جمعه، 25 اسفند 1402
سیاست
شناسه خبر: 1776
  • 0

امام جمعه پلدختر :

9دی مظهر وحدت ملت ایران،لبیک به ندای رهبری و روز مردودی بعضی خواص بود

حجت الاسلام والمسلمین محمدسوری گفت: حماسه ۹ دی لبیک به ندای رهبرمعظم انقلاب، مظهروحدت و انسجام ملت دربرابردشمنان و ایادی داخلی آنان و یادآور مردود شدن بعضی خواص است .

حجت الاسلام والمسلمین محمدسوری امام جمعه پلدختر گفت: حماسه ۹ دی لبیک به رهبرمعظم انقلاب، مظهروحدت و انسجام ملت دربرابردشمنان و ایادی داخلی آنان و روزیادآوری مردود شدن بعضی خواص است .

به گزارش بالاگریوه ، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین محمد سوری در اجتماع بسیجیان، پاسداران واقشارمختلف مردم پلدختر با بیان این‌که 9 دی ریشه در باور مردم ایران اسلامی دارد، افزود : حماسه 9 دی در تاریخ انقلاب اسلامی بی‌نظیر و درسی بزرگ برای دشمنان ملت ایران است.

"سوری " با بیان اینکه راهپیمایی 9 دی نشان‌دهنده ولایتمداری، نماد وحدت و ایستادگی ملت ایران در مقابل فتنه گران و دشمنان نظام وخلق حماسه ای ماندگار است.تصریح کرد: مردم با حضور دشمن‌شکن و غرورآفرین خود در این روز صحنه‌ای را رقم زدند که بساط فتنه و فتنه گران برچیده شد.

وی با بیان اینکه حماسه  9 دی برگ زرین دیگری در دفتر افتخارات ایران است، گفت: راهپیمایی 9 دی 88 به صورت باشکوه برگزار شد و مردم نشان دادند که در مقابل فتنه‌ها با بصیرت و آگاهی می‌ایستند و در این روز مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان استکبار زدند.

امام جمعه پلدخترحماسه 9 دی را نقطه وحدت ایرانیان در دفاع از رکن رکین ولایت فقیه دانست و تصریح کرد: 9 دی روز بصیرت و روز خاموش شدن فتنه و فتنه گران و مردود شدن بعضی از خواص  است.

امام‌جمعه پلدختر با بیان اینکه 9 دی متعلق به همه ملت ایران و روزلبیک گوئی به ندای رهبرانقلاب بود خاطرنشان کرد: 9 دی جزء ایام‌الله است و مانند 22بهمن برای ما مقدس است دراین روز روحیه اوایل انقلاب برمردم حاکم شد،افرادی که ازقطار انقلاب پیاده شدند ،گناهی نابخشودنی مرتکب شده وجزء هیچ حزبی حساب نمی‌شوند.

سوری با اشاره به این موضوع مهم که امروز نیاز ضروری جامعه هوشیاری ، بصیرت و وحدت است افزود: درحوادث پس ازانتخابات 88 افرادی که در تقابل با نظام بودند هزینه‌هایی را برای نظام به بار آوردند و اصل این اتفاق دسیسه دشمن بود،

وی با بیان اینکه درفتنه 88 انتخابات بهانه ای برای دشمنان بود تا ازاین طریق اصل نظام را نشانه بگیرند عنوان کرد: هر کس در هر مقطعی از سوی دشمنان مورد تشویق و ترغیب قرار گیرد به طور قطع در مسیر دشمنان گام برداشته است.

امام‌جمعه پلدختر 9 دی را مظهر نفوذناپذیری ملت ایران در برابر فتنه آمریکایی عنوان و خاطرنشان کرد: 9 دی عواقب بسیار خطرناکی داشت که اگر برای مردم بیان شود خیلی مسائل روشن می‌شود.

حجت الاسلام و المسلمین سوری درپایان از اقشارمختلف مردم ولایتمدار پلدختر دعوت کرد تا همراه با ملت انقلابی و بصیر ایران اسلامی در مراسم‌های پیش‌بینی‌ شده حضور چشمگیر و فعالی داشته و ایستادگی ملت ایران را به نمایش بگذارند.

دسته بندی: سیاست
تبلیغ

نظرات

    • الف
    • 9 دی 1394 09:52
    • 0
    9دی فقط روز پشتیبانی از ولایت فقیه بود و پشتیبانی از ولایت فقیه یعنی حفظ انقلاب و نظام و دستاورد های امام و شهدا  .

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید