شنبه، 1 اردیبهشت 1403
سیاست
شناسه خبر: 1810
  • 0

همگام با انتخابات (37) -فرماندار درجلسه شورای اداری شهرستان :

پلدختریکی ازامن ترین شهرستانهای کشوردربُعدبرگزاری انتخابات خواهد بود

فرماندارپلدختر درجلسه شورای اداری شهرستان با حضور رئیس کل دادگستری لرستان گفت : پیام تعامل و انسجام امام جمعه ومسئولان شهرستان پلدختر امنیت و آرامش فضای انتخابات است

فرماندارپلدختر درجلسه شورای اداری شهرستان که باحضور جعفر بدری رئیس کل ومعاونین دستگاه قضائی استان لرستان برگزارشدگفت: برگزاری هرسال یک انتخابات درطول عمربابرکت نظام جمهوری اسلامی گویای آن است که نظام اسلامی ما برپایه و به اتکاء آراء مردم در زیرچترنهاد ولایت فقیه اداره می شود.


به گزارش بالاگریوه نورالدین درمنان افزود: با تجلیل و قدردانی از بیانات بسیارمهم اخیر مقام معظم رهبری درفراخواندن آحاد ملت ایران وحتی کسانی که مخالف نظام اسلامی هستند به شرکت درانتخابات گفت : رهنمود های مقام عظمای ولایت برای ما مجریان و مسئولان انتخاباتی اتمام حجت است و بایستی درراستای تحقق منویات رهبری دربرگزاری یک اتخابات شکوهمند و با مشارکت حداکثری که مایه مباهات نظام و تیری برقلب دشمنان خارجی و ایادی داخلی آنان باشد  تمامی مساعی خودرا بکار بگیریم .


فرماندار پلدختربدون اشاره به تأئید صددرصدی صلاحیت کاندیداهای ثبت نام شده توسط هیأت اجرائی شهرستان، علت تأخیر دربررسی صلاحیت کاندیداهای شهرستان توسط هیأت اجرائی و موکول نمودن این امر به آخرین روز مهلت قانونی تعیین شده یعنی عصر چهاردهم آذرماه را بموقع نرسیدن پاسخ برخی استعلام ها عنوان کرد و گفت : هیأت اجرائی شهرستان پس از بررسی صلاحیت ها براساس مستندات موجود لیست ها را به هیأت نظارت ارسال کرد .

 


درمنان به شناسائی و بررسی چالش ها و مشکلات انتخابات های گذشته شهرستان درشورای تأمین شهرستان اشاره کرد و گفت: به صراحت و قاطعیت می گویم که شورای تأمین شهرستان پلدختر از مقتدرترین ، با تجربه ترین و منسجم ترین شوراهای تأمین استان است و علاوه براین پختگی انسجام و تعامل بسیار مطلوبی بین اعضای شورا نیز برقراراست و انشاالله پیام این انسجام و همدلی و پختگی برای مردم ایجاد اطمینان، آرامش و امنیت فضای انتخابات خواهد بود.


فرماندارپلدختر باانتقاد از افراد وجریان هائی که با طرح برخی مباحث وجود تنش و خط قرمز را درشهرستان مطرح می کنند گفت: ضمن آنکه ما برخود فرض می دانیم با برنامه ریزی دقیق برای مراحل مختلف انتخابات و برخورد با هرگونه چالشی هوشیاری کامل به خرج بدهیم اما اعلام می کنیم که پلدختر بعنوان هویزه ثانی ، شهر تمدن و اصالت و نجابت شناخته شده است و مردم این سامان همواره حافظ منافع نظام و انقلاب بوده و درراستای صلح و برادری تلاش کرده اند.


درمنان تصریح کرد : درصورتی که ما مسئولان و مجریان انتخابات بتوانیم با رعایت بی طرفی و عملکرد خود اعتماد و اطمینان مردم این شهرستان را جلب کنیم و برای رأی آنان احترام قائل شویم بهترین و آرام ترین و بزرگترین پشتوانه نظام بعد از خداوند متعال همین اعتماد مردم است که نتیجه آن امنیت و آرامش فضای انتخابات خواهدبود.


فرماندارپلدختر فضای آرام و امنیت موجود درشهرستان را نتیجه و ثمره خون مطهر جوانان شهید شهرستان دانست و خاطرنشان کرد : به اعضای شورای اداری چه مکتوب و چه درجلسات حضوری ابلاغ کرده ایم که مسئولیت هاو جایگاه و امکاناتی که ما دراختیار داریم متعلق به نظام  و مرهون خون شهیدان و ایثار رزمندگان و جانبازان است و ما وظیفه داریم از آرمان ها و ارزش های انقلاب دفاع بکنیم . وبهترین دفاع آن است که باور و اعتماد مردم را جلب کنیم و حافظ این اعتماد باشیم.


درمنان چالش های پیش آمده درانتخابات های ادوارگذشته را نتیجه عدم هوشیاری مسئولان در جلب باور و اعتماد مردم نسبت به مجریان انتخابات عنوان کرد و گفت: اگر مردم اعتماد و باورمی کردند که مجریان حافظ آراء آنان هستند شاید هرگززمینه ای برای بروز و ظهور آن چالش ها بوجود نمی آمد.


انشاالله با رهبری هوشمندانه مقام معظم رهبری پرچم اسلام بربام دنیا به اهتزازدرخواهد آمد


فرماندار پلدخترحجت الاسلام و المسلمین سوری امام جمعه را عامل مهم و محور ایجاد وحدت و انسجام بین مسئولان و مردم شهرستان دانست واظهارامیدواری کرد درسایه همدلی و انسجامی که درپلدختر بوجود آمده ، شهرستان پلدختر یکی از امن ترین و با ثبات ترین شهرستان های کشور دربعد برگزاری انتخابات باشد.


نورالدین درمنان درپایان گفت: انشالله نتیجه تعامل و فضای مطلوبی که درشهرستان بوجود آمده تحقق ایجاد همدلی و هم زبانی مد نظر مقام معظم رهبری را نوید می دهد و امیدمی رود با برگزاری انتخاباتی پرشور ، سالم و حداکثری ، خوشحالی دل رهبر، مباهات نظام و یأس و ناامیدی دشمنان نظام جمهوری اسلامی را رقم بزنیم و انشاالله با رهبری هوشمندانه مقام معظم رهبری پرچم اسلام بربام دنیا به اهتزازدرخواهد آمد.

دسته بندی: سیاست
تبلیغ

نظرات

    • ورزشکار
    • 23 دی 1394 12:26
    • 0
    اقای فرماندار بهتر است پیگیر تخلفات رسانه ها هم باشد
    - کسی نداند حداقل فرماندار میداند که پلدختر در بین سه شهر برتر لرستان از لحاظ سرانه ورزشی با توجه به جمعیت است
    - در حوزه روستایی هم در پنج سال اخیر کارهای خوبی صورت گرفته است
    - آقای فرماندار آیا اگربعضی سایت ها که از بودجه بیت المال ارتزاق می کنند وبرعلیه دیگران تبلیغات دروغ راه می اندازند برعلیه دولت این حرف هارا منشرمی کردند باز هم فرماندار سکوت می کرد؟
    - نماینده توانست سالن ورزشی روستای مورانی که پوشش دهنده روستاهای همجواری چون گلگل و بابازید و خرسدر و وره زرد و پران پرویز و جلگه و کیان آباد و تیمور آباد است را ایجاد کند،
    - سالن بانوان از محل اعتبارات سفر دوم احمدی نژاد تکمیل شد و پلدختر در این خصوص مشکلی ندارد،
    - زمین چمن مصنوعی روستای مورانی در لرستان تک است،
    - سالن چند منظوره معمولان در زمان کاییدی تکمیل شد
    - سالن چند منظوره هلوش هم چند ماه پیش افتتاح شد و خانه کشتی هم ایضا
    - در خصوص استخر دو دولت کاری نکردند چون مشکل حاد است و چرا این مساله را از استاندار نمی پرسید که چرا با وجود اعتبار 1میلیارد تومانی تکمیل نمی شود؟
    - هیات ها نه در پلدختر بلکه در خود استان هم ضعف مالی دارند و ربطی به نماینده ندارد این مشکل ملی است حتی هیات کشتی لرستان با آن ابهت هم بی پشتوانه است و خیبر خرم آباد با وعده استاندار هم نتوانسته اسپانسری پیدا کند
    - ایا انتشار این دروغ ها درسایتی که درپلدختر ازبودجه بیت المال ارتزاق می کند مصداق بارز تخریب نیست ؟
    - چطور وقتی کاری بزرگ مثل بیمارستان و دانشگاهها و راه و مسکن و اعتبارات میلیاردی مهر رضا صورت می پذیرد می گویید دولت اما موقعی که نماینده پیگیر می شود می گوید مال ماست و وقتی هم کمبودی باشد توپ را می اندازید توی زمین نماینده
    - این کار هم شرعا و هم قانونا تخلف است و باید آقای فرماندار جلوگیری کن وپاسخگو باشد .
    - آب آشامیدنی بابابهرام ، زیودار، پران پرویز ،جلگه و، زورانتل ، کپرگه ، دول گز ، چولهول ، قلعه نصیر و افرینه خدمت نیست؟
    - چرا اینقدر شماها بی انصافید ؟چرا دنیا را چسبیده اید؟کجایند مروجان اصولگرائی که بیایند و حق رابگویند ؟
    =======
    پاسخ بالاگریوه
    با تشکر ازبیان انتقادشما
    امیدواریم جناب آقای درمنان فرماندارمحترم شهرستان و دیگر مسئولان مرتبط ، با مشاهده و مطالعه نظرات شما پیگیر تخلفات و قانون شکنی و تخریب و تضعیف اشخاص حقیقی و حقوقی دربرخی رسانه هائی که درشهرستان به قول جنابعالی با هزینه بیت المال مسلمین ارتزاق می کنند باشند و اجازه تخریب و تضعیف جایگاههای حکومتی مانند مجلس را ندهند.

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید