقبای آنهابه مجلس نقشه پادوهای آمریکا برای نفوذ است

مدیرمسئول کیهان شامگاه پنج‌شنبه در همایش بزرگ بصیرت علوی که با شرکت مردم ولایتمدار بوشهر در مسجد توحید این شهر برگزار شده بود، به تشریح عرصه سیاسی کنونی کشور پرداخت و در بخشی از سخنان خود گفت؛ این روزها، در آستانه انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان، بیشتر از همیشه باید دروازه‌های ورودی دشمن را کشف کرد و مراقب افراد و جریانات سیاسی آلوده‌ای بودکه قصددارندازانتخابات به عنوان یک فرصت برای نفوذ در کانون‌های تصمیم‌ساز و سیاست‌پرداز نظام استفاده کنندو افزود؛مجلس ششم نمونه عبرت‌آموزی ازنفوذ غریبه‌ها به خانه ملت است. مدعیان اصلاحات درمجلس ششم که بعدها برخی ازآنان به دامن آمریکا و انگلیس پناه بردند، هیچ فرصتی را برای مقابله با اساس و موجودیت جمهوری اسلامی ایران از دست ندادند، خروج از حاکمیت، اعتصاب برای تحمیل افرادبدسابقه وآلوده به مجلس، پیشنهادتن دادن به باج‌خواهی آمریکا، همراهی آشکار بااسرائیل واعلام دروغ بزرگ انحراف درفعالیت هسته‌ای کشورمان از تریبون مجلس، تهیه طرح سه فوریتی برای پذیرش بی‌قید و شرط پروتکل الحاقی و دهها نمونه دیگر از این دست.

 

مدیرمسئول کیهان گفت؛ برخی از همان طیف در جریان فتنه 88 نقش ستون پنجم دشمن را برعهده گرفتند تا آنجا که نتانیاهو از آنان با عنوان بزرگترین سرمایه اسرائیل در ایران یاد کرد.

 

شریعتمداری درادامه گفت؛ امروزه همان پادوهای آمریکا با تغییرتابلو برای نفوذ درمجلس دست و پا می‌زنند و از آنجا که احتمال رد صلاحیت خود توسط شورای نگهبان را قوی می‌دانند، ازسه طریق دیگر به میدان آمده‌اند،اول؛ معرفی افرادی که به ظاهر تابلوی اصلاحات ندارند و دوم؛ تلاش برای یارگیری از میان نیروهای اصولگرا و بهره‌گیری بعدی ازوامدار کردن آنها وسوم؛ تلاش برای کشاندن اصولگرایان به رقابت با یکدیگر دربرخی از شهرها که هدف از آن، شکسته شدن آرای اصولگرایان و زمینه‌سازی برای ورود رقبای آنهاست که امیدی به رأی‌آوری آنان ندارند.


مدیرمسئول کیهان بااشاره به این که شناسایی نامزدهای ناصالح و ناشایست اگرچه به دقت بیشتری نیاز دارد ولی دشوارنیست، گفت؛دراین زمینه می‌توان ازچندفرمول استفاده کرد.اول، سابقه نامزدها به عنوان مثال، علاوه بر عدم‌صلاحیت فتنه‌گران که اعلام آن بر عهده شورای نگهبان است،کسانی که در فتنه 88 ساکت بوده‌اند نیزکمترین صلاحیتی برای حضور درخانه ملت ندارند.این عده اگر از ماهیت وطن‌فروشانه فتنه با خبر بوده و سکوت کرده‌اند،در وطن‌فروشی فتنه‌گران سهیم هستند و اگرازماهیت فتنه بی‌خبر بوده‌اند، به دلیل کم‌فهمی، شایسته حضور در خانه ملت نیستند.


مدیرمسئول کیهان گفت؛کسانی که ازنزدیکی وکنار آمدن باآمریکادم می‌زنند،درخوشبینانه‌ترین حالت،به علت کم‌فهمی نبایدبه مجلس بروندودرحالت بعدی اینگونه افراد اگر تاکنون ازسوی دنباله‌های داخلی دشمن شکار نشده باشند، با توجه به بینش و منشی که دارند، بعید نیست که به شکار مناسب دشمن تبدیل شوند.


شریعتمداری درادامه گفت؛ این روزها شاهدتغییر تابلوی برخی از جریانات بدنام وبدسابقه هستیم که برای مقابله با این ترفندبه دو فرمول کارآمدمی‌توان اشاره کرد.اول مقایسه مواضع کنونی آنها با مواضع قبلی. در این حالت اگر زیر تابلوی جدید همان مواضع قبلی را دنبال می‌کنند، معلوم است که تابلوی جدید تقلبی است و هویت آنان تغییر نکرده است. و دوم چنانچه مواضع کنونی با مواضع قبلی متفاوت باشد، پای یک ریسک خطرناک در میان است که باید از آن اجتناب کرد. وی دراین‌باره توضیح داد؛ کسی که کفش نمازگزاران را دزدیده است، بر فرض توبه و حتی در صورت مجازات، فقط می‌تواند در نماز حاضر شود ولی هرگز او را پیشنماز نمی‌کنند. بنابراین در این حالت نیز افراد بدسابقه حتی بعد از تظاهر به مواضع دیگر، برای ورود به مجلس قابل اعتماد نیستند.


شریعتمداری از نامزدهای تحت حمایت کلان‌سرمایه‌داران و مفسدان اقتصادی نیزباعنوان افراد غیرقابل اعتماد برای نمایندگی مجلس یاد کرد وگفت؛ ورود همین طیف به مجلس ششم باعث شده بود یک مفسد اقتصادی کارت 500 که مجوزورود بدون بازرسی به مجلس است رادریافت کند وبرخی ازهمین دست نمایندگان امروزه با فراربه آمریکاو انگلیس وفرانسه، آشکارادرخدمت سرویس‌های اطلاعاتی این کشورها قرار گرفته‌اند.

دسته بندی: انتخابات
تبلیغ

نظرات

    • پلدختری بی طرف
    • 27 دی 1394 11:06
    • 0
    سلام علیکم
    با این افرادی که بعد از مشخص شدن صلاحیت ها درصحنه انتخابات پلدخترماندند به لطف خدا انتخاباتی آرام ، بی حاشیه و پرشور خواهیم داشت

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید