جمعه، 31 فروردین 1403
سیاست
شناسه خبر: 1787
  • 0

بیانیه سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان به مناسبت شهادت آیت الله نمر

شهادت آیت الله نمر حکومت آل سعود را به سراشیبی سقوط خواهدبرد

سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان دربیانیه ای اقدام خصمانه آل سعود دربه شهادت رساندن آیت الله نمررا مصداق دست و پا زدن در مرداب انباشته از تعفنِ اعمال کثیف و غیرانسانی این حکومت دانست که به‎زودی این زخم به چرک نشسته از صحنه روزگار محو خواهدشد.

به گزارش بالاگریوه ، در بیانیه سپاه پاسداران حضرت ابوالفضل(ع) استان لرستان آمده است: شهادت آیت‎الله شیخ باقر نمرالنمر، عالم مجاهد، شجاع و عالی‌قدر جهان اسلام توسط حکومت فاسد و جنایت‎کار آل‌سعود، خبر دردناکی بود که جهان اسلام را داغ‌دار و قلب مسلمانان را جریحه‎دار کرد.

در ادامه این بیانیه آمده است: حاکمان جاهل آل‌سعود با این اقدام خصمانه خود، یک‎بار دیگر تیغ را بر گردنِ انسانیت و دین مبین اسلام گذاشته و نشان دادند که کردارشان هیچ سنخیتی با خوی و منش مسلمانی ندارد و همان گرگ در لباس میش هستند.

در بیانیه سپاه لرستان آمده است: دولتی که دست‎نشانده دشمنان اسلام مانند آمریکا و اسرائیل است، در حمایت از گروهک‎های تروریستی لحظه‎ای کوتاه نمی‎آید، آنچه که هویداست نشان از خوی سیری‎ناپذیر عمال سعودی دارد، حمله به مردم مظلوم یمن، حمایت همه‎جانبه از تروریست و داعش‎‌پروری در قتلِ عام و غارت مسلمانان عراق، سوریه و هرجایی که مسلمانی در رنج و عذاب است، نشان‎دهنده یک چیز است، آن‎هم گواه تاریخ بر خیانت آل‌سقوط به جهان اسلامی ا‎ست که ادعای سردمداریش را دارند.

این بیانیه می‌افزاید: دولت خائن آل‌سعود با به شهادت رساندن آیت‌الله نمر باقرالنمر، بار دیگر لکه ننگینی را در کارنامه خود به جای گذاشت و با این اقدام، زمینه نابودی خود را بیش از پیش تضمین کرد.

در بیانیه سپاه پاسداران حضرت ابوالفضل(ع) استان لرستان آمده است: سپاه پاسداران حضرت ابوالفضل(ع) استان لرستان ضمن محکوم کردن این جنایت، شهادت شیخ نمرالنمر را به محضر امام زمان (عج)، رهبر معظم انقلاب اسلامی و همه مسلمانان تبریک و تسلیت عرض می‎کند، بی‎شک این اقدام خصمانه در کنار هزاران عمل وحشیانه دیگر، مصداق دست و پا زدن در مردابی ا‎ست که انباشته از تعفنِ اعمال کثیف و غیرانسانی آل‌سعود است، باشد که به‎زودی این زخم به چرک نشسته از صحنه روزگار محو شود.

دسته بندی: سیاست
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید