جمعه، 31 فروردین 1403
جهاد و مقاومت
شناسه خبر: 1786
  • 0

تاکی باید درپیشگاه شهدا احساس شرمندگی کنیم ؟

با این اوضاع شایددیگرنتوانیم به نام "شهدا" افتخار کنیم

مدیر امور فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: نام‌گذاری بوستان‌های خرم‌آباد به نام‌های "کاسیت" و "شاپوری" نتیجه‌ي تهاجم فرهنگی دشمن است.

مدیر امور فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: نام‌گذاری بوستان‌های خرم‌آباد به نام‌های "کاسیت" و "شاپوری" نتیجه‌ي تهاجم فرهنگی دشمن است.
به گزارش بالاگریوه ، "نورالله مریدی" در نشست با روسا، معاونین و مدیران فرهنگی دانشگاه‌های استان لرستان که در محل دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های این استان با موضوع تشریح جزئیات سومین همایش تبیین اندیشه‌های دفاعی رهبر معظم انقلاب برگزار شد، گفت: در شهر خرم‌آباد مشاهده می‌شود که از بوستانی به نام "کاسیت" وارد و از بوستانی به نام "شاپوری" که نام‌های قدیم این شهر محسوب می‌شوند خارج می‌شویم و من این را بیش از هر چیزی به عنوان یک تهاجم فرهنگی و علیه فرهنگ ایثار و مقاومت می‌دانم.
وی با بیان این که تهاجمی که ما با آن مواجه هستیم تهاجم فرهنگی است‌؛ افز‌ود: اگر بخواهیم با پرداختن به مسائل قومیتی از فرهنگ ایثار، شهادت و مقاومت غافل شویم تا چند سال آینده دیگر به نام شهید افتخار نمی‌کنیم.
مريدي بيان داشت: متاسفانه امروز شاهد اقداماتی هستیم که فرهنگ اسلامی را نمایندگی نمی‌کنند.
مدیر فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی لرستان با اشاره به این که ایثار و شهادت‌بخشی از اندیشه دفاعی کشورمان محسوب می‌شوند گفت: در مقطعی که به ما تهاجم فرهنگی شده است؛ باید نقاط ضعف و قوت فرهنگی را شناسایی کنیم.                                              یافته :احمد تلوري

دسته بندی: جهاد و مقاومت
تبلیغ

نظرات

    • الف
    • 14 دی 1394 00:23
    • 0
    با انتخاب کاندیداصلح و یا راحت بگویم کاندیدی که پایبند به اخلاق باشد هیچ وقت شرمنده شهدا نخواهیم شد چون مجلس خانه ملت است نه جای ........

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید