پنج شنبه، 30 فروردین 1403
سیاست / انتخابات
شناسه خبر: 1781
  • 0

همگام با انتخابات (25)

متولیان امرهوشیارباشندانتخابات می تواند "دروازه نفوذدشمن" باشد

انتخابات پلی است که نامزدها با عبور از آن به مراکز تصمیم‌ساز و سیاست‌پرداز نظام وارد می‌شوند بنابراین همیشه می‌تواند به عنوان یکی از دروازه‌های نفوذ، مورد توجه دشمن باشدو وفاداران به اسلام و انقلاب نمی‌توانند به افراد بدسابقه نظیر حامیان یا ساکتان فتنه و یا نامزدهای مورد حمایت مفسدان اقتصادی و مرفهین بی‌درد بدون در نظر گرفتن هویت و مواضع کنونی آنها رأی بدهند.

بالاگریوه - مدیر مسئول روزنامه کیهان که در شامگاه روز سه‌شنبه 8دی ماه در اجتماع پرشور مردم ورامین در مسجد صاحب‌الزمان(عج) این شهر برپا شده بود با اشاره به نقش برجسته و اثرگذار مردم این خطه گفت؛ حضور ایثارگرانه مردم ورامین در قیام 15 خرداد 42، تقدیم 1400 شهید در جریان جنگ تحمیلی و حرکت 20 هزار کفن‌پوش از این شهر به سوی تهران در روز 8 دی‌ماه که با پای پیاده برای اعلام وفاداری خود با رهبرمعظم انقلاب به بیت معظم له رفته بودند، رخدادهایی است که نام ورامین و مردم ولایتمدار آن را در تاریخ انقلاب ماندگار کرده است.


مدیرمسئول کیهان در ادامه به شرح مستند مراحل شکل‌گیری فتنه آمریکایی اسرائیلی 88 پرداخت و از جمله، گفت؛ مایکل لدین، مشاور سابق امنیت ملی آمریکا، یک سال بعد از فتنه 88 طی سخنانی در بنیاد دموکراسی آمریکا می‌گوید «ما روزی خواهیم نشست و درباره تاریخ پنهان جنبش سبز در ایران سخن خواهیم گفت و همه شما خواهید گفت که جنبش سبز از سال 2009 (1388) شروع شده است اما من در آن روز به شما اطلاع خواهم داد که ریشه این حرکت به اواسط دهه 1980 (سال‌های 65 و 66) بازمی‌گردد که در طول مراحل مختلف، تکامل یافته است. من حرف‌های بیشتری دراین‌باره دارم اما همین جا سخنانم را قطع می‌کنم»

 

شریعتمداری گفت: «همین آقای مایکل لدین در روز 6 مهرماه همان سال یعنی 28 سپتامبر 2010 با صراحت اعلام می‌کند ما در دوران ریاست‌جمهوری ریگان که من مشاور امنیتی وی بودم، با دفتر میرحسین موسوی، نخست‌وزیر دولت ایران، ارتباط نزدیک داشتیم».


مدیرمسئول کیهان در ادامه به چند سند دیگر از روابط فاش شده اصحاب و سران فتنه با سرویس‌های اطلاعاتی مثلث آمریکا و انگلیس و اسرائیل اشاره کرد و گفت؛ فتنه 88 ناکام مانده و شکست خورده و طشت وطن‌فروشی و رسوایی فتنه‌گران از بام افتاده است ولی کانون اصلی فتنه یعنی آمریکا و انگلیس و اسرائیل و سایر مراکز همسو با آنان به عنوان دشمنان اصلی انقلاب در عرصه حضور دارند و بی‌تردید، توطئه‌ها و فتنه‌های دیگری در آستین دارند که نمی‌توان و نباید از آن غفلت کرد.


شریعتمداری در بخش دیگری از سخنان خود گفت: برای خنثی کردن فتنه‌های بعدی باید دروازه‌های داخلی ورود دشمن را شناسایی کرد و تاکید کرد که این شناسایی با به کارگیری فرمول‌های تجربه شده به آسانی امکان‌پذیر است و افزود؛ تقریبا در تمامی فتنه‌ها و توطئه‌های داخلی، فلش حرکت حریف به سوی خاکریزهای اصلی نظام است، بنابراین بیشترین توجه ملت باید متوجه این خاکریز‌ها باشد.

 

مدیرمسئول کیهان از مواردی نظیر باورهای دینی و انقلابی مردم، امید به آینده، بینش و منش حضرت امام(ره) و حضور حماسی مردم در روزهای حادثه و بزنگاه‌ها به عنوان خاکریزهایی که باید از آن به دقت مراقبت شود یاد کرده و گفت: خط امام(ره) و رهبری، نقشه راه و باورهای دینی و انقلابی توده‌های مردم و موتور محرکه آنان در این مسیر است. از این روی، تحریف خط امام(ره) به عنوان یکی از فلش‌های حمله، در دستور کار دشمن قرار دارد.

 

مدیرمسئول کیهان توضیح داد که تحریف خط امام از طریق حمله به آن حضرت امکان‌پذیر نیست و تاکنون جواب نداده است، بلکه به اعتراف صریح دشمن، خط امام را باید در پوشش خط امام تحریف کرد و این، همان تحریف محتواست.


مدیرمسئول کیهان گفت؛ ورودیه‌ دشمن اگر تابلوی مورد اعتماد مردم را نداشته باشد، کارآیی نخواهد داشت و حریف برای این منظور نیاز به میانجی دارد. وی در توضیح نقش میانجی گفت؛ میانجی از میان کسانی انتخاب و شکار می‌شود که اولا سابقه حضور مثبت در نظام داشته باشند و ثانیا؛ این سابقه برای مردم هم شناخته شده باشد. اینگونه افراد اگر به هر علت از نظام فاصله گرفته باشند آماده شکار شدن خواهند بود و در حالی که تابلوی خودی  دارند، زبان دشمن را به کام می‌گیرند.

 

شریعتمداری افزود؛ نظر معروف حضرت امام(ره)  که می‌فرمودند میزان حال فعلی افراد است، فرمول کارسازی برای خنثی کردن این ترفند است، یعنی سابقه افراد فقط هنگامی ارزش و امتیاز تلقی می‌شود که تغییر هویت نداده و با دشمنان مردم همصدا نشده باشند.


مدیرمسئول کیهان از متهم کردن نیروهای اصیل انقلاب به «افراطی‌گری» و «تندروی» با عنوان یکی دیگر از ترفندهای دشمن یاد کرد و گفت: نیروهای انقلاب نباید با این جاروجنجال مشترک رسانه‌های زنجیره‌ای و بیگانه میدان را خالی کنند. تهمت تندروی به نیروهای انقلاب و پیرو امام(ره) حمله غیرمستقیم و موذیانه به خط امام است. دشمنان بیرونی و داخلی همه کسانی را که به راه امام و رهبری وفادارند، تندرو و افراطی می‌نامند.


وی درادامه، ازشورای نگهبان و نظارت استصوابی نیز به عنوان یکی دیگر از خاکریزهای نظام یاد کرد و گفت: از جمله وظایف شورای نگهبان پیشگیری از نفوذ دشمن به مراکز تصمیم‌ساز و سیاست‌پرداز نظام است و این وظیفه از  طریق نظارت استصوابی  انجام می‌پذیرد. شریعتمداری گفت؛ کسانی که نظارت استصوابی را به بهانه اصل برائت نفی می‌کنند اگر بلندگوی دشمن نباشند که برخی از آنها هستند، از کمترین بینش سیاسی برخوردار نیستند و از این طریق زبان دشمن را به کام گرفته‌اند.

 

وی با اشاره به این که «اصل برائت» مربوط به افراد مورد اتهام است گفت؛ مطابق این اصل هیچ‌کس را نمی‌توان بدون ارائه دلیل و محکومیت در دادگاه به ارتکاب جرم متهم کرد و اصل بر برائت افراد است ولی هنگامی که پای ورود افراد به مراکز حساس و یا سپردن مسئولیت به آنها در میان است، «احراز صلاحیت» ضروری‌ترین اقدامی است که باید صورت بپذیرد. مدیرمسئول کیهان گفت؛ باید از کسانی که ضرورت نظارت استصوابی را نفی می‌کنند پرسید؛ آیا اگر کسی برای خواستگاری دخترخانم شما مراجعه کند بدون تحقیق به او جواب مثبت می‌دهید و می‌فرمائید «اصل بر برائت است»؟!


مدیرمسئول کیهان انتخابات پیش روی را حساس و سرنوشت‌ساز دانسته و گفت؛ انتخابات پلی است که نامزدها با عبور از آن به مراکز تصمیم‌ساز و سیاست‌پرداز نظام وارد می‌شوند بنابراین همیشه می‌تواند به عنوان یکی از دروازه‌های نفوذ، مورد توجه دشمن باشد که همیشه بوده و هست و افزود؛ وفاداران به اسلام و انقلاب و کسانی که به منافع ملی فکر می‌کنند نمی‌توانند به افراد بدسابقه نظیر حامیان فتنه و یا ساکتان فتنه و یا نامزدهای مورد حمایت مفسدان اقتصادی و مرفهین بی‌درد رأی بدهند و یا فقط به سوابق نامزدها بدون در نظر گرفتن هویت و مواضع کنونی آنها توجه کنند.
به گزارش خبرنگار کیهان این نشست با حضور جمع انبوهی از مردم ولایتمدار و انقلابی ورامین، آیت‌الله محمودی امام جمعه ورامین و بسیاری از شخصیت‌های روحانی و مسئولین این شهرستان برپا شده بود.

دسته بندی: سیاست / انتخابات
تبلیغ

نظرات

    • الف
    • 12 دی 1394 16:49
    • 0
    این همه هشداردر مورد نفوذیها یعنی وضیعت قرمز ، صدای وضیت قرمز هنوز درگوشمان صدا میدهد .

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید